+370 5 265 0368

Naujienos


Nori ramiai pirkti ir keliauti Europoje? Atsisiųsk mobiliąją programą „ECC-Net:Travel 2.0“
Atostogas sugadino Rygoje atšauktas skrydis, viešbutis Romoje negrąžino užstato, o Paryžiuje pirkti batai buvo nekokybiški? Būk ramus – dabar savo teisių gali reikalauti tos šalies, kurioje esi, kalba. Skamba per gerai, kad būtų tiesa? Tai įmanoma su mobiliąja programa „ECC-Net:Travel 2.0“, kuri skirta vartotojams, perkantiems ir keliaujantiems visose Europos Sąjungos šalyse, Islandijoje ir Norvegijoje.
Skaityti
2015 m. balandžio 16 d. Europos greičio kontrolės diena – atleisk akceleratorių Europos keliuose!
2015 m. balandžio 16 d. 22 Europos valstybės dalyvauja Europos greičio kontrolės dienoje. Greičio matavimo sistemos fiksuos visas transporto priemones nuo balandžio 16 d. 6 val. ryto iki balandžio 17 d. 6 val. ryto. Vairuotojų Europoje nebus gailimasi: taigi atleiskite akceleratorių ir laikykitės greičio apribojimų Europoje. Trumpa vairavimo taisyklių Europoje apžvalga.
Skaityti
„Saugesnio interneto diena“: Europos vartotojų centrų tinklo parengti 10 įsakymų
Saugus internetas – tai duomenų apsauga, atsakingas naudojimasis socialiniais tinklais, muzikos, filmų ar video žaidimų atsisiuntimas, tinkami nepilnamečių apsipirkimai internetu... Europos vartotojų centrų tinklas dalyvauja Europos Komisijos Saugesnio interneto programoje, tad vasario 10 d. minint „Saugesnio interneto dieną“, kviečia jaunus vartotojus atsakingiau ir saugiau naudotis internetu. Prisimink 10 pagrindinių įsakymų!
Skaityti
Europos vartotojų centrų tinklui (ECC-Net) – 10 metų!
Daugiau kaip 650 000 gautų prašymų suteikti informaciją apie ES vartotojų teises (iš jų apie 30 proc. gauta 2012-2014 m.). Pagalba sprendžiant individualius ginčus suteikta daugiau nei 300 000 vartotojų, įsigijusių prekes ar paslaugas kitose valstybėse (apie 16 proc. – 2012-2014 m.). Net 2/3 vartotojų ir verslininkų ginčų išspręsti taikiai. Tokiais rezultatais, pasiektais per 10 veiklos metų, didžiuojasi Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net), kuris veikia visose 28 Europos Sąjungos valstybėse narėse, Norvegijoje ir Islandijoje. ECC-Net veikla finansuojama ES Vartotojų programos bei kiekvienos dalyvaujančios valstybės lėšomis, todėl pagalba vartotojams teikiama nemokamai.
Skaityti
Bendrosios skaitmeninės rinkos strategija. Europos Komisija sutaria dėl veiklos krypčių
Skaitmeninė technologija neatsiejama nuo kasdienybės. Internetas teikia begalę skaitmeninių galimybių: mokytis, žiūrėti filmus, prekiauti, susisiekti su draugais ar gydytoju ir kt. Tačiau ES gyventojams ir įmonėms kasdien kyla įvairiausių kliūčių: geografinis blokavimas, neveiksmingas tarpvalstybinis siuntų paštas arba atsietos e. paslaugos. Skaitmeninės paslaugos pernelyg dažnai ribojamos nacionaline teritorija. J.-C. Junckerio pirmininkaujamos Komisijos prioritetas – pašalinti jas ir sukurti bendrąją skaitmeninę rinką: užtikrinti, kad ES bendrosios rinkos laisvės galiotų ir skaitmeninėje erdvėje, paskatinti ūkio augimą ir darbo vietų kūrimą mūsų žemyne.
Skaityti
2014 m. nepatenkinti vartotojai atgavo daugiau nei 63 tūkst. litų
Europos Sąjungos šalyse įsigijus nekokybišką prekę ar paslaugą neverta nuleisti rankų - Europos vartotojų centrų tinklui (ECC-Net) priklausantis Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC Lietuvoje) 2014 m. vartotojams padėjo atgauti daugiau nei 63 tūkst. litų, nemažai nesąžiningų pardavėjų/paslaugų teikėjų buvo priversti tinkamai atlikti savo įsipareigojimus. 2014 metais EVC Lietuvoje gavo 248 skundus, kuriems prireikė ECC-Net tarpininkavimo, 153 paprastuosius skundus, kai problemą pavyko išspręsti suteikus konsultaciją ir padėjus parengti dokumentus bei 832 informacinius paklausimus. 47 % gautų skundų sudarė skundai dėl keleivių teisių, 39 % - dėl netinkamos kokybės prekių ar paslaugų, 13 % buvo susiję su elektronine prekyba. Vartotojai daugiausiai skundėsi dėl Latvijoje, Jungtinėje Karalystėje, Italijoje bei Vokietijoje registruotų pardavėjų ar paslaugų teikėjų.
Skaityti
Vartotojų švietimo kampanija
Gegužės 8 d. Lietuvoje prasideda Europos Komisijos inicijuota vartotojų švietimo kampanija, kurios metu bus siekiama padidinti vartotojų ir prekybininkų informuotumą apie Europos Sąjungos šalyse užtikrinamas teises vartotojams apsiperkant internetu ir kitose prekybos vietose.
Skaityti
Jungtinis projektas "Teisinė ir komercinė garantijos Europos Sąjungoje, Islandijoje ir Norvegijoje"
Europos Sąjungos teisinė garantija vartotojams suteikia galimybę, dažniausiai per 2 metus nuo pirkimo, reikalauti nemokamai sutaisyti ar pakeisti prekę su trūkumais, arba kai kuriais atvejais susigrąžinti pinigus. Ji yra privaloma ir pardavėjas turi ją suteikti be papildomo mokesčio. Tačiau pastaruoju metu vis labiau populiarėja mokamos komercinės garantijos. Ar verta jas įsigyti?
Skaityti
Patarimai vartotojams – pažinčių internetinės svetainės
Daug vartotojų naudojasi pažinčių internetinėmis svetainėmis ir sudaro sutartis su paslaugų teikėjais, teikiančiais pažinčių paslaugas internetu, net nesuprasdami, kad sudaro pratęsiamas sutartis, kurios yra mokamos. Kai kuriais atvejais vartotojai žino, kad sudaro sutartis ir paslaugos yra mokamos, bet jie ne visada supranta, kad tai yra sutartis su automatiniu pratęsimu.
Skaityti
< 1 2 3 ... 8 9
10
11 >
Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas