Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


Oro vežėjo „Alitalia“ nebeliks: pataria, kaip elgtis jos bilietus įsigijusiems vartotojams
Oro vežėjų rinka ruošiasi svarbiems pokyčiams: nuo spalio 15 d. Italijos vyriausybei priklausiusią  aviakompaniją „Alitalia“ pakeis „Italia Trasporto Aereo“ bendrovė, plačiau žinoma kaip ITA.
Skaityti
PIRKIMAS INTERNETU: SKIRTUMAI PERKANT IŠ VERSLININKO IR PREKYBOS NEVYKDANČIO ASMENS
Sužinokite, kuo skiriasi pirkimas internetu iš verslininko ir prekybos nevykdančio asmens bei kokios vartotojų teisės kiekvienu atveju yra taikomos.
Skaityti
Švęsdamas Europos dieną Europos vartotojų centras Vilniuje pasodino migdolų parką
Europos vartotojų centras (toliau - EVC) Lietuvoje, gegužės 9-ąją švęsdamas Europos dieną, ėmėsi gražios iniciatyvos. Vilniaus Žvėryno rajone, Neries krantinėje, priešais Bebrų salą, naujai įrengtoje pėsčiųjų ir dviračių tako atkarpoje pasodino 30 triskiaučių migdolų medelių (Prunus triloba).

Skaityti
VARTOTOJŲ IŠŠŪKIAI PERKANT SOCIALINIUOSE TINKLUOSE IR SKELBIMŲ PORTALUOSE
Pastaruoju metu prekyba socialiniuose tinkluose ir skelbimų portaluose aktyviai auga. Tokias platformas renkasi ne tik asmenys, pageidaujantys parduoti nebenaudojamus daiktus, tačiau ir prekybą vykdantys verslininkai. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) primena, kokios rizikos gali kilti vartotojams perkant tokiu būdu ir kaip jų išvengti.
Skaityti
AR GEBAME ATPAŽINTI NESĄŽININGŲ PARDAVĖJŲ MANIPULIACIJAS INTERNETE?
Nors vartotojų pasitikėjimas elektronine prekyba auga, ši terpė ir ypač socialiniai tinklai vis dažniau išnaudojama internetinių sukčių manipuliacijoms bei apgaulėms. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) informuoja apie vienus dažniausių savo praktikoje pastebimus tokių nesąžiningų pardavėjų požymius.
Skaityti
STARTUOJA APGAVYSČIŲ INTERNETE PREVENCIJOS SAVAITĖ – #NEAPSIGAUKINTERNETE
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) ir Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC) š. m. balandžio 12–16 d. organizuoja jau tradicine tapusią Apgavysčių internete prevencijos savaitę #NeapsigaukInternete. Trečius metus organizuojamoje švietimo kampanijoje šiemet didžiausias dėmesys skiriamas vartotojų teisių apsaugai socialiniuose tinkluose ir skelbimų portaluose, taip pat klaidinančios reklamos bei nesąžiningos komercinės veiklos pinklėms.
Skaityti
Daugiau naujienų
Pateikti skundą Reikia patarimo  logotipas your europe
zaisk ir suzinok.jpg