+370 5 265 0368

Naujienos


Jungtinės Karalystės universitetui teko grąžinti pinigus už mokslą
Po to, kai jaunuolį iš Lietuvos ėmėsi ginti Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net), Jungtinės Karalystės universitetas buvo priverstas grąžinti užstatą už studijas.
Skaityti
Automobilių nuoma užsienyje: kaip nepaklysti draudimo labirintuose?
Europos vartotojų centras Lietuvoje įspėja: vis daugiau rūpesčių keliautojams kelia automobilių nuoma užsienyje. Šio vartotojus ginančio centro vedėja Raimonda Balnienė pataria neskubėti užsienyje susivilioti itin pigiais pasiūlymais, taip pat ir tarpininko (brokerio) paslaugomis. Iš pirmo žvilgsnio pigi paslauga gali pabrangti keleriopai.
Skaityti
Vilniaus universitetas kviečia dalyvauti apklausoje apie Europos ieškinių dėl nedidelių sumų procedūrą
Vilniaus universitetas kviečia dalyvauti apklausoje apie Europos ieškinių dėl nedidelių sumų procedūrą.

Europos vartotojų centras dalinasi Vilniaus universiteto informacija apie vykdomas apklausas dėl Europos ieškinių dėl nedidelių sumų procedūros.
Skaityti
Kova dėl nekokybiškos sofos-lovos baigėsi pirkėjos pergale
Lietuvos vartotojų teisių gynimo objektu gali tapti ir iš užsienyje registruoto pardavėjo internetu įsigyta nekokybiška sofa-lova. Šįkart apginti savo teises pirkėjai pavyko tik po to, kai kreipėsi į Europos vartotojų centrų tinklą (ECC-Net) ir sulaukė nemokamos pagalbos.
Skaityti
Kad automobilio nuoma netaptų skaudžiu išbandymu Jūsų piniginei
Įsibėgėjant kelionių ir atostogų sezonui, Europos vartotojų centras Lietuvoje įspėja atsakingai nuomotis automobilius užsienyje. Džiaugsmą dėl ypatingai pigaus automobilio nuomos pasiūlymo gali apkartinti neįdėmiai perskaityta automobilio nuomos sutartis ar net neteisėti paslaugos teikėjo veiksmai.
Skaityti
Aviakompanijos „Germania“ bankrotas – ką reikėtų žinoti vartotojams
Dar viena Vokietijos aviakompanija paskelbė bankrotą. 2019 m. vasario 4 d. aviakompanijai „Germania“ Berlyno–Šarlotenburgo apylinkės teisme iškelta bankroto byla https://www.berlin.de/gerichte/amtsgericht-charlottenburg/.

Aviakompanijos bankrotas – ką gali padaryti vartotojai?
Skaityti
2400 eurų kompensaciją už vėlavusius skrydžius šeima išleis naujoms atostogoms
Po 9 mėnesius trukusio susirašinėjimo su Lenkijos skrydžių bendrove „LOT" vilniečių šeima pagaliau sulaukė kompensacijos už skrydžio nesklandumus. Apginti savo teises kelei-viams pavyko tik sulaukus nemokamos pagalbos iš Europos vartotojų centrų tinklo (ECC-Net).
Skaityti
Europa saugo mus kasdieniniame gyvenime...Ir mes ne visada tai pastebime!
Daugiau jokių tarptinklinio ryšio mokesčių skambučiams, SMS ar mobiliajam internetui Europoje, teisė per 14 dienų apsigalvoti dėl internetu įsigyto pirkinio, geresnė asmens duomenų apsauga, keleivių teisės skirtingoms transporto priemonėms...
Skaityti
Vartotojų patogumui – skrydžio skaičiuoklė
Gražiausios metų šventės – ne tik dovanų ar vaišių, bet ir kelionių metas. Į kitas šalis skren-dame susitikti su artimaisiais, pasisemti įspūdžių, apsipirkti ar tiesiog pailsėti. Tačiau kelionė šven-tiniu laikotarpiu dažnam vartotojui kelia nerimą – į ką kreiptis pagalbos ir patarimų, jei kiltų problemų?
Skaityti
1
2 3 ... 10 11 12 >
Pateikti skundą Reikia patarimo