+370 5 265 0368

2017 m. rugpjūtis – keliaujant lėktuvu sugadintas lagaminas

2017-09-11

Skrydžio iš Londono į Vilnių metu buvo sugadintas Lietuvos vartotojos lagaminas. Atsiėmusi lagaminą Vilniaus oro uoste, vartotoja nedelsdama užpildė specialios formos dokumentą (ang. Property Irregularity Report), kuriame buvo patvirtinta, kad bagažas sugadintas nepataisomai. Vartotoja pateikė pretenziją Airijoje registruotam oro vežėjui  ir pareikalavo kompensacijos už sugadintą bagažą. Oro vežėjas pasiūlė pakeisti sugadintą lagaminą nauju ir vartotoja sutiko. Deja, pateikus adresą kur siųsti naują lagaminą, vartotoja jo taip ir nesulaukė. Keletą kartų moteris kreipėsi į oro vežėjo atstovus, priminė jų įsipareigojimus ir vis sulaukdavo pažadų juos įvykdyti, tačiau lagamino taip ir negavo. Vartotojai savarankiškai problemos išspręsti nepavyko, todėl ji kreipėsi pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje. Centras, bendradarbiaudamas su Europos vartotojų centru Airijoje, padėjo vartotojai gauti naują lagaminą vietoj sugadinto skrydžio metu. 

Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas