+370 5 265 0368

Dėl nekokybiškos prekės iš Lenkijos – tarptautinės pajėgos apginti pirkėją

2019-09-05

O6-LI-warranty-color.pngPo to, kai pirkėją iš Lietuvos ėmėsi ginti Europos vartotojų centrų tinklo (ECC-Net) centrai Lietuvoje ir Lenkijoje, internetinė parduotuvė buvo priversta atsiimti nekokybiškas prekes bei grąžinti sumokėtus pinigus.

Vartotoja iš internetinės parduotuvės Lenkijoje užsisakė 9 pakuotes miltelių gėrimams gaminti. Prekės į Lietuvą pristatytos nemokamai, bet buvo brokuotos: visos dėžutės sulankstytos, kitos net pradarytos, iš jų byrėjo milteliai. Pirkėja nedelsiant kreipėsi į internetinę parduotuvę su prašymu išspręsti šią problemą.

Pardavėjo atsakymas buvo trumpas: tai kurjerio, kuris pristatė prekes, kaltė.

Pirkėja atkreipė pardavėjo dėmesį, kad siuntinio dėžė nebuvo pažeista išoriškai, vadinasi, į dėžę buvo sudėtos jau brokuotos prekės. Į pakartotinius prašymus spręsti problemą ir pakeisti prekes kokybiškomis pardavėjas nebeatsakė.

Vartotoja kreipėsi pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje. Šis, bendradarbiaudamas su Europos vartotojų centru Lenkijoje, priminė pardavėjui, kad jis, o ne kurjeris yra atsakingas, kad kokybiška prekė pasiektų vartotoją. Pardavėjas atsiprašė pirkėjos, atsiuntė kurjerį prekėms paimti bei grąžino pinigus.

Europos vartotojų centro Lietuvoje vedėja daktarė Raimonda Balnienė teigia, kad kai vartotojų teises ginti imasi tarptautinės pajėgos, problemos sprendžiamos ir greitai, ir efektyviai.

„Ir Europos vartotojų centrų tinklui nesvarbu, ar prekės bei paslaugos pirktos internetu ar tiesiogiai. Giname visus vartotojus, visiems galioja vienodos taisyklės.

Todėl kviečiu į mus kreiptis vartotojus, manančius, kad Europos Sąjungos valstybėse, taip pat Norvegijoje ir Islandijoje, buvo pažeistos jų teisės perkant prekę ar gaunant paslaugą. Reikalui esant, į pagalbą nemokamai atskubės visas Europos vartotojų centrų tinklas“, - teigia Raimonda Balnienė.

Europos vartotojų centrų tinklas imasi ginti vartotojus, jei jiems patiems nepavyksta to padaryti. Pagalba teikiama nemokamai. Europos vartotojų centras vartotojo gyvenamojoje valstybėje, bendradarbiaudamas su centru verslininko šalyje, padeda spręsti problemas, kilusias vartotojams Europoje, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą kitose Europos Sąjungos valstybėse, Norvegijoje ar Islandijoje.

Europos vartotojų centrų tinklą sudaro 30 centrų.

Europos vartotojų centras Lietuvoje veikia nuo 2005 m.

Pateikti skundą Reikia patarimo