+370 5 265 0368

Aviakompanijos „Germania“ bankrotas – ką reikėtų žinoti vartotojams

2019-02-12

lektuvas.jpegDar viena Vokietijos aviakompanija paskelbė bankrotą. 2019 m. vasario 4 d. aviakompanijai „Germania“ Berlyno–Šarlotenburgo apylinkės teisme iškelta bankroto byla https://www.berlin.de/gerichte/amtsgericht-charlottenburg/.

Aviakompanijos bankrotas – ką gali padaryti vartotojai?

·         Keleiviai, rezervavę skrydžius tiesiogiai iš „Germania“, turės patys padengti savo išlaidas, nes reikalavimų, susijusių su skrydžių atšaukimu, vėlavimu ar bagažo praradimu, aviakompanija tiesiogiai nebegalės grąžinti ar kompensuoti. Pradėjus bankroto procedūrą, keleiviai gali pateikti savo reikalavimus kompetentingam likvidatoriui. Preliminarus likvidatorius yra Rüdiger Wienberg. https://www.hww.eu/germania/.

·         „Eurowings“, „easyJet“, „Condor“ ir „TUIfly“ siūlo ypatingas sąlygas nukentėjusiems „Germania“ keleiviams.

·         Daugiau informacijos apie bankroto procedūros vykdymą šiuo metu dar nežinoma. Vartotojai turėtų žinoti, kad bus sunku gauti pinigus iš „Germania“. Bankrutavusių aviakompanijų keleiviai paprastai negauna nieko.

·         Keleiviai, kurie užsakė skrydžius tiesiogiai iš “Germania”, neturi teisės į pakaitinį transportą.

·         Jei skrydis buvo rezervuotas per tarpininką, pvz. internetinis užsakymų portalas, pretenzijos galimos tik prieš aviakompaniją. Tokiu atveju tarpininkas nėra atsakingas. Nepaisant to, nukentėjusieji turėtų kreiptis į tarpininką, nes tarpininkas galėtų grąžinti bilieto pirkimo kainą, jei pirkimo kaina dar nebuvo pervesta aviakompanijai.

·         Keleiviai, užsakę kelionių paketą, pvz. skrydis ir viešbutis, gali pateikti pretenzijas kelionių organizatoriui. Kelionių organizatorius turi suorganizuoti pakaitinį transportą.

·         Keleiviai, sumokėję bilieto pirkimo kainą kredito kortele, turėtų pasitikrinti savo kredito kortelės sutarties sąlygas, ar yra taikoma apsauga nuo paslaugos teikėjo nemokumo. 

Pateikti skundą Reikia patarimo