+370 5 265 0368

2017 m. kovas – supainioti užsakymai

2017-04-03
Lietuvos vartotoja Ispanijoje registruotoje internetinėje parduotuvėje užsisakė 3 poras kelnių ir paltuką. Gavusi siuntinį vartotoja buvo nemaloniai nustebinta – jai atsiuntė kito asmens, gyvenančio Lietuvoje, užsakymą (ant siuntinio dėžės buvo užklijuoti du adresai). Pirmiausia vartotoja kreipėsi į siuntų kompaniją, tačiau jos atstovai liepė išsiaiškinti situaciją su pardavėju. Vartotoja susisiekė su pardavėju ir pranešė, kad gavo svetimą siuntinį, o jos užsakytos prekės nebuvo atsiųstos, tačiau po vienintelio atsakymo, kad byla užvesta, daugiau jokių žinių iš pardavėjo negavo. Ilgai negavusi atsakymo, vartotoja paštu išsiuntė gautą siuntinį atgal pardavėjui. Pardavėją siuntinys sėkmingai pasiekė, tačiau nei pašto išlaidų kompensavimo, nei pinigų grąžinimo už nepristatytas prekes vartotoja nesulaukė. Nepavykus savarankiškai išspręsti problemos, vartotoja kreipėsi pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje, kad padėtų susigrąžinti pinigus už negautas prekes ir pašto išlaidas už išsiųstą atgal kitam vartotojui skirtą siuntinį. Centro specialistai, sėkmingai bendradarbiaudami su Europos vartotojų centru Ispanijoje, padėjo vartotojai atgauti prašomą sumą.

Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas