Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


Vartotojų gynėjai pasidalijo patarimais, kad viešnagė viešbutyje neapkarstų
Vartotojas iš Lietuvos užsisakė viešbutį Maltoje 11-ai dienų, tačiau dėl kilusių sveikatos problemų vyras negalėjo atvykti numatytu laiku. Vis dėlto, kelias dienas vėluodamas, į Maltą atskrido. Sužinojęs, kad negalės atvykti laiku, vartotojas apie tai iš karto pranešė viešbučiui. Nors buvo sutarta, kad mokėti reikės tik už gyventas dienas,  viešbutis nuskaičiavo pinigus už visas 11 dienų. Vartotojui buvo paaiškinta, kad viešbutis nenumato nemokamo užsakymų atšaukimo. Skaitykite daugiau...
Skaityti
Švęsdamas Europos dieną Europos vartotojų centras Vilniuje pasodino migdolų parką
Europos vartotojų centras (toliau - EVC) Lietuvoje, gegužės 9-ąją švęsdamas Europos dieną, ėmėsi gražios iniciatyvos. Vilniaus Žvėryno rajone, Neries krantinėje, priešais Bebrų salą, naujai įrengtoje pėsčiųjų ir dviračių tako atkarpoje pasodino 30 triskiaučių migdolų medelių (Prunus triloba).

Skaityti
Per metus nesulaukė pinigų už atšauktus „Ryanair“ skrydžius – vartotojų gynėjai ragina nenuleisti rankų
Airijoje registruotas oro vežėjas „Ryanair“ iki 2020 metų rugsėjo žadėjo keleiviams grąžinti pinigus už atšauktus skrydžius. Tačiau dar šiandien yra vartotojų, laukiančių, kada paslaugos teikėjas ištesės žodį.
Skaityti
AR GEBAME ATPAŽINTI NESĄŽININGŲ PARDAVĖJŲ MANIPULIACIJAS INTERNETE?
Nors vartotojų pasitikėjimas elektronine prekyba auga, ši terpė ir ypač socialiniai tinklai vis dažniau išnaudojama internetinių sukčių manipuliacijoms bei apgaulėms. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) informuoja apie vienus dažniausių savo praktikoje pastebimus tokių nesąžiningų pardavėjų požymius.
Skaityti
Oro vežėjo „Alitalia“ nebeliks: pataria, kaip elgtis jos bilietus įsigijusiems vartotojams
Oro vežėjų rinka ruošiasi svarbiems pokyčiams: nuo spalio 15 d. Italijos vyriausybei priklausiusią  aviakompaniją „Alitalia“ pakeis „Italia Trasporto Aereo“ bendrovė, plačiau žinoma kaip ITA.
Skaityti
PIRKIMAS INTERNETU: SKIRTUMAI PERKANT IŠ VERSLININKO IR PREKYBOS NEVYKDANČIO ASMENS
Sužinokite, kuo skiriasi pirkimas internetu iš verslininko ir prekybos nevykdančio asmens bei kokios vartotojų teisės kiekvienu atveju yra taikomos.
Skaityti
Daugiau naujienų
Pateikti skundą Reikia patarimo  logotipas your europe
zaisk ir suzinok.jpg