+370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Naujienos


Vartotojų gynėjai pasidalijo patarimais, kad viešnagė viešbutyje neapkarstų
Vartotojas iš Lietuvos užsisakė viešbutį Maltoje 11-ai dienų, tačiau dėl kilusių sveikatos problemų vyras negalėjo atvykti numatytu laiku. Vis dėlto, kelias dienas vėluodamas, į Maltą atskrido. Sužinojęs, kad negalės atvykti laiku, vartotojas apie tai iš karto pranešė viešbučiui. Nors buvo sutarta, kad mokėti reikės tik už gyventas dienas,  viešbutis nuskaičiavo pinigus už visas 11 dienų. Vartotojui buvo paaiškinta, kad viešbutis nenumato nemokamo užsakymų atšaukimo. Skaitykite daugiau...
Skaityti
Švęsdamas Europos dieną Europos vartotojų centras Vilniuje pasodino migdolų parką
Europos vartotojų centras (toliau - EVC) Lietuvoje, gegužės 9-ąją švęsdamas Europos dieną, ėmėsi gražios iniciatyvos. Vilniaus Žvėryno rajone, Neries krantinėje, priešais Bebrų salą, naujai įrengtoje pėsčiųjų ir dviračių tako atkarpoje pasodino 30 triskiaučių migdolų medelių (Prunus triloba).

Skaityti
VARTOTOJŲ IŠŠŪKIAI PERKANT SOCIALINIUOSE TINKLUOSE IR SKELBIMŲ PORTALUOSE
Pastaruoju metu prekyba socialiniuose tinkluose ir skelbimų portaluose aktyviai auga. Tokias platformas renkasi ne tik asmenys, pageidaujantys parduoti nebenaudojamus daiktus, tačiau ir prekybą vykdantys verslininkai. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) primena, kokios rizikos gali kilti vartotojams perkant tokiu būdu ir kaip jų išvengti.
Skaityti
Per metus nesulaukė pinigų už atšauktus „Ryanair“ skrydžius – vartotojų gynėjai ragina nenuleisti rankų
Airijoje registruotas oro vežėjas „Ryanair“ iki 2020 metų rugsėjo žadėjo keleiviams grąžinti pinigus už atšauktus skrydžius. Tačiau dar šiandien yra vartotojų, laukiančių, kada paslaugos teikėjas ištesės žodį.
Skaityti
AR GEBAME ATPAŽINTI NESĄŽININGŲ PARDAVĖJŲ MANIPULIACIJAS INTERNETE?
Nors vartotojų pasitikėjimas elektronine prekyba auga, ši terpė ir ypač socialiniai tinklai vis dažniau išnaudojama internetinių sukčių manipuliacijoms bei apgaulėms. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) informuoja apie vienus dažniausių savo praktikoje pastebimus tokių nesąžiningų pardavėjų požymius.
Skaityti
STARTUOJA APGAVYSČIŲ INTERNETE PREVENCIJOS SAVAITĖ – #NEAPSIGAUKINTERNETE
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) ir Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC) š. m. balandžio 12–16 d. organizuoja jau tradicine tapusią Apgavysčių internete prevencijos savaitę #NeapsigaukInternete. Trečius metus organizuojamoje švietimo kampanijoje šiemet didžiausias dėmesys skiriamas vartotojų teisių apsaugai socialiniuose tinkluose ir skelbimų portaluose, taip pat klaidinančios reklamos bei nesąžiningos komercinės veiklos pinklėms.
Skaityti
Oro vežėjo „Alitalia“ nebeliks: pataria, kaip elgtis jos bilietus įsigijusiems vartotojams
Oro vežėjų rinka ruošiasi svarbiems pokyčiams: nuo spalio 15 d. Italijos vyriausybei priklausiusią  aviakompaniją „Alitalia“ pakeis „Italia Trasporto Aereo“ bendrovė, plačiau žinoma kaip ITA.
Skaityti
PIRKIMAS INTERNETU: SKIRTUMAI PERKANT IŠ VERSLININKO IR PREKYBOS NEVYKDANČIO ASMENS
Sužinokite, kuo skiriasi pirkimas internetu iš verslininko ir prekybos nevykdančio asmens bei kokios vartotojų teisės kiekvienu atveju yra taikomos.
Skaityti
Sukčiai internetinėse parduotuvėse siaučia ne tik balandžio 1-ąją: 5 taisyklės, kaip jų išvengti
Feisbuko paskyroje suknelę nusipirkusi vartotoja negavo nei rūbo, nei pinigų. Užsienio internetinėje parduotuvėje įsigyta rankinė pasirodė esanti klastotė, o ES pardavėjas, kaip kad tikėjosi vartotoja, iš tiesų registruotas Kinijoje. Tai – situacijos, su kuriomis gali susidurti kiekvienas, perkantis internete.
Skaityti
1
2 3 ... 16 17 18 >
Pateikti skundą Reikia patarimo