+370 5 265 0368

Sėkmės istorijos


Sėkmės istorijos
2017 m. spalis – kompensacija už sugadintą siuntą
Lietuvos vartotoja iš paslaugos teikėjo Nyderlandų Karalystėje užsisakė daiktų siuntimo paslaugą. Siunta turėjo būti pristatyta iš Portugalijos į Lietuvą, tačiau nepasiekė adresato ir buvo grąžinta siuntėjai atgal į Portugaliją Vartotoja pastebėjo, kad siuntoje esantys drabužiai buvo sulieti.
Skaityti
2017 m. liepa – skirtingi batai
Lietuvos vartotoja su vyru keliaudama po Lenkiją parduotuvėje įsigijo 3 poras batų. Pardavėjas išsirinktus batus sudėjo į dėžutes, vartotoja atsiskaitė ir išvažiavo namo. Tik grįžus namo į Lietuvą moteris pastebėjo, kad vienoje batų dėžutėje sudėti skirtingi batai.
Skaityti
2017 m. balandis – kompensacija už Romoje praleistą naktį dėl vėlavusio traukinio
Lietuvos vartotoja kelionės Italijoje metu Perudža traukinių stotyje įsigijo traukinio bilietus Perudža – Roma – Aversa. Traukinys iš Perudža į Romą vėlavo atvykti apie 45 min., o persėdimui į kitą traukinį, vežantį iš Romos į Aversą, buvo skirta tik 20 minučių, todėl vartotoja į jį nespėjo. Moteris buvo priversta nakvoti Romoje, ji išsinuomojo kambarį viešbutyje.
Skaityti
2017 m. sausis – registruotas bagažas
Lietuvos vartotojas internetinėje kelionių agentūros svetainėje užsisakė skrydį iš Amsterdamo į Zagrebą ir atgal bei vieno registruoto bagažo vieneto transportavimo paslaugą abiejų skrydžių metu. Asmuo gavo užsakymo patvirtinimą, kuriame buvo nurodyta, kad užsakymas sėkmingai įvykdytas ir apmokėtas.
Skaityti
2016 m. spalis – sudubliuotas lėktuvo bilietų užsakymas
Lietuvos vartotojas internetu iš Graikijoje registruoto tarpininko pirko lėktuvo bilietus iš Rygos į Delį. Bandant atsiskaityti kreditine kortele buvo pranešta, kad pavedimas neįmanomas dėl neaktyvuotos kortelės. Vartotojas, aktyvavęs kortelę, iš naujo padarė pavedimą ir gavo dvi poras bilietų.
Skaityti
2017 m. rugsėjis – neteisėtai nuskaičiuotas administravimo mokestis
Vartotoja iš Lietuvos sudarė automobilio nuomos sutartį su paslaugos teikėju Italijoje. Automobilis buvo grąžintas laiku ir jį priėmęs darbuotojas raštu patvirtino, kad automobilis grąžintas tvarkingas. Praėjus daugiau nei pusmečiui, tikrindama banko sąskaitą vartotoja pastebėjo, kad nuomos paslaugos teikėjas nuskaičiavo 42,70 eurų.
Skaityti
2017 m. birželis – nepagrįstai didelė suma už pavėluotai grąžintą išsinuomotą automobilį
Lietuvos vartotojas internetu užsisakė automobilio nuomos ir papildomo draudimo paslaugas iš nuomos kompanijos Italijoje. Sutartyje buvo nurodyta, kad automobilis turi būti grąžintas po 6 dienų oro uoste 10 val. Kelyje į oro uostą kelyje pasitaikė avarija, kuri sutrikdė eismą, todėl vartotojas pavėlavo grąžinti automobilį apie 1.5 val.
Skaityti
2017 m. kovas – supainioti užsakymai
Lietuvos vartotoja Ispanijoje registruotoje internetinėje parduotuvėje užsisakė 3 poras kelnių ir paltuką. Gavusi siuntinį vartotoja buvo nemaloniai nustebinta – jai atsiuntė kito asmens, gyvenančio Lietuvoje, užsakymą (ant siuntinio dėžės buvo užklijuoti du adresai).
Skaityti
2016 m. gruodis – kompensacija už vėlavusį ir dingusį bagažą
Lietuvos vartotoja skrido iš Vilniaus į Londoną dalyvauti sesers vestuvėse. Atvykus į Londoną, vartotoja neatgavo registruoto bagažo, kuriame buvo ir sesers vestuvėms skirti drabužiai bei dovanos. Vartotoja oro uoste užpildė specialų dokumentą dėl dingusio bagažo (PIR).
Skaityti
2016 m. rugsėjis – žurnalų prenumerata
Lietuvos vartotoja internetu iš Prancūzijoje registruoto paslaugos teikėjo savo vaikui užsakė dviejų vaikiškų žurnalų prenumeratą metams. Kelis numerius gavo laiku, tačiau vėliau pradėjo negauti.
Skaityti
2017 m. rugpjūtis – keliaujant lėktuvu sugadintas lagaminas
Skrydžio iš Londono į Vilnių metu buvo sugadintas Lietuvos vartotojos lagaminas. Atsiėmusi lagaminą Vilniaus oro uoste, vartotoja nedelsdama užpildė specialios formos dokumentą (ang. Property Irregularity Report), kuriame buvo patvirtinta, kad bagažas sugadintas nepataisomai.
Skaityti
2017 m. gegužė – grąžinti pinigai už nekokybišką lagaminą
Lietuvos vartotojas parduotuvėje Danijoje įsigijo lagaminą. Deja, lagaminas sulūžo jau pirmosios kelionės metu, tempiant jį iš laivo. Vartotojas kreipėsi į Danijoje registruotą pardavėją,  kad būtų grąžinti pinigai už nekokybišką lagaminą, tačiau atsakymo nesulaukė.
Skaityti
2017 m. vasaris – susigrąžintas už automobilį sumokėtas užstatas
Lietuvos vartotojas internetinėje svetainėje rado pardavėjo iš Vokietijos skelbimą apie parduodamą automobilį. Vartotojui automobilis patiko, jis susisiekė su pardavėju ir susitarė dėl kainos bei 300 eurų užstato. Pervedęs užstato sumą vartotojas paprašė pardavėjo atsiųsti automobilio pirkimo-pardavimo sutartį ir sąskaitą, tačiau šis pareiškė, kad visi dokumentai bus pateikti pasiimant automobilį Vokietijoje.
Skaityti
2016 m. lapkritis – kompensacija už papildomai patirtas išlaidas atšaukus skrydį
Lietuvos vartotoja kartu su vyru įsigijo skrydį iš Vilniaus į Veneciją per Briuselį. Briuselyje kelias valandas laukė jungiamojo skrydžio į Veneciją, tačiau dėl blogų oro sąlygų skrydis iš Briuselio į Veneciją galiausiai buvo atšauktas.
Skaityti
1
Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas