Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


2017 m. birželis – nepagrįstai didelė suma už pavėluotai grąžintą išsinuomotą automobilį
Lietuvos vartotojas internetu užsisakė automobilio nuomos ir papildomo draudimo paslaugas iš nuomos kompanijos Italijoje. Sutartyje buvo nurodyta, kad automobilis turi būti grąžintas po 6 dienų oro uoste 10 val. Kelyje į oro uostą kelyje pasitaikė avarija, kuri sutrikdė eismą, todėl vartotojas pavėlavo grąžinti automobilį apie 1.5 val.
Skaityti
Europos vartotojų centras dalyvaus šventėje „Myliu Palangą“
Jei šį savaitgalį dalyvausite Palangos kurorto šventėje „Myliu Palangą“, šeštadienį (gegužės 27 d.) būtinai apsilankykite informacinėje Europos vartotojų centro palapinėje. Čia gausite daug naudingos informacijos, kurią būtina žinoti keliaujant arba perkant kitoje Europos Sąjungos šalyje. Visų lankytojų taip pat laukia smagios viktorinos, žaidimai ir dovanos.
Skaityti
2017 m. birželio 23 d. dėl elektros tinklo remonto darbų Europos vartotojų centras negalės teikti konsultacijų telefonu bei el. paštu
2017 m. birželio 23 d. dėl elektros tinklo remonto darbų Europos vartotojų centras negalės teikti konsultacijų telefonu bei el. paštu. Atsiprašome už nepatogumus.
Skaityti
ECC-Net perspėja vartotojus apie dažnai pasitaikančius kainų pokyčius užsakant keliones internetu
Orai vis labiau džiugina ir dauguma mūsų nekantraudami laukia atostogų. Interneto amžiuje jas galima suplanuoti labai greitai ir paprastai: vos keletas minučių prie kompiuterio – ir kelionė užsakyta. Tačiau prisiminkite, kad iš pirmo žvilgsnio puikūs pasiūlymai nebūtinai palankūs jums. 2015 m. net 19 proc. visų Europos vartotojų centro tinklo (ECC-Net) gautų skundų – dėl vartotojų teisių pažeidimų užsakant keliones.
Skaityti
2017 m. gegužė – grąžinti pinigai už nekokybišką lagaminą
Lietuvos vartotojas parduotuvėje Danijoje įsigijo lagaminą. Deja, lagaminas sulūžo jau pirmosios kelionės metu, tempiant jį iš laivo. Vartotojas kreipėsi į Danijoje registruotą pardavėją,  kad būtų grąžinti pinigai už nekokybišką lagaminą, tačiau atsakymo nesulaukė.
Skaityti
3,5 milijonai europiečių pateko į prenumeratos spąstus
Per pastaruosius trejus metus apie 3,5 milijonai Europos vartotojų pateko į prenumeratos spąstus. Iš jų net 19 proc. sumokėjo įvairioms bendrovėms reikalaujamą sumą pinigų, net jei jie nieko neužsakė.
Skaityti
Daugiau naujienų