2023 m. ECC-Net veiklos ataskaita
Svarbiausi momentai:
- 2023 m. ECC-Net gauti 124 119 prašymai
- 2023 m. vartotojams padėta atgauti 8 821 728 €
- 2023 m. 60 proc. ECC-Net gautų skundų išspręsta vartotojų naudai.
2022 m. ECC-Net veiklos ataskaita
Svarbiausi momentai:
- 2022 m. ECC-Net gauti 118 142 prašymai
- 2022 m. vartotojams padėta atgauti 9 904 715 €
- 2022 m. 60 proc. ECC-Net gautų skundų išspręsta vartotojų naudai.
2021 m. veiklos ataskaita
Svarbiausi momentai:
- 2021 metais Europos vartotojų centras sulaukė 1015 skundų dėl netinkamos kokybės prekių ar paslaugų, taip pat 1768 informacinių paklausimų apie vartotojų teises Europoje (kai pardavėjas/paslaugos teikėjas registruotas kitoje Europos Sąjungos šalyje, Norvegijoje, Islandijoje ar Jungtinėje Karalystėje).
- Iš visų per 2021 metus EVC Lietuvoje sulauktų 1015 skundų iš Europos vartotojų net 72 proc. buvo išnagrinėti teigiamai (vartotojo naudai).
- 2021 m. EVC Lietuvoje padėjo vartotojams susigrąžinti šiek tiek virš ketvirčio milijono eurų – 255 290 eurų.
- 2021 m. EVC Lietuvoje paskelbė 17 pranešimų per Baltijos naujienų agentūrą (BNS), 23 straipsnius lietuvių kalba ir 1 anglų kalba EVC Lietuva svetainėje, EVC vardas žiniasklaidoje paminėtas 128 kartus. Apie EVC Lietuvoje kalbėta 3 televizijos laidose (įskaitant internetinę televiziją) ir 1 interviu su Youtube tinklaraštininku, 158 radijo laidose.
- Minint Europos dieną EVC Lietuvoje kartu su VVTAT, Vilniaus savivaldybe ir vietos bendruomene Vilniuje pasodino Migdolų parką – 30 migdolų medžių, kurių skaičius 30 atitinka ECC-Net narių skaičių, ant kiekvieno migdolo medžio pritvirtinta kiekvienos šalies vėliava ir lentelė.
2020 m. veiklos ataskaita
Svarbiausi momentai:
- EVC Lietuvoje 2020 m. gavo 988 skundus 2586 informacinius paklausimus!
- 272 000 EUR – EVC Lietuvoje pagalba vartotojų atgauta suma per 2020 metus! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.
15 metų ECC-Net ataskaita
Svarbiausi momentai:
- Pagalba suteikta daugiau nei 1 mln. Europos vartotojų!
2019 m. ataskaita
Svarbiausi momentai:
- 76 364 eurai – Centro pagalba vartotojų atgauta suma per 2019 metus! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.
- Dalyvavo organizuojant 2 konferencijas!
- Dalyvavo organizuojant 6 seminarus verslininkams Vilniuje ir Kaune!
- Skaitė 14 pranešimų apie vartotojų teises ES!
- Dalyvavo 7 renginiuose su informacine palapine ir informaciniu stendu!
- Dalyvavo 7 televizijos laidose ir kalbėjo 188 radijo laidose!
- Paskelbė 21 pranešimą spaudai ir Europos vartotojų centras buvo paminėtas mažiausiai 63 straipsniuose spaudoje ir internetiniuose portaluose!
- Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2019 m. pabaigoje turėjo 2427 fanus!
2018 m. ataskaita
Svarbiausi momentai:
- 68 475 eurai – Centro pagalba vartotojų atgauta suma per 2018 metus! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.
- Dalyvavo organizuojant 2 konferencijas!
- Dalyvavo organizuojant 4 seminarus verslininkams Vilniuje, Alytuje, Marijampolėje ir Palangoje!
- Skaitė 8 paskaitos apie vartotojų teises ES!
- Dalyvavo 8 renginiuose su informacine palapine ir informaciniu stendu!
- Dalyvavo 21 televizijos laidoje ir kalbėjo 43 radijo laidose!
