+370 5 265 0368

Naujienos


Patarimai vartotojams – neužsakytos prekės
Ką daryti, jeigu gavote prekes, kurių neužsisakėte? Jūs nesate atsakingas už prekes, kurių neužsakėte ir neturite už jas mokėti. Nors ir nesate atsakingas už prekes, jūs vis tiek turite pareigą tinkamai pasirūpinti prekėmis ir pasirūpinti jų grąžinimu kompanijai jos sąskaita, jeigu pageidaus.
Skaityti
Patarimai keliaujantiems dėl bagažo
Kiekvienam skraidančiam lėktuvu gali atsitikti, kad atskridus į oro uostą, ateinate prie bagažo išdavimo juostos ir laukiate, laukiate... o jūsų bagažas taip ir nepasirodo. Deja, taip kartais atsitinka. Bagažas gali vėluoti ar net visai dingti. Kaip nuo to apsisaugoti ir ką daryti, jeigu vis dėlto bagažas dingo, vėluoja ar gaunamas apgadintas?
Skaityti
Patarimai vartotojams – Nemokamų pavyzdžių pakuotė
Turite būti ypač atsargūs užsisakydami nemokamus produktų pavyzdžius. Taip vadinami „nemokami“ produktų pavyzdžiai dažniausiai pasirodo esą labai brangi prenumerata. Visada būkite nusiteikę skeptiškai pasiūlymų, kurie per geri, kad būtų tiesa, atžvilgiu.
Skaityti
Naudoto automobilio pirkimas: ką reikėtų žinoti?
Europos rinka piliečiams ir verslui atveria daug galimybių, tačiau tinkamai jomis pasinaudoti kartais pristinga žinių ir patyrimo. Naudoto automobilio pirkimas ne tik eiliniam vartotojui, bet ir patyrusiam automobilių žinovui gali tapti rimtu išbandymu. Internete galima rasti daug praktinių patarimų iš techninės pusės, į ką reikėtų atkreipti dėmesį renkantis naudotą automobilį. Mes pateiksime keletą praktinių patarimų iš teisinės pusės, ką reikėtų žinoti perkant naudotą automobilį.
Skaityti
Patarimų sąrašas vartotojams - bendrai apie elektroninę prekybą
Europos vartotojų centrų tinklas parengė patarimų sąrašą vartotojams apie jų teises perkant internetu.
Skaityti
< 1 2 3 ... 9 10
11
Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas