+370 5 265 0368

2017 m. liepa – skirtingi batai

2017-08-01
Lietuvos vartotoja su vyru keliaudama po Lenkiją parduotuvėje įsigijo 3 poras batų. Pardavėjas išsirinktus batus sudėjo į dėžutes, vartotoja atsiskaitė ir išvažiavo namo. Tik grįžus namo į Lietuvą moteris pastebėjo, kad vienoje batų dėžutėje sudėti skirtingi batai. Vartotoja kreipėsi el. paštu į pardavėją, kad šis pakeistų batus. Pardavėjas liepė kreiptis į gamintoją, o gamintojas nurodė, kad tokiu atveju padėti turi pardavėjas. Deja, pardavėjas vėliau tiesiog ignoravo vartotojos prašymus. Vartotojai savarankiškai problemos išspręsti nepavyko, todėl ji kreipėsi pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje. Centras, bendradarbiaudamas su Europos vartotojų centru Lenkijoje, padėjo vartotojai. Pardavėjas ne tik atsiuntė moteriai trūkstamą batą iš batų poros, kurią ji įsigijo, bet ir padovanojo antrą sumaišytos poros batą. 

Pateikti skundą Reikia patarimo