Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


Organizuojama kasmetinė vartotojų teisių apsaugos konferencija 2018: iššūkiai ir naujovės
Š. m. lapkričio 20 d. Europos vartotojų centras kartu su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba organizuoja konferenciją, skirtą aptarti 2018 metų vartotojų teisių apsaugos iššūkius ir naujoves.



Skaityti
Kur apsipirkinėti sekmadienį? Perskaitykite ECC-Net patarimus
Keliaujant po kitas šalis daugelis mūsų mėgsta apsilankyti vietos parduotuvėse. Trumpa savaitgalio kelionė – puiki proga rasti įdomesnių prekių, įsigyti suvenyrų. Tačiau  ne visose ES valstybėse pavyks apsipirkti sekmadienį.
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) parengė jums atmintinę, kokių taisyklių parduotuvės laikosi ES šalyse.

Skaityti
2018 m. rugsėjis – pinigų grąžinimas už atšauktą renginį
Vartotojas iš Lietuvos per bilietų platintoją įsigijo 11 bilietų į renginį, kurį organizavo renginių organizatorius registruotas Latvijoje. Renginys buvo atšauktas ir vartotojas kreipėsi tiek į bilietų platintoją, tiek į renginio organizatorių dėl pinigų grąžinimo.
Skaityti
2018 m. liepa – viešbučio užsakymas
Vartotojas iš Lietuvos 11 dienų užsisakė viešbučio kambarį Maltoje, tačiau dėl sveikatos problemų negalėjo numatytu laiku atvykti ir tai padarė tik po keleto dienų. Vartotojas iš karto sužinojęs, kad negalės laiku atvykti informavo viešbutį ir sutarė, kad apmokėjimas bus už gyventas dienas.
Skaityti
Įsigijusiems kelionės paketą – palankios naujovės
Tarakonai viešbučio kambaryje? Statybų aikštelė vietoj puikaus baseino? Įsigijote kompleksines kelionės paslaugas, tačiau dėl vėluojančio traukinio nespėjote į skrydį? Būtent tokius atvejus reglamentuoja nauja Kelionės paslaugų paketų direktyva, kuri įsigaliojo nuo 2018 m. liepos 1 d.
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) pristato aktualiausias naujoves.
Skaityti
KĄ DARYTI, JEI KELIONĖS MALONUMUS APKARTINO SUGADINTAS BAGAŽAS?
Vasaros laikotarpiu Lietuvos gyventojų kelionių skaičius į užsienį gerokai padidėja, o vienas mėgstamiausių keliavimo būdų – kelionės lėktuvu. Tad kiekvienam keliautojui svarbu žinoti, kokios yra oro keleivių teisės, kaip elgtis bei kokios kompensacijos numatomos dingus, sugadinus ar vėluojant bagažui.
Skaityti
Daugiau naujienų
Pateikti skundą Reikia patarimo