+370 5 265 0368

Aviakompanijos „Air Berlin“ bankrotas – ko tikėtis vartotojams

2017-08-29

Po ilgalaikių finansinių problemų Vokietijos aviakompanija „Air Berlin“ paskelbė esanti nemoki. Kokios pasekmės laukia vartotojų?

Šiuo metu likvidavimo procedūros nepradėtos, dėl jų tik pateiktas prašymas teismui, todėl pirmiausia reikėtų sulaukti atitinkamo Vokietijos teismo sprendimo dėl tolimesnių veiksmų. Iki jo „Air Berlin“ toliau veiks – Vokietijos vyriausybė bendrovės veiklos užtikrinimui suteikė 150 mln. eurų paskolą, todėl artimiausiu metu vartotojai neturėtų nerimauti dėl atšauktų skrydžių.  

Jei „Air Berlin“ bus paskelbtas bankrotas ir ji turės nutraukti veiklą, vartotojai galės prašyti kompensuoti bilieto kainą, tačiau vykdant bankroto procedūras kreditorių reikalavimai patenkinami proporcingai turtui. „Air Berlin“ skolos ir kreditorių reikalavimai dideli, todėl realios vartotojų galimybės susigrąžinti pinigus kelia daug abejonių. 

Europos vartotojų centro patarimai

Rekomenduotina užsisakyti skrydžius kitose oro bendrovėse. Šiuo metu neįmanoma nemokamai atsisakyti „Air Berlin“ skrydžio, vis dar galioja bendrosios skrydžio atšaukimo sąlygos. Jei įsigijote pigų bilietą, jo atšaukimas ar pakeitimas kainuoja pakankamai daug. Jeigu atšaukiate bilietą, galite prašyti sugrąžinti nedidelę dalį bilieto kainos, kurią sudaro mokesčiai ir rinkliavos, kurių nepatiria oro vežėjas (pvz.: kuras). Jei numatyta galimybė bilieto atsisakyti arba pakeisti skrydžio datą už tam tikrą mokestį (kuris paprastai labai didelis), galite prašyti grąžinti už bilietą sumokėtus pinigus. Reikalavimą turėsite pateikti bankroto administratoriui, kai jis bus paskirtas.

Prisiminkite – jei įsigijote kelionės paketą, kuris apima ir „Air Berlin“ skrydį, už kokybišką paslaugos suteikimą atsako kelionės organizatorius, todėl jei skrydis bus atšauktas, organizatorius turės užtikrinti alternatyvų pervežimą.

Daugiau informacijos anglų kalba galite rasti „Air Berlin“ tinklapyje https://www.airberlin.com/en/site/landingpages/flight_information.php

Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas