+370 5 265 0368

Naujienos


Atostogų užsakymas internetu. Komisija ir vartotojų apsaugos tarnybos imasi priemonių prieš vartotojus klaidinančius kelionių užsakymo portalus
Nors vis labiau įprasta viešbutį ar skrydį užsisakyti internetu, vartotojams kelionių užsakymas internetu kelia vis daugiau rūpesčių. Europos vartotojų centrų duomenimis, pastaruoju metu būtent šiomis paslaugomis vartotojai skundžiasi dažniausiai.
Skaityti
Europos bendruomenei - 60 metų: siekiame, kad vartotojai nejaustų sienų
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) padeda vartotojams pasinaudoti visais bendros rinkos privalumais.
Prieš 60 metų, 1957 m. kovo 25 d. Romoje buvo pasirašytos pagrindinės sutartys, padėję Europos Ekonominės bendrijos (EEB) pagrindus. Šiandien Europos Sąjunga yra didžiausia pasaulyje rinka, turinti 508 milijardų vartotojų, kuriems svarbu, kad asmenų, prekių ir paslaugų laisvo judėjimo ES teritorijoje sąlygomis būtų užtikrintos ir vartotojų teisės.  
Skaityti
Europos vartotojų dienai skirta konferencija „Vartotojų teisių apsaugos aktualijos“
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, kartu su VšĮ „Europos vartotojų centras“ ir Mykolo Romerio universiteto Tarptautinės ir Europos Sąjungos teisės institutu organizuoja kasmetinę Europos vartotojų dienai skirtą konferenciją „Vartotojų teisių apsaugos aktualijos“.
Skaityti
2017 m. kovas – supainioti užsakymai
Lietuvos vartotoja Ispanijoje registruotoje internetinėje parduotuvėje užsisakė 3 poras kelnių ir paltuką. Gavusi siuntinį vartotoja buvo nemaloniai nustebinta – jai atsiuntė kito asmens, gyvenančio Lietuvoje, užsakymą (ant siuntinio dėžės buvo užklijuoti du adresai).
Skaityti
ECC-Net įspėja – internetu įsigytos klastotės gali pakenkti jūsų sveikatai, saugumui ir piniginei
Kovo 15 d., paminėdamas Pasaulinę vartotojų dieną, Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) skelbia ataskaitą „Klastočių poveikis vartotojų teisėms Europoje“. Dokumentas skirtas visoms suinteresuotoms šalims, tačiau pirmiausiai – vartotojams, perkantiems internetu.
Skaityti
Svarbi informacija vartotojams, nukentėjusiems nuo Portugalijos kelionių organizatoriaus „Qualispresenca, LDA“
Informuojame, kad šių metų vasario 9–10 dienomis Lisabonoje įvyko Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos suorganizuoti susitikimai su Portugalijos Ekonomikos viceministre, atsakinga už turizmo sritį, bei Arbitražo komisijos prie Portugalijos turizmo departamento garantinio fondo (toliau – Arbitražo komisija) pirmininke ir susitikimas su Europos vartotojų centro Portugalijoje atstovais dėl Lietuvos Respublikos piliečių, nukentėjusių nuo kelionių organizatoriaus „Qualispresenca, LDA“ veiklos, teisių gynimo ir žalos atlyginimo.
Skaityti
Perkame ir ginčus sprendžiame internetu: pirmaisiais metais naująja Europos platforma pasinaudojo 24 000 vartotojų
Europos Sąjungoje daug dėmesio skiriama vartotojų teisių apsaugai, tačiau vartotojai vis dar susiduria su problemomis dėl jų patirtų nuostolių atlyginimo, ypač jei prekes ar paslaugas įsigijo kitoje ES šalyje. Vartotojai, perkantys internetu, privalo turėti galimybę internetu spręsti ir ginčus, kilusius, pavyzdžiui dėl to, kad pardavėjas nenori taisyti sugedusio kompiuterio, kuriam dar taikoma teisinė garantija arba kai kelionių agentas negrąžina pinigų už neįvykusias atostogas.
Skaityti
Europos vartotojų centras laikinai keičia savo adresą
Europos vartotojų centras laikinai keičia savo adresą.
Skaityti
2017 m. vasaris – susigrąžintas už automobilį sumokėtas užstatas
Lietuvos vartotojas internetinėje svetainėje rado pardavėjo iš Vokietijos skelbimą apie parduodamą automobilį. Vartotojui automobilis patiko, jis susisiekė su pardavėju ir susitarė dėl kainos bei 300 eurų užstato. Pervedęs užstato sumą vartotojas paprašė pardavėjo atsiųsti automobilio pirkimo-pardavimo sutartį ir sąskaitą, tačiau šis pareiškė, kad visi dokumentai bus pateikti pasiimant automobilį Vokietijoje.
Skaityti
1
2 3 ... 5 6 7 >
Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas