Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


Europos bendruomenei - 60 metų: siekiame, kad vartotojai nejaustų sienų
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) padeda vartotojams pasinaudoti visais bendros rinkos privalumais.
Prieš 60 metų, 1957 m. kovo 25 d. Romoje buvo pasirašytos pagrindinės sutartys, padėję Europos Ekonominės bendrijos (EEB) pagrindus. Šiandien Europos Sąjunga yra didžiausia pasaulyje rinka, turinti 508 milijardų vartotojų, kuriems svarbu, kad asmenų, prekių ir paslaugų laisvo judėjimo ES teritorijoje sąlygomis būtų užtikrintos ir vartotojų teisės.  
Skaityti
Europos vartotojų dienai skirta konferencija „Vartotojų teisių apsaugos aktualijos“
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, kartu su VšĮ „Europos vartotojų centras“ ir Mykolo Romerio universiteto Tarptautinės ir Europos Sąjungos teisės institutu organizuoja kasmetinę Europos vartotojų dienai skirtą konferenciją „Vartotojų teisių apsaugos aktualijos“.
Skaityti
ECC-Net įspėja – internetu įsigytos klastotės gali pakenkti jūsų sveikatai, saugumui ir piniginei
Kovo 15 d., paminėdamas Pasaulinę vartotojų dieną, Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) skelbia ataskaitą „Klastočių poveikis vartotojų teisėms Europoje“. Dokumentas skirtas visoms suinteresuotoms šalims, tačiau pirmiausiai – vartotojams, perkantiems internetu.
Skaityti
Svarbi informacija vartotojams, nukentėjusiems nuo Portugalijos kelionių organizatoriaus „Qualispresenca, LDA“
Informuojame, kad šių metų vasario 9–10 dienomis Lisabonoje įvyko Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos suorganizuoti susitikimai su Portugalijos Ekonomikos viceministre, atsakinga už turizmo sritį, bei Arbitražo komisijos prie Portugalijos turizmo departamento garantinio fondo (toliau – Arbitražo komisija) pirmininke ir susitikimas su Europos vartotojų centro Portugalijoje atstovais dėl Lietuvos Respublikos piliečių, nukentėjusių nuo kelionių organizatoriaus „Qualispresenca, LDA“ veiklos, teisių gynimo ir žalos atlyginimo.
Skaityti
Europos vartotojų centras laikinai keičia savo adresą
Europos vartotojų centras laikinai keičia savo adresą.
Skaityti
2017 m. vasaris – susigrąžintas už automobilį sumokėtas užstatas
Lietuvos vartotojas internetinėje svetainėje rado pardavėjo iš Vokietijos skelbimą apie parduodamą automobilį. Vartotojui automobilis patiko, jis susisiekė su pardavėju ir susitarė dėl kainos bei 300 eurų užstato. Pervedęs užstato sumą vartotojas paprašė pardavėjo atsiųsti automobilio pirkimo-pardavimo sutartį ir sąskaitą, tačiau šis pareiškė, kad visi dokumentai bus pateikti pasiimant automobilį Vokietijoje.
Skaityti
Daugiau naujienų

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas