+370 5 265 0368

2016 m. lapkritis – kompensacija už papildomai patirtas išlaidas atšaukus skrydį

2016-12-05
Lietuvos vartotoja kartu su vyru įsigijo skrydį iš Vilniaus į Veneciją per Briuselį. Briuselyje kelias valandas laukė jungiamojo skrydžio į Veneciją, tačiau dėl blogų oro sąlygų skrydis iš Briuselio į Veneciją galiausiai buvo atšauktas. Vartotoja su vyru gavo rašytinius pranešimus apie skrydžio atšaukimą ir telefono numerį, kuriuo paskambinus buvo pasiūlyta perkelti skrydį kitai dienai. Vartotojai su vyru nebuvo suteikta nei maitinimo, nei nakvynės, nei transporto iki viešbučio ir atgal. Vartotoja savarankiškai užsisakė nakvynę viešbutyje Briuselyje, išsikvietė taksi iki viešbučio ir išsaugojo mokėjimo kvitus. Kadangi vartotoja patyrė papildomas išlaidas, kurių neturėjo patirti, todėl po kelionės kreipėsi su pretenzija į oro vežėją dėl papildomai patirtų išlaidų kompensavimo. Nesulaukusi atsakymo iš oro vežėjo, kreipėsi pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje, kuris sėkmingai bendradarbiaudamas su Europos vartotojų centru Belgijoje, padėjo vartotojai gauti kompensaciją už papildomai patirtas nakvynės ir transporto išlaidas.
Pateikti skundą Reikia patarimo