Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


Juodojo penktadienio šventė nuolaidų medžiotojams - juoda diena aplinkai?
Lapkričio 26 d. vyksiantis juodasis penktadienis žymi kalėdinio apsipirkimo sezono pradžią Europoje. Daugelyje šalių tai - diena, kai pardavimų apimtys tiek fizinėse, tiek el. parduotuvėse būna vienos didžiausių metuose. Bet ar išpardavimų maratono pasiūlymai verti kainos, kurią už pardavėjų mums suteiktą progą pigiau įsigyti prekę sumoka gamta?
Skaityti
Vartotojų gynėjai pasidalijo patarimais, kad viešnagė viešbutyje neapkarstų
Vartotojas iš Lietuvos užsisakė viešbutį Maltoje 11-ai dienų, tačiau dėl kilusių sveikatos problemų vyras negalėjo atvykti numatytu laiku. Vis dėlto, kelias dienas vėluodamas, į Maltą atskrido. Sužinojęs, kad negalės atvykti laiku, vartotojas apie tai iš karto pranešė viešbučiui. Nors buvo sutarta, kad mokėti reikės tik už gyventas dienas,  viešbutis nuskaičiavo pinigus už visas 11 dienų. Vartotojui buvo paaiškinta, kad viešbutis nenumato nemokamo užsakymų atšaukimo. Skaitykite daugiau...
Skaityti
Juodasis penktadienis jau čia pat: vartotojų teisių specialistai pataria, kaip apsipirkti atsakingai
Juodąjį penktadienį skelbiantys pardavėjai žada solidžias nuolaidas - juk galimybė prekę įsigyti pigiau yra vienas svarbiausių veiksnių renkantis pirkinius. Tačiau vartotojų teisių gynėjai skatina neskubėti ir pirkti atsakingai.
Skaityti
Per metus nesulaukė pinigų už atšauktus „Ryanair“ skrydžius – vartotojų gynėjai ragina nenuleisti rankų
Airijoje registruotas oro vežėjas „Ryanair“ iki 2020 metų rugsėjo žadėjo keleiviams grąžinti pinigus už atšauktus skrydžius. Tačiau dar šiandien yra vartotojų, laukiančių, kada paslaugos teikėjas ištesės žodį.
Skaityti
Vėluojant ar dingus bagažui, svarbu nepraleisti laiko, kai galite kreiptis dėl kompensacijos
Kelionėje vėluojant ar dingus bagažui, svarbu nepamiršti kelių dalykų – jie padės norint gauti kompensaciją iš oro vežėjo už prapuolusius daiktus.
Skaityti
Oro vežėjo „Alitalia“ nebeliks: pataria, kaip elgtis jos bilietus įsigijusiems vartotojams
Oro vežėjų rinka ruošiasi svarbiems pokyčiams: nuo spalio 15 d. Italijos vyriausybei priklausiusią  aviakompaniją „Alitalia“ pakeis „Italia Trasporto Aereo“ bendrovė, plačiau žinoma kaip ITA.
Skaityti
Daugiau naujienų
Pateikti skundą Reikia patarimo  logotipas your europe
zaisk ir suzinok.jpg