+370 5 265 0368

Naujienos


Bendrosios skaitmeninės rinkos strategija. Europos Komisija sutaria dėl veiklos krypčių
Skaitmeninė technologija neatsiejama nuo kasdienybės. Internetas teikia begalę skaitmeninių galimybių: mokytis, žiūrėti filmus, prekiauti, susisiekti su draugais ar gydytoju ir kt. Tačiau ES gyventojams ir įmonėms kasdien kyla įvairiausių kliūčių: geografinis blokavimas, neveiksmingas tarpvalstybinis siuntų paštas arba atsietos e. paslaugos. Skaitmeninės paslaugos pernelyg dažnai ribojamos nacionaline teritorija. J.-C. Junckerio pirmininkaujamos Komisijos prioritetas – pašalinti jas ir sukurti bendrąją skaitmeninę rinką: užtikrinti, kad ES bendrosios rinkos laisvės galiotų ir skaitmeninėje erdvėje, paskatinti ūkio augimą ir darbo vietų kūrimą mūsų žemyne.
Skaityti
2014 m. nepatenkinti vartotojai atgavo daugiau nei 63 tūkst. litų
Europos Sąjungos šalyse įsigijus nekokybišką prekę ar paslaugą neverta nuleisti rankų - Europos vartotojų centrų tinklui (ECC-Net) priklausantis Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC Lietuvoje) 2014 m. vartotojams padėjo atgauti daugiau nei 63 tūkst. litų, nemažai nesąžiningų pardavėjų/paslaugų teikėjų buvo priversti tinkamai atlikti savo įsipareigojimus. 2014 metais EVC Lietuvoje gavo 248 skundus, kuriems prireikė ECC-Net tarpininkavimo, 153 paprastuosius skundus, kai problemą pavyko išspręsti suteikus konsultaciją ir padėjus parengti dokumentus bei 832 informacinius paklausimus. 47 % gautų skundų sudarė skundai dėl keleivių teisių, 39 % - dėl netinkamos kokybės prekių ar paslaugų, 13 % buvo susiję su elektronine prekyba. Vartotojai daugiausiai skundėsi dėl Latvijoje, Jungtinėje Karalystėje, Italijoje bei Vokietijoje registruotų pardavėjų ar paslaugų teikėjų.
Skaityti
Patarimai vartotojams – Nemokamų pavyzdžių pakuotė
Turite būti ypač atsargūs užsisakydami nemokamus produktų pavyzdžius. Taip vadinami „nemokami“ produktų pavyzdžiai dažniausiai pasirodo esą labai brangi prenumerata. Visada būkite nusiteikę skeptiškai pasiūlymų, kurie per geri, kad būtų tiesa, atžvilgiu.
Skaityti
Jungtinis projektas "Teisinė ir komercinė garantijos Europos Sąjungoje, Islandijoje ir Norvegijoje"
Europos Sąjungos teisinė garantija vartotojams suteikia galimybę, dažniausiai per 2 metus nuo pirkimo, reikalauti nemokamai sutaisyti ar pakeisti prekę su trūkumais, arba kai kuriais atvejais susigrąžinti pinigus. Ji yra privaloma ir pardavėjas turi ją suteikti be papildomo mokesčio. Tačiau pastaruoju metu vis labiau populiarėja mokamos komercinės garantijos. Ar verta jas įsigyti?
Skaityti
Patarimai vartotojams – pažinčių internetinės svetainės
Daug vartotojų naudojasi pažinčių internetinėmis svetainėmis ir sudaro sutartis su paslaugų teikėjais, teikiančiais pažinčių paslaugas internetu, net nesuprasdami, kad sudaro pratęsiamas sutartis, kurios yra mokamos. Kai kuriais atvejais vartotojai žino, kad sudaro sutartis ir paslaugos yra mokamos, bet jie ne visada supranta, kad tai yra sutartis su automatiniu pratęsimu.
Skaityti
Patarimų sąrašas vartotojams - bendrai apie elektroninę prekybą
Europos vartotojų centrų tinklas parengė patarimų sąrašą vartotojams apie jų teises perkant internetu.
Skaityti
„Saugesnio interneto diena“: Europos vartotojų centrų tinklo parengti 10 įsakymų
Saugus internetas – tai duomenų apsauga, atsakingas naudojimasis socialiniais tinklais, muzikos, filmų ar video žaidimų atsisiuntimas, tinkami nepilnamečių apsipirkimai internetu... Europos vartotojų centrų tinklas dalyvauja Europos Komisijos Saugesnio interneto programoje, tad vasario 10 d. minint „Saugesnio interneto dieną“, kviečia jaunus vartotojus atsakingiau ir saugiau naudotis internetu. Prisimink 10 pagrindinių įsakymų!
Skaityti
Patarimai vartotojams – neužsakytos prekės
Ką daryti, jeigu gavote prekes, kurių neužsisakėte? Jūs nesate atsakingas už prekes, kurių neužsakėte ir neturite už jas mokėti. Nors ir nesate atsakingas už prekes, jūs vis tiek turite pareigą tinkamai pasirūpinti prekėmis ir pasirūpinti jų grąžinimu kompanijai jos sąskaita, jeigu pageidaus.
Skaityti
Patarimai keliaujantiems dėl bagažo
Kiekvienam skraidančiam lėktuvu gali atsitikti, kad atskridus į oro uostą, ateinate prie bagažo išdavimo juostos ir laukiate, laukiate... o jūsų bagažas taip ir nepasirodo. Deja, taip kartais atsitinka. Bagažas gali vėluoti ar net visai dingti. Kaip nuo to apsisaugoti ir ką daryti, jeigu vis dėlto bagažas dingo, vėluoja ar gaunamas apgadintas?
Skaityti
< 1 2 3 ... 9 10
11
12 >
Pateikti skundą Reikia patarimo