+370 5 265 0368

2018 m. sausis – negrąžinti pinigai už grąžintus nekokybiškus batus

2018-01-22
Lietuvos vartotoja internetu iš pardavėjo registruoto Latvijoje užsisakė batus. Gavusi batus vartotoja pastebėjo, kad batų sagtis nekokybiškai pritvirtinta ir kreipėsi į pardavėją dėl prekės grąžinimo. Vartotoja užpildė prekės grąžinimo formą ir kartu su batais išsiuntė atgal pardavėjui. Pardavėjas gavo atgal prekę ir turėjo per 14 dienų grąžinti pirkėjai pinigus, tačiau to nepadarė. Vartotoja nesulaukusi pinigų grąžinimo kelis kartus kreipėsi į pardavėją, tačiau vis sulaukdavo tik atsiprašymo ir pažado grąžinti. Praėjus daugiau nei 2 mėnesiams ir nesulaukus pinigų grąžinimo, vartotoja kreipėsi į Europos vartotojų centrą Lietuvoje, prašydama padėti atgauti už grąžintus nekokybiškus batus sumokėtus pinigus. Europos vartotojų centras Lietuvoje kreipėsi į Europos vartotojų centrą Latvijoje, kuris susisiekė su pardavėju ir bendradarbiaujant abiem centrams, vartotojai buvo grąžinti 235 eurai už grąžintus batus.
Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas