+370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Naujienos


Kvietimas nuomonės formuotojams – padėkite mums apsaugoti jaunuosius vartotojus
2024 m. Saugesnio interneto diena
Socialiniuose tinkluose vis labiau populiarėjant internetinei prekybai ir reklamai, jaunieji vartotojai yra apipilami žinutėmis, skatinančiomis pirkti. Tačiau ne visos šios žinutės yra skaidrios ir teisingos. Kai kurios reklamos yra paslėptos, produktai neatitinka pateiktų aprašymų, o pasiūlymai gali būti nesąžiningi. Dėl to jauni žmonės nėra tikri, kas iš tikrųjų vyksta, kai jie perka internetu. Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) prašo nuomonės formuotojų visoje Europoje padėti apsaugoti jaunuosius vartotojus šiandien, minint Saugesnio interneto dieną.
Skaityti
RENGINYS VERSLININKAMS APIE VARTOTOJŲ TEISIŲ AKTUALIJAS
Kviečiame verslo atstovus pasiklausyti Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos ekspertų pranešimų apie vartotojų teisių aktualijas ir padiskutuoti rūpimais klausimais.
Skaityti
NUO KELIONIŲ ORGANIZATORIAUS WORLD VISITOR AS NUKENTĖJĘ VARTOTOJAI KVIEČIAMI JUNGTIS PRIE GRUPĖS IEŠKINIO
Vilniaus apygardos teisme priimtas grupės atstovo, Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos, pareikštas grupės ieškinys dėl pripažinimo, kad kelionės organizatorius neįvykdė įsipareigojimų ir pažeidė grupės narių teises bei interesus.
Skaityti
INFORMACIJA TURISTAMS DĖL TUI BALTICS PINIGŲ GRĄŽINIMO
Keliautojai iš Lietuvos, kurie dar neatgavo pinigų iš TT Baltics SIA už neįvykusias keliones, kviečiami kreiptis į Latvijos vartotojų teisių gynimo centrą.
Skaityti
„Juodasis penktadienis“ – septyni Europos vartotojų centro ekspertų patarimai
„Juodasis penktadienis“ – Europos ir net pasaulinio masto apsipirkimo reiškinys, viliojantis ypatingomis kainomis ir nuostabiais pasiūlymais. Tačiau ne visi reklamos pažadai išsipildo. Siūlome septynis patarimus saugesniam „Juodojo penktadienio“ apsipirkimui, kurie leis jums atskirti dėmesio vertus pasiūlymus nuo kitų.
Skaityti
APIE VARTOTOJŲ TEISES KELIAUJANTIEMS NENUMATYTŲ APLINKYBIŲ METU
Pastaruoju metu vis dažniau pasirodant informacijai apie įvairiose turistinėse vietose kylančius gaisrus, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) teikia informaciją vartotojams apie jų teises susidūrus su nenugalimos jėgos aplinkybėmis bei galimybe atsisakyti sudarytų sutarčių.
Skaityti
Patarimai, kaip saugiai apsipirkti internetu
Ar atpažįstate save šioje situacijoje: naršydami socialiniuose tinkluose pamatote patikusią prekę puikia kaina, nedvejodami spaudžiate nuorodą ir užsisakote ją. Gal net atrodo, kad užsisakote prekę iš Lietuvoje registruotos parduotuvės, nes svetainės kalba – lietuvių. Tik tuomet, kai gaunate užsakymo neatitikusią prekę, ar jos negaunate visai, pastebite, kad pardavėjas registruotas visai ne Lietuvoje, o pvz., Slovėnijoje, ir į Jūsų skundą pardavėjas nepateikia jokio atsakymo. Tokiais atvejais, kai pardavėjas registruotas kitoje ES šalyje, Norvegijoje, Islandijoje ar Jungtinėje Karalystėje, nemokamos pagalbos galite kreiptis į Europos vartotojų centrą Lietuvoje (www.ecc.lt).
Skaityti
Sėkmingai pasibaigus Vienos operos istorija
Vartotoja iš Lietuvos susiplanavo nuostabią kelionę į Vieną, Austriją, o pagrindinis šios kelionės tikslas buvo apsilankyti Vienos operoje. Nusipirkus bilietus į norimą operą, užsisakius skrydžio bilietus ir apgyvendinimą, paaiškėjo, kad vartotoja nusipirko ne bilietus į operą, o dovanų kuponus, kurių vertė 400 EUR, ir juos galima panaudoti bilietų pirkimui Vienos operoje. Vartotojai paprašius kuponus iškeisti į bilietus norimam pasirodymui arba grąžinti pinigus, pardavėjas Austrijoje atsakė, kad to padaryti nėra galimybės, nes visi bilietai tam renginiui jau yra išparduoti, tačiau patarė nenusiminti, nes kuponai galioja net 30 metų ir vartotoja galės juos panaudoti vėliau.
Skaityti
Penki patarimai keleiviams, kurių skrydis atšauktas
Vieni iš dažniausiai pasitaikančių nusiskundimų oro keleivių teisių srityje yra nusiskundimai dėl skrydžių atšaukimo. Atšauktas skrydis gali sukelti didelių nepatogumų – keleiviai praranda laiką,  sujaukiami jų planai. Norėdamas jums padėti, Europos vartotojų centras dalinasi patarimais, kaip reikėtų elgtis situacijoje, kai jūsų skrydis atšaukiamas.
Skaityti
1
2 3 ... 20 21 22 >
Pateikti skundą Reikia patarimoApklausa dėl kokybės

Apklausos modulis nėra įdiegtas.