+370 5 265 0368

Naujienos


Organizuojama kasmetinė vartotojų teisių apsaugos konferencija 2018: iššūkiai ir naujovės
Š. m. lapkričio 20 d. Europos vartotojų centras kartu su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba organizuoja konferenciją, skirtą aptarti 2018 metų vartotojų teisių apsaugos iššūkius ir naujoves.



Skaityti
Kur apsipirkinėti sekmadienį? Perskaitykite ECC-Net patarimus
Keliaujant po kitas šalis daugelis mūsų mėgsta apsilankyti vietos parduotuvėse. Trumpa savaitgalio kelionė – puiki proga rasti įdomesnių prekių, įsigyti suvenyrų. Tačiau  ne visose ES valstybėse pavyks apsipirkti sekmadienį.
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) parengė jums atmintinę, kokių taisyklių parduotuvės laikosi ES šalyse.

Skaityti
PATARIMAI NUOMOJANTIS AUTOMOBILĮ EUROPOJE
Praėjusių metų rudenį keliautoja iš Lietuvos sudarė automobilio nuomos sutartį su paslaugos teikėju Italijoje. Automobilis buvo grąžintas laiku ir jį priėmęs darbuotojas raštu patvirtino, kad automobilis grąžintas tvarkingas. Praėjus daugiau nei pusmečiui, tikrindama banko sąskaitą vartotoja pastebėjo, kad nuomos paslaugos teikėjas nuskaičiavo 42,70 eurų.
Skaityti
2018 m. rugsėjis – pinigų grąžinimas už atšauktą renginį
Vartotojas iš Lietuvos per bilietų platintoją įsigijo 11 bilietų į renginį, kurį organizavo renginių organizatorius registruotas Latvijoje. Renginys buvo atšauktas ir vartotojas kreipėsi tiek į bilietų platintoją, tiek į renginio organizatorių dėl pinigų grąžinimo.
Skaityti
2018 m. liepa – viešbučio užsakymas
Vartotojas iš Lietuvos 11 dienų užsisakė viešbučio kambarį Maltoje, tačiau dėl sveikatos problemų negalėjo numatytu laiku atvykti ir tai padarė tik po keleto dienų. Vartotojas iš karto sužinojęs, kad negalės laiku atvykti informavo viešbutį ir sutarė, kad apmokėjimas bus už gyventas dienas.
Skaityti
2018 m. gegužė – nepavykęs prekių grąžinimas
Vartotoja iš Lietuvos internetu iš Pardavėjo registruoto Italijoje užsisakė vaikiškų drabužėlių. Keli užsakyti daiktai netiko ir vartotoja kreipėsi į Pardavėją dėl dalies prekių grąžinimo. Gavusi automatinį atsakymą, kad jūsų grąžinimo prašymas priimtas ir laukite atvykstant kurjerio, kuris paims netikusias prekes.
Skaityti
Įsigijusiems kelionės paketą – palankios naujovės
Tarakonai viešbučio kambaryje? Statybų aikštelė vietoj puikaus baseino? Įsigijote kompleksines kelionės paslaugas, tačiau dėl vėluojančio traukinio nespėjote į skrydį? Būtent tokius atvejus reglamentuoja nauja Kelionės paslaugų paketų direktyva, kuri įsigaliojo nuo 2018 m. liepos 1 d.
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) pristato aktualiausias naujoves.
Skaityti
KĄ DARYTI, JEI KELIONĖS MALONUMUS APKARTINO SUGADINTAS BAGAŽAS?
Vasaros laikotarpiu Lietuvos gyventojų kelionių skaičius į užsienį gerokai padidėja, o vienas mėgstamiausių keliavimo būdų – kelionės lėktuvu. Tad kiekvienam keliautojui svarbu žinoti, kokios yra oro keleivių teisės, kaip elgtis bei kokios kompensacijos numatomos dingus, sugadinus ar vėluojant bagažui.
Skaityti
Gedimino prospekte – šventė ir naudingi patarimai
Gegužės 9 d. Vilniaus Kudirkos aikštėje Europos dienos proga – nemokamos konsultacijos ir informacija visiems Lietuvos piliečiams. Minint tarptautinę Europos taikos ir vienybės dieną Europos vartotojų centras primins Lietuvos vartotojams jų teises.
Skaityti
1
2 3 ... 9 10 11 >
Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas