+370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Informacija laukiantiems pinigų grąžinimo už Ryanair atšauktus skrydžius

2020-11-25

Pastaruoju metu Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC Lietuvoje) sulaukia užklausų, ką daryti, jeigu airių oro transporto bendrovės „Ryanair Holdings Plc“ (Ryanair) kaip žadėjo iki rugsėjo mėnesio negrąžino pinigų už atšauktus skrydžius. Europos vartotojų centras Airijoje (EVC Airijoje) informavo, kad pradeda priiminėti skundus dėl Ryanair, tačiau dėl didelio prašymų kiekio prašo, kad būtų pateikta tiksli informacija ir visi būtini dokumentai.

Atkreipiame dėmesį, kad teikdami skundą Europos vartotojų centrų tinklui (ECC-Net) turite el. pašto adresu ECCNET-LT@ec.europa.eu atsiųsti el. laišką, kuriame reikėtų nurodyti sekančią informaciją:

  1. Jūsų vardas, pavardė;

  2. Jūsų gyvenamosios vietos adresas;

  3. Jūsų telefono numeris;

  4. Jūsų el. pašto adresas;

  5. Pardavėjo/paslaugos teikėjo pavadinimas;

  6. Pardavėjo/paslaugos teikėjo registracijos valstybė;

  7. Pardavėjo/paslaugos teikėjo interneto svetainė;

  8. Sutarties sudarymo data;

  9. Užsakymo numeris;

  10. Skrydžio data;

  11. Skrydžio numeris;

  12. Skrydžio maršrutas;

  13. Sumokėta suma;

  14. Negrąžinta suma;

  15. Keleivių vardai, pavardės;

  16. Užsakymą teikusio, pagrindinio keleivio el. pašto adresas

  17. Atsiskaitymo būdas (banko pavedimu, grynaisiais, kredito kortele ar pan.);

  18. Data, kada sužinojote apie skrydžio atšaukimą;

  19. Data, kada dėl iškilusios problemos kreipėtės į pardavėją/paslaugos teikėją.

Prie el. laiško būtinai pridėkite:

  1. Skrydžio užsakymo patvirtinimą/išklotinę (Itinerary);

  2. Apmokėjimą įrodantį dokumentą (banko išrašą);

  3. Gautą vežėjo el. laišką informuojantį apie skrydžio atšaukimą;

  4. Susirašinėjimą su oro vežėju (patvirtinimą iš oro vežėjo, kad kreipėtės dėl pinigų grąžinimo).

Pridedami dokumentai turėtų būti Pdf. arba Doc. formatu. Prašome vengti ekrano nuotraukų.

Jeigu norite pateikti skundą dėl kelių užsakymų, prašome siųsti atskirus el. laiškus už kiekvieną užsakymą. 

EVC Lietuvoje taip pat primena, kad, jei atšaukus skrydį vartotojui pasiūlomas kuponas ateities kelionei, vartotojas gali arba priimti pasiūlymą, arba kreiptis į oro vežėją ir reikalauti pinigų grąžinimo. Vartotojai, norintys tai padaryti, gali užpildyti prašymo formą tiesiogiai Ryanair svetainėje (https://contactform.ryanair.com/) arba kreiptis paštu adresu – Customer Services, P.O Box 11451, Swords, Co. Dublin, Ireland.

Pateikti skundą Reikia patarimo