Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) - kovai su spąstais socialinėje medijoje
Kiekvieną dieną Europos vartotojai susiduria su tikslinėmis reklamomis, kuriose pateikiami viliojantys pasiūlymai socialinėje medijoje. Facebook, YouTube ir kitos socialinės medijos yra greita ir efektyvi priemonė pasiekti vartotojus, pateikiant pasiūlymus, kuriems jie negalės atsispirti. Tačiau kai kurios bendrovės tuo naudojasi norėdamos įvilioti vartotojus į prenumeratos spąstus arba pasisavinti jų pinigus ir duomenis.
Skaityti
Karštoji linija turistams 2020 m. Tokijo olimpinėms žaidynėms
Planuojate keliauti į 2020 m. Tokijo olimpines žaidynes? Japonijos nacionalinis vartotojų reikalų centras įsteigė pagalbos vartotojams liniją, kuri skirta padėti spręsti vartotojų teisių problemas.
Skaityti
Sužinok savo keleivio teises Tarptautinėje turizmo parodoje ADVENTUR 2020!
Sausio 24–26 d. Europos vartotojų centras kartu su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba dalyvaus Tarptautinėje turizmo parodoje Adventur 2020, kur dalinsis keliautojams aktualia informacija ir patarimais.
Skaityti
Vartotojų teisių gynėjams – kupini naujų iššūkių ir rekordiniai 2019-ieji
Jau ketvirtus metus Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (toliau – Tarnyba) ir Europos vartotojų centro Lietuvoje organizuojamoje vartotojų teisių apsaugos konferencijoje š. m. lapkričio 28 d. pristatytos reikšmingiausios vartotojų teisių apsaugos aktualijos.
Skaityti
ECC-Net švenčia 15 metų jubiliejų!
ECC-Net švenčia 15 metų jubiliejų!
Skaityti
Svarbi informacija Lietuvos vartotojams dėl skundų, susijusių su Jungtine Karalyste, nagrinėjimo
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) informuoja, kad atsižvelgiant į „Brexit“ situaciją ir suderinus su Europos vartotojų centru Jungtinėje Karalystėje, sustabdomas naujų vartotojų skundų, kai pardavėjas/paslaugos teikėjas registruotas Jungtinėje Karalystėje, priėmimas. Iki š. m. spalio mėnesio pateikti vartotojų skundai bus toliau nagrinėjami įprasta tvarka. Daugiau informacijos dėl tolimesnio Europos vartotojų centro Jungtinėje Karalystėje likimo bus žinoma po 2019 m. spalio 31 d.  
Skaityti
Daugiau naujienų
Pateikti skundą Reikia patarimo