+370 5 265 0368

Naujienos


Vartotojų teisių gynėjams – kupini naujų iššūkių ir rekordiniai 2019-ieji
Jau ketvirtus metus Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (toliau – Tarnyba) ir Europos vartotojų centro Lietuvoje organizuojamoje vartotojų teisių apsaugos konferencijoje š. m. lapkričio 28 d. pristatytos reikšmingiausios vartotojų teisių apsaugos aktualijos.
Skaityti
Kaip prancūzas Lietuvoje teisybės ieškojo ir pinigus atgavo
Prancūzijos gyventojas apsipirko lietuviškoje internetinėje svetainėje: už daugiau nei 500 eurų pirko automobiliui skirtų prekių. Prekės taip ir nepasiekė Prancūzijos.
Skaityti
Vartotojas surėmė ietis su Vengrijos skrydžių bendrove ir pasiekė pergalę
150 eurų – daug ar mažai? Lietuvos vartotojas nusprendė, kad tai dideli pinigai, dėl kurių verta suremti ietis su Vengrijoje registruota skrydžių bendrove ir priversti ją vykdyti savo įsipareigojimus. Apginti savo teises vartotojui pavyko tik į pagalbą pasitelkus Europos vartotojų centrų tinklą (ECC-Net).
Skaityti
Svarbi informacija Lietuvos vartotojams dėl skundų, susijusių su Jungtine Karalyste, nagrinėjimo
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) informuoja, kad atsižvelgiant į „Brexit“ situaciją ir suderinus su Europos vartotojų centru Jungtinėje Karalystėje, sustabdomas naujų vartotojų skundų, kai pardavėjas/paslaugos teikėjas registruotas Jungtinėje Karalystėje, priėmimas. Iki š. m. spalio mėnesio pateikti vartotojų skundai bus toliau nagrinėjami įprasta tvarka. Daugiau informacijos dėl tolimesnio Europos vartotojų centro Jungtinėje Karalystėje likimo bus žinoma po 2019 m. spalio 31 d.  
Skaityti
Kaip tėtis iš Švedijos plaukė, o dukra gynė jo teises
Vartotojai, pirkusiai savo tėčiui kelto bilietą iš Švedijos į Klaipėdą, teko ilgokai pakovoti dėl kompensacijos už vežėjo atšauktą reisą. Apginti keleivio tėčio teises dukrai pavyko tik į pagalbą pasitelkus Europos vartotojų centrų tinklą (ECC-Net).
Skaityti
Netikėtai išblukęs dviratis privertė kreiptis į vartotojų teisių gynėjus
Vokietijos internetinėje parduotuvėje pirktas dviratis po pusantro mėnesio tapo neatpažįstamas: oranžinis rėmas išbluko, tapo sunkiai nusakomos spalvos, atsirado dėmės.
Skaityti
Bilietų pardavimo agentūra priversta grąžinti pinigus keleiviui
Keleiviui, ne dėl savo kaltės už lėktuvo bilietą sumokėjusiam 2 kartus, teko ilgokai kovoti, kol pavyko susigrąžinti pinigus. Apginti savo teises vartotojui pavyko tik į pagalbą pasitelkus Europos vartotojų centrų tinklą (ECC-Net).
Skaityti
Nepaprasti lietuvių nuotykiai Italijos Alpėse – su laiminga pabaiga
Kelionė į snieguotas Alpes išsinuomotu automobiliu lietuvių šeimai galėjo baigtis tragiškai. Nemalonumai tęsėsi ir po kelionės: Italijos kompanija, išnuomojusi slidžiais kalnų keliais neparengtą važiuoti automobilį, atsisakė padengti patirtą žalą ir papildomas išlaidas. Problemą pavyko išspręsti tik po to, kai vartotojams į pagalbą atskubėjo Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net).
Skaityti
Kaip „neapsipirkti“ Lenkijoje arba Vieno švarko sėkmės istorija
Tarpininkaujant Europos vartotojų centrų tinklui (ECC-Net), pirkėjui iš Lietuvos pavyko atgauti permokėtą sumą iš pardavėjo Lenkijoje.
Dar šių metų žiemą Lietuvos pilietis nusprendė apsipirkti Lenkijoje. Be kitų ten įsigytų prekių pirkti ir 4 švarkai. 2 iš švarkų turėjo kainuoti po 259,99 zloto (vyko akcija, kad perkant 2 švarkus vienam taikoma 50 proc. nuolaida).
Skaityti
1
2 3 ... 11 12 13 >
Pateikti skundą Reikia patarimo