Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


Europos Komisija dėl Koronaviruso
Europos Komisija sukūrė koronavirusui (COVID-19) skirtą svetainę. Joje rasite tikrai naudingos informacijos ir kadangi tai oficiali svetainė, tai galite pasitikėti joje esančia informacija!
Skaityti
DAŽNIAUSI KLAUSIMAI DĖL KELIONIŲ ATŠAUKIMO, SUSIJUSIO SU KORONAVIRUSU
Į kurias šalis ar teritorijas šiuo metu nerekomenduojama vykti?

Skaityti
Jūsų keleivių teisės siaučiant virusui
Kokios vartotojų teisės, jeigu įsigyta kelionė lėktuvu buvo atšaukta?
Kokios vartotojų teisės, jeigu įsigyta kelionė sausuma ar jūra buvo atšaukta?
Kur kreiptis kilus problemoms dėl ES valstybėse, Norvegijoje, Islandijoje ir Jungtinėje Karalystėje įsisteigusių paslaugų teikėjų veiklos?
Kur kreiptis, kilus ginčui dėl Lietuvoje veikiančio paslaugų teikėjo?
Skaityti
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) - kovai su spąstais socialinėje medijoje
Kiekvieną dieną Europos vartotojai susiduria su tikslinėmis reklamomis, kuriose pateikiami viliojantys pasiūlymai socialinėje medijoje. Facebook, YouTube ir kitos socialinės medijos yra greita ir efektyvi priemonė pasiekti vartotojus, pateikiant pasiūlymus, kuriems jie negalės atsispirti. Tačiau kai kurios bendrovės tuo naudojasi norėdamos įvilioti vartotojus į prenumeratos spąstus arba pasisavinti jų pinigus ir duomenis.
Skaityti
Svarbi informacija kaip susisiekti su Europos vartotojų centru Lietuvoje
Lietuvos Respublikos Vyriausybei dėl koronaviruso grėsmės paskelbus karantiną, su Europos vartotojų centru Lietuvoje galite susisiekti el. paštu: ECCNET-LT@ec.europa.eu arba tel. +370 5 265 0368.
Skaityti
Sužinok savo keleivio teises Tarptautinėje turizmo parodoje ADVENTUR 2020!
Sausio 24–26 d. Europos vartotojų centras kartu su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba dalyvaus Tarptautinėje turizmo parodoje Adventur 2020, kur dalinsis keliautojams aktualia informacija ir patarimais.
Skaityti
Daugiau naujienų
Pateikti skundą Reikia patarimo