Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


RENGINYS VERSLININKAMS APIE VARTOTOJŲ TEISIŲ AKTUALIJAS
Kviečiame verslo atstovus pasiklausyti Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos ekspertų pranešimų apie vartotojų teisių aktualijas ir padiskutuoti rūpimais klausimais.
Skaityti
NUO KELIONIŲ ORGANIZATORIAUS WORLD VISITOR AS NUKENTĖJĘ VARTOTOJAI KVIEČIAMI JUNGTIS PRIE GRUPĖS IEŠKINIO
Vilniaus apygardos teisme priimtas grupės atstovo, Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos, pareikštas grupės ieškinys dėl pripažinimo, kad kelionės organizatorius neįvykdė įsipareigojimų ir pažeidė grupės narių teises bei interesus.
Skaityti
„Juodasis penktadienis“ – septyni Europos vartotojų centro ekspertų patarimai
„Juodasis penktadienis“ – Europos ir net pasaulinio masto apsipirkimo reiškinys, viliojantis ypatingomis kainomis ir nuostabiais pasiūlymais. Tačiau ne visi reklamos pažadai išsipildo. Siūlome septynis patarimus saugesniam „Juodojo penktadienio“ apsipirkimui, kurie leis jums atskirti dėmesio vertus pasiūlymus nuo kitų.
Skaityti
APIE VARTOTOJŲ TEISES KELIAUJANTIEMS NENUMATYTŲ APLINKYBIŲ METU
Pastaruoju metu vis dažniau pasirodant informacijai apie įvairiose turistinėse vietose kylančius gaisrus, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) teikia informaciją vartotojams apie jų teises susidūrus su nenugalimos jėgos aplinkybėmis bei galimybe atsisakyti sudarytų sutarčių.
Skaityti
Sėkmingai pasibaigus Vienos operos istorija
Vartotoja iš Lietuvos susiplanavo nuostabią kelionę į Vieną, Austriją, o pagrindinis šios kelionės tikslas buvo apsilankyti Vienos operoje. Nusipirkus bilietus į norimą operą, užsisakius skrydžio bilietus ir apgyvendinimą, paaiškėjo, kad vartotoja nusipirko ne bilietus į operą, o dovanų kuponus, kurių vertė 400 EUR, ir juos galima panaudoti bilietų pirkimui Vienos operoje. Vartotojai paprašius kuponus iškeisti į bilietus norimam pasirodymui arba grąžinti pinigus, pardavėjas Austrijoje atsakė, kad to padaryti nėra galimybės, nes visi bilietai tam renginiui jau yra išparduoti, tačiau patarė nenusiminti, nes kuponai galioja net 30 metų ir vartotoja galės juos panaudoti vėliau.
Skaityti
Penki patarimai keleiviams, kurių skrydis atšauktas
Vieni iš dažniausiai pasitaikančių nusiskundimų oro keleivių teisių srityje yra nusiskundimai dėl skrydžių atšaukimo. Atšauktas skrydis gali sukelti didelių nepatogumų – keleiviai praranda laiką,  sujaukiami jų planai. Norėdamas jums padėti, Europos vartotojų centras dalinasi patarimais, kaip reikėtų elgtis situacijoje, kai jūsų skrydis atšaukiamas.
Skaityti
Daugiau naujienų
Pateikti skundą Reikia patarimo Apklausa dėl kokybės
zaisk ir suzinok.jpglogotipas your europe