Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


AKTUALI INFORMACIJA PERKANTIEMS INTERNETU IŠ JUNGTINĖS KARALYSTĖS
Europos Komisija (EK) informuoja apie naujas taisykles perkant prekes internetu iš Jungtinės Karalystės. Nuo šiol iš Jungtinės Karalystės internetinių parduotuvių perkamoms prekėms taikomi tie patys mokesčiai, kaip ir iš Europos Sąjungai nepriklausančių šalių mažmenininkų internetu įsigyjamoms prekėms. Siekiant išvengti nemalonių staigmenų, EK pataria visada atidžiai susipažinti su pirkimo sąlygomis ir informacija apie prekės pristatymą.
Skaityti
Slidinėjimas ir koronavirusas: kokios taisyklės šiuo metu galioja Alpių regiono šalyse?
Pagaliau sulaukus tikros žiemos ir daug sniego, daugelis pradeda svajoti apie slidinėjimo atostogas. Deja, koronaviruso pandemija niekur nedingo ir šiais metais žiemos pramogų mėgėjai greičiausiai bus priversti atidėti slidinėjimo atostogų planus užsienyje.
Skaityti
AKTUALI INFORMACIJA DĖL PINIGŲ SUSIGRĄŽINIMO UŽ ATŠAUKTUS „RYANAIR“ SKRYDŽIUS
Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai ir Europos vartotojų centrui sulaukiant vartotojų pasiteiravimų dėl užtrukusio pinigų už atšauktus skrydžius grąžinimo iš oro vežėjo „Ryanair“, teikiame informaciją, kaip elgtis tiems, kurie dar nesulaukė pinigų grąžinimo.
Skaityti
Nepristatė kalėdinės dovanos? Galite susigrąžinti pinigus
Prekes internetu perkantys ir mokėjimo kortele atsiskaitantys vartotojai turi galimybę susigrąžinti pinigus, jei prekė taip ir nepasiekė adresato. Jie gali kreiptis į savo banką ir prašyti pritaikyti pinigų susigrąžinimo (angl. charge back) procedūrą – tai įrankis, kurio dėka vartotojo bankas grąžina pinigus iš pardavėjo banko, jei pardavėjas neįrodo, kad prekė vartotojui buvo pristatyta.
Skaityti
Pažinčių svetainės ir mobiliosios programėlės: kai meilės paieška kainuoja brangiau nei tikėjotės
Kai dėl besitęsiančios koronaviruso pandemijos visoje Europoje dar taikomi apribojimai, vis daugiau žmonių lankosi pažinčių svetainėse ar naudoja mobiliąsias programėles pažintims užmegzti. Artėjant Valentino dienai, Europos vartotojų centras pataria, kaip išvengti prenumeratos spąstų mėgstantiems pažintis užmegzti virtualiai.
Skaityti
E. PREKYBOS IŠŠŪKIAI IR GALIMYBĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS STIPRINIMUI
Š. m. gruodžio 3 d. įvyko kasmetinė Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) ir Europos vartotojų centro Lietuvoje (EVC) organizuojama konferencija, skirta aptarti reikšmingiausias šių metų vartotojų teisių apsaugos aktualijas. Sparčiai plečiantis elektroninei prekybai, šiemet nuotolinę konferenciją nutarta paskirti elektroninės prekybos erdvei ir joje kylantiems iššūkiams.
Skaityti
Daugiau naujienų
Pateikti skundą Reikia patarimo  logotipas your europe
zaisk ir suzinok.jpg