+370 5 265 0368

2017 m. sausis – registruotas bagažas

2017-02-08

Lietuvos vartotojas internetinėje kelionių agentūros svetainėje užsisakė skrydį iš Amsterdamo į Zagrebą ir atgal bei vieno registruoto bagažo vieneto transportavimo paslaugą abiejų skrydžių metu. Asmuo gavo užsakymo patvirtinimą, kuriame buvo nurodyta, kad užsakymas sėkmingai įvykdytas ir apmokėtas.

Skrydis iš Amsterdamo į Zagrebą pavyko sklandžiai, tačiau internetu registruojantis skrydžiui iš Zagrebo į Amsterdamą, sistema nurodė, kad asmuo nėra įsigijęs registruoto bagažo transportavimo paslaugos. Vartotojas kreipėsi į kelionių agentūrą, kad ištaisytų klaidą, tačiau gavo tik pasiūlymą sumokėti papildomą 25 eurų mokestį už registruotą bagažą. Vartotojui nepavyko pačiam išspręsti ginčo su kelionių agentūra, registruota Jungtinėje Karalystėje, todėl jis kreipėsi pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje, prašydamas, kad pardavėjas išspręstų problemą arba grąžintų sumokėtus 25 eurus. Europos vartotojų centras Lietuvoje, sėkmingai bendradarbiaudamas su Europos vartotojų centru Jungtinėje Karalystėje, padėjo vartotojui atgauti papildomai už registruotą bagažą sumokėtą sumą.

Pateikti skundą Reikia patarimo