Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


E. PREKYBOS IŠŠŪKIAI IR GALIMYBĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS STIPRINIMUI
Š. m. gruodžio 3 d. įvyko kasmetinė Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) ir Europos vartotojų centro Lietuvoje (EVC) organizuojama konferencija, skirta aptarti reikšmingiausias šių metų vartotojų teisių apsaugos aktualijas. Sparčiai plečiantis elektroninei prekybai, šiemet nuotolinę konferenciją nutarta paskirti elektroninės prekybos erdvei ir joje kylantiems iššūkiams.
Skaityti
Žaisk ir sužinok kaip saugiai apsipirkti internetu!
Žaisk žaidimą https://brandedshoesoutlet.eu/ ir sužinok kaip saugiai apsipirkti internetu!
Skaityti
Geografinio blokavimo draudimui 2 metai!
Lygiai prieš 2 metus įsigaliojo Reglamentas dėl nepagrįsto geografinio blokavimo, kurio tikslas – užtikrinti laisvą prekių ir paslaugų judėjimą visoje ES bei vienodą verslo požiūrį į pirkėją.
Skaityti
SVARBI INFORMACIJA KELIONES IŠ UAB „ORANGE STYLE“ ĮSIGIJUSIEMS VARTOTOJAMS
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) ir Europos vartotojų centras (EVC) pastaruoju metu sulaukia vis daugiau vartotojų prašymų dėl kelionių agentūros UAB „Orange style“ nevykdomų įsipareigojimų ir neteikiamų atsakymų vartotojams.
Skaityti
METINĖJE VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS KONFERENCIJOJE – ELEKTRONINĖS PREKYBOS IŠŠŪKIAI
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) kartu su Europos vartotojų centru Lietuvoje organizuoja jau penktus metus tęsiamą vartotojų teisių apsaugos konferenciją, skirtą aptarti reikšmingiausias vartotojų teisių apsaugos aktualijas. Šių metų nuotolinę konferenciją nutarta paskirti elektroninės prekybos erdvei ir joje kylantiems iššūkiams.
Skaityti
Informacija laukiantiems pinigų grąžinimo už Ryanair atšauktus skrydžius
Pastaruoju metu Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC Lietuvoje) sulaukia užklausų, ką daryti, jeigu airių oro transporto bendrovės „Ryanair Holdings Plc“ (Ryanair) kaip žadėjo iki rugsėjo mėnesio negrąžino pinigų už atšauktus skrydžius.
Skaityti
Daugiau naujienų
Pateikti skundą Reikia patarimo