Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


Dėl pandemijos neįvyko renginys: priimti kuponą ar reikalauti grąžinti pinigus?
Kaip ir dauguma kitų ES šalių, Lietuva tiesia pagalbos ranką renginių organizatoriams. Dėl žemyne siautėjančios pandemijos tekus atšaukti praktiškai visus pavasariui suplanuotus masinio susibūrimo renginius, reguliuotojai sprendžia, kaip suderinti bilietus įsigijusių vartotojų teises su renginių sektoriaus ekonominiu gyvybingumu. Tikimasi, jog didesnė dalis vartotojų, užuot reikalavę grąžinti pinigus, sutiks iš organizatorių priimti kuponus.
Skaityti
Ką daryti, jei vietoje skrydžio siūlo kuponą, o norite susigrąžinti pinigus?
Koronaviruso pandemijos sukrėstas turizmo sektorius išgyvena sudėtingą laikotarpį. Masiškai atšaukdamos suplanuotus skrydžius, oro transporto bendrovės savo klientams neskuba grąžinti pinigų už bilietus ir vietoje to primygtinai siūlo juos iškeisti į kuponus būsimiems skrydžiams.
Skaityti
Kaip atsisakyti pirkinio, kuriuo nusivylėte? Įgudusio ES vartotojo atmintinė
Įsigijote ne tokią prekę, kokios norėjote? Nusivylėte savojo pirkinio kokybe? O galbūt, pamatę gautą siuntinį, tiesiog persigalvojote? Dėl karantino augant internetinės prekybos mastams, vis daugiau vartotojų susiduria su panašiomis dilemomis. Vartotojai, apsiperkantys Europos Sąjungoje, turi išskirtines galimybes ginti savo teises, pasinaudodami privalomąja teisine garantija arba tiesiog atsisakydami sutarties bei susigrąžindami pinigus už prekę. Tačiau abu keliai, nors iš pažiūros panašūs, turi ir esminių skirtumų bei gali lemti visiškai skirtingas pasekmes. Kad neapsigautumėte, Europos vartotojų centras Lietuvoje pateikia išaiškinimą, kuo skiriasi teisinė garantija nuo sutarties atsisakymo teisės bei kaip šiais vartotojo svertais naudotis praktinėse situacijose.
Skaityti
Europos Komisija dėl Koronaviruso
Europos Komisija sukūrė koronavirusui (COVID-19) skirtą svetainę. Joje rasite tikrai naudingos informacijos ir kadangi tai oficiali svetainė, tai galite pasitikėti joje esančia informacija!
Skaityti
Vartotojų teisių gynėjai: būdami ES piliečiai, turime išskirtinių privilegijų
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) fiksuoja didžiausią užklausų kiekį per visą savo istoriją. Koronaviruso pandemijai įžiebus daug naujų nesutarimų tarp vartotojų ir pardavėjų bei paslaugų teikėjų, Lietuvos ir kitų ES šalių narių piliečiai ėmė gerokai dažniau kreiptis į savo šalyse veikiančius Europos vartotojų centrus.
Skaityti
Jūsų keleivių teisės siaučiant virusui
Kokios vartotojų teisės, jeigu įsigyta kelionė lėktuvu buvo atšaukta?
Kokios vartotojų teisės, jeigu įsigyta kelionė sausuma ar jūra buvo atšaukta?
Kur kreiptis kilus problemoms dėl ES valstybėse, Norvegijoje, Islandijoje ir Jungtinėje Karalystėje įsisteigusių paslaugų teikėjų veiklos?
Kur kreiptis, kilus ginčui dėl Lietuvoje veikiančio paslaugų teikėjo?
Skaityti
Daugiau naujienų
Pateikti skundą Reikia patarimo