+370 5 265 0368

2017 m. birželis – nepagrįstai didelė suma už pavėluotai grąžintą išsinuomotą automobilį

2017-07-03

Lietuvos vartotojas internetu užsisakė automobilio nuomos ir papildomo draudimo paslaugas iš nuomos kompanijos Italijoje. Sutartyje buvo nurodyta, kad automobilis turi būti grąžintas po 6 dienų oro uoste 10 val. Kelyje į oro uostą kelyje pasitaikė avarija, kuri sutrikdė eismą, todėl vartotojas pavėlavo grąžinti automobilį apie 1.5 val. Už pavėluotai grąžintą automobilį automobilių nuomos kompanija papildomai nuskaičiavo  125 eurus. Vartotojas kelis kartus kreipėsi į nuomos kompaniją, kad būtų sumažinta suma, nes jis nebuvo informuotas apie tokius didelius mokesčius. Dažniausiai vėluojant grąžinti automobilį nuomos kompanijos nuskaičiuoja papildomai vienos dienos nuomos mokestį,  o šiuo atveju suma buvo didesnė beveik 5 kartus. Nuomos kompanijos atstovai atsakė, kad mokestį automatiškai skaičiuoja jų sistema, todėl jo negalima pakeisti.  Nepavykus savarankiškai išspręsti problemos, vartotojas paprašė Europos vartotojų centro Lietuvoje pagalbos. Centras, bendradarbiaudamas su Europos vartotojų centru Italijoje, padėjo vartotojui susigrąžinti dalį didžiąją dalį sumokėto mokesčio (84 eurus) už pavėluotai grąžintą automobilį.

Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas