2016 m. spalis – sudubliuotas lėktuvo bilietų užsakymas
2016-11-07
Lietuvos vartotojas internetu iš Graikijoje registruoto tarpininko pirko lėktuvo bilietus iš Rygos į Delį. Bandant atsiskaityti kreditine kortele buvo pranešta, kad pavedimas neįmanomas dėl neaktyvuotos kortelės. Vartotojas, aktyvavęs kortelę, iš naujo padarė pavedimą ir gavo dvi poras bilietų. Tada jis susisiekė su oro vežėju, kad anuliuotų vieną porą bilietų. Oro vežėjas tai ir padarė, tačiau vartotojas už anuliuotus bilietus iš tarpininko atgavo tik 53 eurus, nors bilietai kainavo daugiau 800 eurų. Vartotojas keletą kartų kreipėsi į tarpininką, kad grąžintų likusią sumą, tačiau nesėkmingai. Nesulaukęs atsakymo, vartotojas kreipėsi pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje, kuris sėkmingai bendradarbiaudamas su Europos vartotojų centru Graikijoje, padėjo vartotojui atgauti likusią sumą.
Apklausos modulis nėra įdiegtas.