Ieškote antros pusės pažinčių svetainėse? Žinokite savo teises!
Artėjant Valentino dienai visus tarsi apsėda meilės virusas: televizijos rodo daug filmų apie meilę, restoranai siūlo romantiškas vakarienes dviems, parduotuvės ragina nepamiršti mylimų žmonių ir pirkti jiems dovanas. Nemažai vienišų žmonių tokiu metu pasiryžta susirasti antrąją pusę ir užsiregistruoja pažinčių svetainėse. Europos vartotojų centro (EVC) Lietuvoje specialistai įspėja – būkite atsargūs, kai kada tokios svetainės siekia tik pasipelnyti ir registracija gali kainuoti labai brangiai!
SkaitytiSaugesnio interneto diena - didesniam jaunųjų vartotojų budrumui
2017 m. vasario 7 d. Europoje minima Saugesnio interneto diena, kurios tikslas - paskatinti jaunus žmones saugiau ir atsakingiau naudotis internetu bendraujant, apsiperkant, siunčiantis filmus bei muziką. Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) prisideda prie šios iniciatyvos ir primena - kad naudojantis internetu nekiltų problemų, prisiminkite keletą svarbiausių taisyklių.
SkaitytiVykstantiems į Pasaulio vyrų rankinio čempionatą
Šiuo metu Prancūzijoje vyksta Pasaulio vyrų rankinio čempionatas 2017. Jei jūs planuojate jį stebėti, perskaitykite Europos vartotojų centro Prancūzijoje paruoštus patarimus.
Skaityti2016 m. Lietuvos SOLVIT centro veiklos ataskaita
Kviečiame susipažinti su 2016 m. Lietuvos SOLVIT centro veiklos ataskaita.
SkaitytiKovoje dėl vartotojų teisių - 63 proc. sėkmės atvejų!
Jei kitoje Europos Sąjungos valstybėje įsigijote nekokybišką prekę ar paslaugą, nedvejodami kreipkitės į Europos vartotojų centrą (EVC) Lietuvoje! Čia teikiama nemokama, bet tikrai efektyvi pagalba - 2016 m. net 63 proc. skundus pateikusių vartotojų padedant Centro specialistams sėkmingai išsprendė savo problemas.
SkaitytiVartotojų triumfas prieš nesąžiningas automobilių nuomos kompanijas: GOLDCAR paskirta dviejų milijonų eurų bauda
Nemažai žmonių keliaudami kitoje Europos Sąjungos šalyje išsinuomoja automobilį. Tai turėtų būti paprasta, aišku ir nebrangu, tačiau būtent šioje srityje kyla nemažai problemų – dažnai pasiimdami automobilį vietoje vartotojai verčiami mokėti papildomus mokesčius, neaiški žalos apskaičiavimo tvarka ir pan. 2016 m. dėl problemų su automobilių nuomos kompanijomis į Europos vartotojų centrus kreipėsi daugiau nei 2000 vartotojų visoje Europoje.
Lietuvos vartotojas internetinėje kelionių agentūros svetainėje užsisakė skrydį iš Amsterdamo į Zagrebą ir atgal bei vieno registruoto bagažo vieneto transportavimo paslaugą abiejų skrydžių metu. Asmuo gavo užsakymo patvirtinimą, kuriame buvo nurodyta, kad užsakymas sėkmingai įvykdytas ir apmokėtas.
Europos vartotojų centras Vokietijoje perspėja - bilietų kontrolieriai, dirbantys Deutsche Bahn AG kompanijoje, apgaudinėja keleivius, važiuojančius Berlyno miesto geležinkeliu (S-Bahn). Kaip praneša Vokietijos federalinė policija, jie atidžiai stebi keleivius, kurie gerai neišmano bilietų sistemos ir dėl to netyčia įsigyja netinkamus bilietus ar juos neteisingai pažymi.
Skaityti2016 m. gruodis – kompensacija už vėlavusį ir dingusį bagažą
Lietuvos vartotoja skrido iš Vilniaus į Londoną dalyvauti sesers vestuvėse. Atvykus į Londoną, vartotoja neatgavo registruoto bagažo, kuriame buvo ir sesers vestuvėms skirti drabužiai bei dovanos. Vartotoja oro uoste užpildė specialų dokumentą dėl dingusio bagažo (PIR).