- Paskelbė 18 pranešimų spaudai ir paskelbė mažiausiai 53 straipsnius, kuriuose minimas Europos vartotojų centras spaudoje ir internetiniuose portaluose!
- Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2018 m. pabaigoje turėjo 2267 fanus!
- Centro paskyrą Twitter socialiniame tinkle seka 212 sekėjų!
2017 m. ataskaita
Svarbiausi momentai:
- 88 727 eurai – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2017 metus (2017 m. vasario 28 d. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.
- Suorganizuoti 20 seminarų apie vartotojų teises ES, kuriuose dalyvavo ne mažiau kaip 802 dalyviai!
- Dalyvauta 11 renginių su informacine palapine ir informaciniu stendu!
- Filmuotasi 13 televizijos laidų ir kalbėta 56 radijo laidose!
- Mažiausiai 83 publikacijos spaudoje ir internetiniuose portaluose!
- Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2017 m. pabaigoje turėjo 2126 fanus, o paskyrą Twitter socialiniame tinkle seka 179 sekėjai.
2016 m. ataskaita
Svarbiausi momentai:
- 63 proc. skundus pateikusių vartotojų padedant Centro specialistams sėkmingai išsprendė savo problemas: jiems buvo grąžintos neteisingai nuskaičiuotos lėšos, išmokėtos kompensacijos, panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, pardavėjai/paslaugų teikėjai įvykdė prisiimtus įsipareigojimus. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.
- 64 261 euro sumą per 2016 metus pavyko atgauti vartotojams, kurie kreipėsi pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje. Ši suma yra 2,2 karto didesnė nei 2015 m.
- Suorganizuoti 22 seminarai apie vartotojų teises ES, kuriuose dalyvavo ne mažiau kaip 728 dalyviai!
- 13 renginių įvairiuose Lietuvos miestuose aplankė Centro specialistų komanda su mobiliu konsultaciniu centru (informacine palapine ir stendu), kad vartotojai gautų nemokamas konsultacijas savo mieste!
- Transliuoti 7 televizijos reportažai ir 120 radijo reportažų apie Centro veiklą!
- Sukurti ir pagaminti 4 reklaminiai-informaciniai video filmai, informuojantys apie Europos vartotojų centro paslaugas bei svarbiausias vartotojų teisių pažeidimų sritis, transliuoti internete, lauko ekranuose bei regioninių televizijų kanalais.
- Mažiausiai 80 publikacijų paskelbta spaudoje ir internetiniuose portaluose!
- Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2016 m. pabaigoje turėjo 2044 sekėjus, Twitter paskyra – 157 sekėjus.
- 54 373 lankytojai per metus apsilankė puslapyje www.ecc.lt (83 proc. daugiau nei 2015 m.).
2015 m. ataskaita
Svarbiausi momentai:
- 22 831 euras – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2015 metus (2016 m. kovo 1 d. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.
- Suorganizuoti 39 seminarai apie vartotojų teises ES, kuriuose dalyvavo ne mažiau kaip 1486 dalyviai!
- Dalyvauta 4 televizijos laidose ir kalbėta 65 radijo laidose!
- Mažiausiai 134 publikacijos spaudoje ir internetiniuose portaluose!
- Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2015 m. pabaigoje turėjo 1726 fanus.
- Centro paskyrą Twitter socialiniame tinkle seka 121 žmogus.
- Išleista naujų informacinių leidinių vartotojams – kišeniniai lankstinukai apie Europos vartotojų centrą, oro keleivių teises, automobilio nuomą, elektroninę prekybą, mobiliąją programėlę „ECC-Net: Travel“ bei kartu su Valstybine vartotoju teisių apsaugos tarnyba išleistas lankstukas „Vartotojams ir verslininkams perkantiems/parduodantiems nuotoliniu būdu ar ne prekybai skirtose patalpose“. Taip pat išleista kitos reklaminės medžiagos: atminties raktai, bagažo žymekliai, sieniniai kalendoriai, darbo knygos, maišeliai, užrašinės su tušinukais, rašiklių rinkiniai, silikoniniai dėkliukai prie telefono, kalėdiniai domino, veltiniai elgės žaisliukai, skėčiai ir saldainiai.
