Kelionės lėktuvais


  • Reikalaukite aviakompanijos atstovų supažindinti su Jums priklausančiomis teisėmis.
  • Jeigu aviakompanijos atstovai atsisako supažindinti, daugiau apie Jums priklausančias teises skaitykite Europos Parlamento ir Tarybos reglamente Nr. 261/2004 čia.
  • Jei manote, kad aviakompanija ar jos atstovai neužtikrino ar pažeidė Jūsų teises:
    • Kreipkitės į aviakompanijos atsakingą darbuotoją ar įgaliotą atstovą, nurodydami, kokių teisių, Jūsų manymu, aviakompanija neužtikrino ir reikalaukite suteikti Jums priklausančias paslaugas;
    • Jei nepavyktų šio klausimo išspręsti vietoje, pateikite aviakompanijai raštišką pretenziją (dauguma aviakompanijų turi standartines pretenzijos formas), kurioje reikėtų išdėstyti įvykio aplinkybes ir nurodyti konkrečius reikalavimus;
    • Sulaukite atsakymo iš aviakompanijos;
    • Jeigu nesulaukėte atsakymo per protingą terminą (ne ilgiau kaip per 2 mėnesius) arba gautas atsakymas Jūsų netenkina, galite kreiptis pagalbos į Europos vartotojų centrą.
Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas