+370 5 265 0368

2016 m. gruodis – kompensacija už vėlavusį ir dingusį bagažą

2017-01-01
Lietuvos vartotoja skrido iš Vilniaus į Londoną dalyvauti sesers vestuvėse. Atvykus į Londoną, vartotoja neatgavo registruoto bagažo, kuriame buvo ir sesers vestuvėms skirti drabužiai bei dovanos. Vartotoja oro uoste užpildė specialų dokumentą dėl dingusio bagažo (PIR). Kadangi turėjo dalyvauti vestuvėse, o tam skirti drabužiai buvo dingusiame lagamine, tai teko įsigyti naujų drabužių ir kitų būtiniausių reikmenų. Grįžusi namo vartotoja kreipėsi į oro vežėją, prašydama kompensuoti būtiniausių daiktų įsigijimo išlaidas. Oro vežėjas pasiūlė sumokėti 50 proc. prašomos kompensacijos, motyvuodamas tuo, kad įsigyti daiktai bus  naudojami ateityje. Vartotoja nesutiko su tokiu oro vežėjo pasiūlymu. Kadangi bagažas neatsirado per 21 dieną ir buvo pripažintas dingusiu, tai vartotoja taip pat prašė kompensacijos už bagaže buvusius daiktus. Oro vežėjo pasiūlyta kompensacija jos netenkino, todėl kreipėsi pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje, kuris sėkmingai bendradarbiaudamas su Europos vartotojų centru Vengrijoje, padėjo vartotojai gauti beveik 900 eurų kompensaciją. 
Pateikti skundą Reikia patarimo