Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


Kaip tėtis iš Švedijos plaukė, o dukra gynė jo teises
Vartotojai, pirkusiai savo tėčiui kelto bilietą iš Švedijos į Klaipėdą, teko ilgokai pakovoti dėl kompensacijos už vežėjo atšauktą reisą. Apginti keleivio tėčio teises dukrai pavyko tik į pagalbą pasitelkus Europos vartotojų centrų tinklą (ECC-Net).
Skaityti
Netikėtai išblukęs dviratis privertė kreiptis į vartotojų teisių gynėjus
Vokietijos internetinėje parduotuvėje pirktas dviratis po pusantro mėnesio tapo neatpažįstamas: oranžinis rėmas išbluko, tapo sunkiai nusakomos spalvos, atsirado dėmės.
Skaityti
Nepaprasti lietuvių nuotykiai Italijos Alpėse – su laiminga pabaiga
Kelionė į snieguotas Alpes išsinuomotu automobiliu lietuvių šeimai galėjo baigtis tragiškai. Nemalonumai tęsėsi ir po kelionės: Italijos kompanija, išnuomojusi slidžiais kalnų keliais neparengtą važiuoti automobilį, atsisakė padengti patirtą žalą ir papildomas išlaidas. Problemą pavyko išspręsti tik po to, kai vartotojams į pagalbą atskubėjo Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net).
Skaityti
Kaip „neapsipirkti“ Lenkijoje arba Vieno švarko sėkmės istorija
Tarpininkaujant Europos vartotojų centrų tinklui (ECC-Net), pirkėjui iš Lietuvos pavyko atgauti permokėtą sumą iš pardavėjo Lenkijoje.
Dar šių metų žiemą Lietuvos pilietis nusprendė apsipirkti Lenkijoje. Be kitų ten įsigytų prekių pirkti ir 4 švarkai. 2 iš švarkų turėjo kainuoti po 259,99 zloto (vyko akcija, kad perkant 2 švarkus vienam taikoma 50 proc. nuolaida).
Skaityti
Vartotojas surėmė ietis su Vengrijos skrydžių bendrove ir pasiekė pergalę
150 eurų – daug ar mažai? Lietuvos vartotojas nusprendė, kad tai dideli pinigai, dėl kurių verta suremti ietis su Vengrijoje registruota skrydžių bendrove ir priversti ją vykdyti savo įsipareigojimus. Apginti savo teises vartotojui pavyko tik į pagalbą pasitelkus Europos vartotojų centrų tinklą (ECC-Net).
Skaityti
Kaip Lietuvos medžiotojas apsigynė nuo Prancūzijos verslininko
Įsibėgėjusi internetinė prekyba turi ne tik privalumų, bet ir trūkumų. Lietuvos pirkėjui, apsipirkusiam Prancūzijoje registruotoje internetinėje parduotuvėje, pavyko apginti savo teises tik po to, kai į pagalbą atėjo Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net).
Skaityti
Daugiau naujienų
Pateikti skundą Reikia patarimo