Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


INFORMACIJA DĖL PARDAVĖJO SIA „ANIMO FORTI“ (PREKINIS ŽENKLAS INCH2) NEMOKUMO
Europos vartotojų centras Latvijoje informavo, kad 2022-03-30 įmonė SIA “Animo forti” (reg. Nr. 40103824574), dar žinoma kaip Inch2, buvo paskelbta nemokia. Visi įmonės kreditoriai yra kviečiami pareikšti savo kreditorinius reikalavimus paskirtam bankroto administratoriui iki 2022-05-02.
Skaityti
Antrosios pusės paieškos pažinčių svetainėse gali kainuoti brangiau, nei planavote
Artėjant Valentino dienai pažinčių svetainės ir mobiliosios programėlės vilioja neturinčius antrosios pusės bandomosiomis narystėmis ir nuolaidų pasiūlymais. Tačiau ir čia reikia būti budriems, nes mėgstantys pažintis megzti virtualiai gali pakliūti į spąstus.

Skaityti
INFORMACIJA TURISTAMS DĖL TUI BALTICS ORGANIZUOTŲ KELIONIŲ
Dėl pinigų grąžinimo už atšauktas kelionių organizatoriaus TT Baltics SIA turistines keliones, vartotojai turi kreiptis į kelionių organizatorių arba pardavimo agentą. Latvijos atsakingos institucijos užtikrina, kad pinigai turistams bus grąžinti, tačiau procesas gali užtrukti.
Skaityti
Atsakymai į visus vartotojų klausimus: apsilankykite naujoje ECC-Net svetainėje!
Turite klausimų apie vartotojų teises Europoje? Mes turime atsakymus.  

Ką daryti, jeigu skrydis atšauktas? Kaip išvengti papildomų mokesčių už automobilio nuomą? Kur kreiptis pagalbos, jeigu internetu užsakyta prekė nebuvo pristatyta? Visus atsakymus ir daugiau rasite eccnet.eu.
Skaityti
Tvaraus vartojimo pavyzdžiai Europoje įkvepia – nuo nemokamo transporto iki maistą taupančių programėlių
Europa turi tikslą - iki 2050 m. tapti pirmuoju klimatui neutraliu žemynu. Vartotojų apsaugos srityje gausu iniciatyvų siekiant apsaugoti aplinką. Kovo 15-oji – Pasaulinė vartotojų teisių diena. Ta proga Europos vartotojų centras (EVC) Lietuvoje supažindina su geriausia tvarumo praktika žemyne.
Skaityti
KALĖDINIŲ DOVANŲ PAIEŠKOS INTERNETE ĮSIBĖGĖJA: Į KĄ ATKREIPTI DĖMESĮ PRIEŠ PERKANT
Dovanų sūnui užsakytas mobilusis telefonas keliavo daugiau nei pusantro mėnesio, nors pardavėjo tinklalapyje žadėta pristatyti per 1–2 darbo dienas. Tokia „dovana“ sūnaus nepradžiugino, o tėčiui teko kreiptis į vartotojų teisių gynimo instituciją.
Skaityti
Daugiau naujienų
Pateikti skundą Reikia patarimo Apklausa dėl kokybės
zaisk ir suzinok.jpglogotipas your europe