2014 m. ataskaita
Svarbiausi momentai:
- 66 126 litai – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2014 metus (2015 m. vasario 12 d. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.
- Suorganizuoti 24 seminarai apie vartotojų teises ES, kuriuose dalyvavo ne mažiau kaip 729 dalyviai!
- Dalyvauta 5 televizijos laidose ir kalbėta 71 radijo laidoje!
- Mažiausiai 96 publikacijos spaudoje ir internetiniuose portaluose!
- Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2014 m. pabaigoje turėjo 1311 fanų.
- Centro paskyrą Twitter socialiniame tinkle seka 88 žmonės.
- Išleista naujų informacinių leidinių vartotojams – kišeniniai lankstinukai apie automobilio nuomą, ką reikia žinoti perkant internetu, kišeniniai kalendoriai su 10 patarimų keliaujantiems bei kitos reklaminės medžiagos: reklaminis stendas, atminties raktai, universalios mobilių įrenginių pakrovimo stotelės, bagažo žymekliai, kelionių dokumentų dėklai, sieniniai kalendoriai, darbo knygos.
2013 m. ataskaita
Svarbiausi momentai:
- 68265 litų – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2013 metus (2014 m. sausio 22 d. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Yra dar ir nagrinėjamų skundų.
- Suorganizuoti 39 seminarai apie vartotojų teises ES, 1541 dalyviai!
- 4 televizijos ir 64 radijo reportažai!
- 33 publikacijos spaudoje ir internetiniuose portaluose!
- Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2013 m. pabaigoje turėjo 1026 fanus.
- Centras sukūrė savo paskyrą Twitter socialiniame tinkle, kur mūsų naujienas seka jau 61 žmogus.
- Išleista naujos medžiagos vartotojams – kišeninės kortelės apie oro keleivių teises, bagažo etiketės, krepšeliai skysčiams, kelioninės svarstyklės, reklaminis stendas ir darbo kalendoriai.
2012 m. ataskaita
Svarbiausi momentai:
- 55341,59 litų – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2012 metus (2013 m. vasario mėn. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Yra dar ir nagrinėjamų skundų.
- Suorganizuoti 25 seminarai apie vartotojų teises ES, 1245 dalyviai!
- 2 televizijos ir 112 radijo reportažų!
- Centras sukūrė savo profilį geolokaciniame socialiniame tinkle ,,Foursquare“, kuriame vartotojai gali palikti atsiliepimus, įkelti nuotraukų!
- 50 publikacijų spaudoje ir internetiniuose portaluose!
- Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2012 m. pabaigoje turėjo 808 fanus.
- Išleista naujų informacinių leidinių vartotojams – kišeninės kortelės apie Centrą, bagažo etiketės, medžiaginiai maišeliai, reklaminis stendas ir kalendoriai.
2011 m. ataskaita
Svarbiausi momentai:
- 57050 litų – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2011 metus(2012 m. vasario mėn. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai.
- Suorganizuotas 31 seminaras apie vartotojų teises ES, 1264 dalyviai!
- 10 televizijos ir 53 radijo reportažai!
- Naujas ,,Youtube“ kanalas!
- 47 publikacijos spaudoje ir internetiniuose portaluose!
- Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2011 m. pabaigoje turėjo 580 fanų.
- „Pirkimų pagalbininkas Howard“ pasiekiamas lietuvių kalba!
- Išleista naujų informacinių leidinių vartotojams – kišeninės kortelės apie Centrą, bagažo etiketės, medžiaginiai maišeliai, reklaminis stendas ir kalendoriai.
- Centrą galite rasti „Google Maps“ žemėlapių sistemoje ir palikti savo atsiliepimą!
2010 m. ataskaita
Svarbiausi momentai:
- 96547 litai – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2010 metus (2011 kovo mėn. duomenys) – dvigubai daugiau nei 2009 metais!
- Suorganizuotas 51 seminaras apie vartotojų teises ES, 1819 dalyvių!
- 13 televizijos ir 23 radijo reportažai!
- 44 publikacijos spaudoje ir internetiniuose portaluose!
- Nauja Centro internetinė svetainė – patogesnė ir prieinamesnė informacija vartotojams!