Apgyvendinimas


Ką turėčiau žinoti užsakant viešbutį?

  • Užsakydami viešbučio kambarius, visuomet atsispausdinkite ir turėkite užsakymo patvirtinimą;
  • Būtinai perskaitykite užsakymo sąlygas ir reikalavimus, įsidėmėkite terminus bei įsitikinkite, kad viską suprantate, jei nesuprantate tam tikrų dalykų, būtinai juos išsiaiškinkite;
  • Užsakant internetu, savo mokėjimo kortelės duomenis pateikite tik saugiame tinklapyje ir jokiu būdu nesakykite niekam savo mokėjimo kortelės PIN kodo;
  • Įsidėmėkite iki kada galite atšaukti viešbučio kambario rezervaciją, kitu atveju viešbutis Jums gali nebegražinti sumokėtos sumos ir/ar pritaikyti baudą;
  • Jeigu turite ypatingų pageidavimų, pasirūpinkite, kad jie būtų įrašyti užsakymo formoje ar paslaugų teikimo sutartyje;
  • Įsidėmėkite maitinimo tipą: BB – pusryčiai, HB – pusryčiai ir vakarienė, AI – pilnas maitinimas (viskas įskaičiuota), be maitinimo, sausas davinys, - kad vėliau nekiltų problemų;
  • Atkreipkite dėmesį į atvykimo ir išvykimo datas, įsiregistravimo ir išsiregistravimo laiką – jei įsiregistruosite anksčiau ar išsiregistruosite vėliau nustatyto laiko, viešbutis gali Jums pritaikyti papildomą mokestį, paprastai už pusę paros;
  • Informuokite atsakingą viešbučio darbuotoją, jei ketinate atvykti vėliau, taip išvengsite keblių situacijų, jei viešbutis nežinodamas pernuomos Jūsų kambarį;
  • Didžiojoje dalyje viešbučių kambariuose esantis mini-baras yra apmokestintas. Viešbutis yra įsipareigojęs pateikti mini-baro įkainius, tačiau pasitaiko, kad kai kurie viešbučiai pamiršta arba nepateikia mini-baro įkainių. Tokiu atveju, siekiant išvengti papildomų ir neplanuotų išlaidų, būkite protingi vartotojai ir kreipkitės šiuo klausimu į viešbučio administraciją, kuri Jus informuos, ar mini-baras yra mokamas, ar ne.

Nesuteiktas viešbučio kambarys?

  • Nedelsdami kreipkitės į administratorių bei reikalaukite raštiško paaiškinimo dėl iškilusios problemos;
  • Jei neįmanoma suteikti užsakyto kambario, reikalaukite suteikti kitą be papildomų išlaidų;
  • Jei paslaugos teikėjas iš viso nesuteiks kambario, reikalaukite pinigų grąžinimo;
  • Apsistokite kitur, išsisaugokite visus su paslaugomis susijusius dokumentus bei grįžęs reikalaukite padengti kainų skirtumą.

Jei sumokėjote daugiau nei turėjote:

  • Išsisaugokite paslaugos užsakymo patvirtinimą;
  • Nedelsdami kreipkitės į paslaugos teikėją bei reikalaukite raštiško paaiškinimo dėl iškilusios problemos;
  • Jei pinigai nuskaičiuoti nuo Jūsų banko kortelės, kreipkitės į banką bei prašykite taikyti pinigų grąžinimo procedūrą.
Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas