+370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Naujienos


E. PREKYBOS IŠŠŪKIAI IR GALIMYBĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS STIPRINIMUI
Š. m. gruodžio 3 d. įvyko kasmetinė Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) ir Europos vartotojų centro Lietuvoje (EVC) organizuojama konferencija, skirta aptarti reikšmingiausias šių metų vartotojų teisių apsaugos aktualijas. Sparčiai plečiantis elektroninei prekybai, šiemet nuotolinę konferenciją nutarta paskirti elektroninės prekybos erdvei ir joje kylantiems iššūkiams.
Skaityti
Žaisk ir sužinok kaip saugiai apsipirkti internetu!
Žaisk žaidimą https://brandedshoesoutlet.eu/ ir sužinok kaip saugiai apsipirkti internetu!
Skaityti
Šventiniai pirkiniai internetu: kaip išvengti papildomų išlaidų?
Vėluojantis prekių pristatymas, pasiūlymo neatitikęs pirkinys, kartu su pinigais mistiškai dingęs pardavėjas – pirkdami internetu negalite pilnai apsisaugoti nuo tokių situacijų. Tačiau planuodami šventinius pirkinius iš anksto ir vadovaudamiesi Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) patarimais, šią riziką galite gerokai sumažinti.
Skaityti
Geografinio blokavimo draudimui 2 metai!
Lygiai prieš 2 metus įsigaliojo Reglamentas dėl nepagrįsto geografinio blokavimo, kurio tikslas – užtikrinti laisvą prekių ir paslaugų judėjimą visoje ES bei vienodą verslo požiūrį į pirkėją.
Skaityti
SVARBI INFORMACIJA KELIONES IŠ UAB „ORANGE STYLE“ ĮSIGIJUSIEMS VARTOTOJAMS
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) ir Europos vartotojų centras (EVC) pastaruoju metu sulaukia vis daugiau vartotojų prašymų dėl kelionių agentūros UAB „Orange style“ nevykdomų įsipareigojimų ir neteikiamų atsakymų vartotojams.
Skaityti
DĖL ATŠAUKTŲ RENGINIŲ KOMPENSAVIMO LIETUVOJE
Šalyje įsigaliojus antrajam karantinui ir dėl karantino metu nustatytų apribojimų nevykstant renginiams, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) primena, kokia kompensavimo už atšauktus renginius tvarka galioja vartojimo sutartims, sudarytoms dar iki š. m. kovo 15 d. (įskaitytinai).
Skaityti
METINĖJE VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS KONFERENCIJOJE – ELEKTRONINĖS PREKYBOS IŠŠŪKIAI
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) kartu su Europos vartotojų centru Lietuvoje organizuoja jau penktus metus tęsiamą vartotojų teisių apsaugos konferenciją, skirtą aptarti reikšmingiausias vartotojų teisių apsaugos aktualijas. Šių metų nuotolinę konferenciją nutarta paskirti elektroninės prekybos erdvei ir joje kylantiems iššūkiams.
Skaityti
Informacija laukiantiems pinigų grąžinimo už Ryanair atšauktus skrydžius
Pastaruoju metu Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC Lietuvoje) sulaukia užklausų, ką daryti, jeigu airių oro transporto bendrovės „Ryanair Holdings Plc“ (Ryanair) kaip žadėjo iki rugsėjo mėnesio negrąžino pinigų už atšauktus skrydžius.
Skaityti
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) švenčia 15 metų jubiliejų: pagalba suteikta daugiau nei 1 mln. Europos vartotojų
Kaip elgtis, jei skrydis į Lenkiją atšaukiamas? Jei paaiškėja, kad Italijoje pirkta rankinė nekokybiška? Jei pakliuvote į prenumeratos spąstus? Arba jei negaunate internetu užsakytos prekės iš Vokietijos? Nuo pat įkūrimo pradžios panašiais klausimais Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) padėjo daugiau nei milijonui vartotojų. Kilus COVID-19 pandemijai daugiau nei 90 000 vartotojų kreipėsi pagalbos į ECC-Net. Šiandien tinklas švenčia 15 metų jubiliejų.
Skaityti
1
2 3 ... 15 16 17 >
Pateikti skundą Reikia patarimo