+370 5 265 0368

Sėkmės istorijos


Sėkmės istorijos
2017 m. kovas – supainioti užsakymai
Lietuvos vartotoja Ispanijoje registruotoje internetinėje parduotuvėje užsisakė 3 poras kelnių ir paltuką. Gavusi siuntinį vartotoja buvo nemaloniai nustebinta – jai atsiuntė kito asmens, gyvenančio Lietuvoje, užsakymą (ant siuntinio dėžės buvo užklijuoti du adresai).
Skaityti
2016 m. gruodis – kompensacija už vėlavusį ir dingusį bagažą
Lietuvos vartotoja skrido iš Vilniaus į Londoną dalyvauti sesers vestuvėse. Atvykus į Londoną, vartotoja neatgavo registruoto bagažo, kuriame buvo ir sesers vestuvėms skirti drabužiai bei dovanos. Vartotoja oro uoste užpildė specialų dokumentą dėl dingusio bagažo (PIR).
Skaityti
2016 m. rugsėjis – žurnalų prenumerata
Lietuvos vartotoja internetu iš Prancūzijoje registruoto paslaugos teikėjo savo vaikui užsakė dviejų vaikiškų žurnalų prenumeratą metams. Kelis numerius gavo laiku, tačiau vėliau pradėjo negauti.
Skaityti
2017 m. vasaris – susigrąžintas už automobilį sumokėtas užstatas
Lietuvos vartotojas internetinėje svetainėje rado pardavėjo iš Vokietijos skelbimą apie parduodamą automobilį. Vartotojui automobilis patiko, jis susisiekė su pardavėju ir susitarė dėl kainos bei 300 eurų užstato. Pervedęs užstato sumą vartotojas paprašė pardavėjo atsiųsti automobilio pirkimo-pardavimo sutartį ir sąskaitą, tačiau šis pareiškė, kad visi dokumentai bus pateikti pasiimant automobilį Vokietijoje.
Skaityti
2016 m. lapkritis – kompensacija už papildomai patirtas išlaidas atšaukus skrydį
Lietuvos vartotoja kartu su vyru įsigijo skrydį iš Vilniaus į Veneciją per Briuselį. Briuselyje kelias valandas laukė jungiamojo skrydžio į Veneciją, tačiau dėl blogų oro sąlygų skrydis iš Briuselio į Veneciją galiausiai buvo atšauktas.
Skaityti
2017 m. sausis – registruotas bagažas
Lietuvos vartotojas internetinėje kelionių agentūros svetainėje užsisakė skrydį iš Amsterdamo į Zagrebą ir atgal bei vieno registruoto bagažo vieneto transportavimo paslaugą abiejų skrydžių metu. Asmuo gavo užsakymo patvirtinimą, kuriame buvo nurodyta, kad užsakymas sėkmingai įvykdytas ir apmokėtas.
Skaityti
2016 m. spalis – sudubliuotas lėktuvo bilietų užsakymas
Lietuvos vartotojas internetu iš Graikijoje registruoto tarpininko pirko lėktuvo bilietus iš Rygos į Delį. Bandant atsiskaityti kreditine kortele buvo pranešta, kad pavedimas neįmanomas dėl neaktyvuotos kortelės. Vartotojas, aktyvavęs kortelę, iš naujo padarė pavedimą ir gavo dvi poras bilietų.
Skaityti
1
Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas