Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


„Juodasis penktadienis“ – patarimai kaip išvengti pardavėjų triukų ir apgaulės
Viena ryškiausių dienų komercijos pasaulyje – „Juodasis penktadienis“. Ši kasmetinės išpardavimų dienos tradicija užgimė JAV 1960-aisiais, siekiant padidinti prekeivių pelnus likus maždaug mėnesiui iki fiskalinių metų pabaigos. „Juodasis penktadienis“ vyksta kitą dieną po Padėkos dienos, paskutinį lapkričio penktadienį. Šiemet tai – lapkričio 25-oji.    
Skaityti
Atidėjus skrydį oro vežėjas negali keleivių palikti likimo valiai: ar žinote, kokias turite teises?
Ne kiekvienas keliautojas žino, kad atidėjus skrydį vežėjas privalo juo pasirūpinti, o tam tikrais atvejais – ir išmokėti kompensaciją. Tačiau svarbu suprasti, kad tokios keleivių teisės veikia ne kiekvienu atveju atidėjus skrydį: kas priklauso keleiviui, nustatoma atsižvelgiant į laiką, kiek vėluojama.
Skaityti
Kai atostogos tampa brangesnės nei tikėjotės - saugokitės (paslėptų) papildomų išlaidų
Rugsėjo 27-ąją dieną minima Pasaulinė turizmo diena. Nors kylančių energijos kainų kontekste ši diena gali atrodyti lyg antraeilis dalykas, daugeliui keliautojų tai reiškia kelionių biudžeto mažinimą ir kompromisų paiešką. Todėl, keliaujant šiomis sąlygomis, itin neramina iškylančios neplanuotos išlaidos dėl paslėptų ar papildomų mokesčių. Europos vartotojų centras Lietuvoje (toliau – EVC) pataria kaip iš anksto aptikti ir, svarbiausia, išvengti galimų papildomų išlaidų keliaujant.
Skaityti
Vežėjas be jūsų sutikimo gali atsisakyti priimti į lėktuvą: išaiškino, kas tokiu atveju priklauso keleiviui
Vasara išjudina kelionių rinką, tačiau ne visos kelionės būna sklandžios. Planus gali sugriauti ir oro vežėjo atsisakymas jus skraidinti. Tačiau pakliuvusieji į tokią situaciją keleiviai negali būti palikti likimo valiai, o, jei jau taip nutinka, vartotojams svarbu žinoti, kad kilus ginčui su paslaugos teikėju gali kreiptis pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje (EVC).
Skaityti
Specialistai išaiškino, ko būtina nepraleisti pro akis, kad nenudegtumėte nuomodamiesi automobilį
Įsibėgėjus atostogų metui, Europos vartotojų centras (EVC) Lietuvoje pasidalino patarimais, kurie pravers ketinantiems išsinuomoti automobilį užsienyje. O tuos vartotojus, kurie įsivelia į neišsprendžiamą ginčą su automobilio nuomos paslaugos teikėju, centro vedėja dr. Raimonda Balnienė kviečia kreiptis nemokamos pagalbos į EVC specialistus.
Skaityti
Informacija dėl “myRobotcenter GmbH” nemokumo
Europos vartotojų centras Austrijoje informavo, kad 2022-05-19 Feldfirch apygardos teismo sprendimu (bylos numeris 14 S 10/22s) Austrijoje registruotai įmonei "myRobotcenter GmbH" yra pradėta reorganizacijos procedūra su savarankišku administravimu.
Skaityti
Daugiau naujienų
Pateikti skundą Reikia patarimo Apklausa dėl kokybės
zaisk ir suzinok.jpglogotipas your europe