Europos vartotojų centras dalyvaus šventėje „Myliu Palangą“
Jei šį savaitgalį dalyvausite Palangos kurorto šventėje „Myliu Palangą“, šeštadienį (gegužės 27 d.) būtinai apsilankykite informacinėje Europos vartotojų centro palapinėje. Čia gausite daug naudingos informacijos, kurią būtina žinoti keliaujant arba perkant kitoje Europos Sąjungos šalyje. Visų lankytojų taip pat laukia smagios viktorinos, žaidimai ir dovanos.
Skaityti2017 m. balandis – kompensacija už Romoje praleistą naktį dėl vėlavusio traukinio
Lietuvos vartotoja kelionės Italijoje metu Perudža traukinių stotyje įsigijo traukinio bilietus Perudža – Roma – Aversa. Traukinys iš Perudža į Romą vėlavo atvykti apie 45 min., o persėdimui į kitą traukinį, vežantį iš Romos į Aversą, buvo skirta tik 20 minučių, todėl vartotoja į jį nespėjo. Moteris buvo priversta nakvoti Romoje, ji išsinuomojo kambarį viešbutyje.
SkaitytiPerkame ir ginčus sprendžiame internetu: pirmaisiais metais naująja Europos platforma pasinaudojo 24 000 vartotojų
Europos Sąjungoje daug dėmesio skiriama vartotojų teisių apsaugai, tačiau vartotojai vis dar susiduria su problemomis dėl jų patirtų nuostolių atlyginimo, ypač jei prekes ar paslaugas įsigijo kitoje ES šalyje. Vartotojai, perkantys internetu, privalo turėti galimybę internetu spręsti ir ginčus, kilusius, pavyzdžiui dėl to, kad pardavėjas nenori taisyti sugedusio kompiuterio, kuriam dar taikoma teisinė garantija arba kai kelionių agentas negrąžina pinigų už neįvykusias atostogas.
SkaitytiECC-Net perspėja vartotojus apie dažnai pasitaikančius kainų pokyčius užsakant keliones internetu
Orai vis labiau džiugina ir dauguma mūsų nekantraudami laukia atostogų. Interneto amžiuje jas galima suplanuoti labai greitai ir paprastai: vos keletas minučių prie kompiuterio – ir kelionė užsakyta. Tačiau prisiminkite, kad iš pirmo žvilgsnio puikūs pasiūlymai nebūtinai palankūs jums. 2015 m. net 19 proc. visų Europos vartotojų centro tinklo (ECC-Net) gautų skundų – dėl vartotojų teisių pažeidimų užsakant keliones.
SkaitytiAtostogų užsakymas internetu. Komisija ir vartotojų apsaugos tarnybos imasi priemonių prieš vartotojus klaidinančius kelionių užsakymo portalus
Nors vis labiau įprasta viešbutį ar skrydį užsisakyti internetu, vartotojams kelionių užsakymas internetu kelia vis daugiau rūpesčių. Europos vartotojų centrų duomenimis, pastaruoju metu būtent šiomis paslaugomis vartotojai skundžiasi dažniausiai.
SkaitytiEuropos bendruomenei - 60 metų: siekiame, kad vartotojai nejaustų sienų
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) padeda vartotojams pasinaudoti visais bendros rinkos privalumais.
Prieš 60 metų, 1957 m. kovo 25 d. Romoje buvo pasirašytos pagrindinės sutartys, padėję Europos Ekonominės bendrijos (EEB) pagrindus. Šiandien Europos Sąjunga yra didžiausia pasaulyje rinka, turinti 508 milijardų vartotojų, kuriems svarbu, kad asmenų, prekių ir paslaugų laisvo judėjimo ES teritorijoje sąlygomis būtų užtikrintos ir vartotojų teisės.
Skaityti3,5 milijonai europiečių pateko į prenumeratos spąstus
Per pastaruosius trejus metus apie 3,5 milijonai Europos vartotojų pateko į prenumeratos spąstus. Iš jų net 19 proc. sumokėjo įvairioms bendrovėms reikalaujamą sumą pinigų, net jei jie nieko neužsakė.
Lietuvos vartotoja Ispanijoje registruotoje internetinėje parduotuvėje užsisakė 3 poras kelnių ir paltuką. Gavusi siuntinį vartotoja buvo nemaloniai nustebinta – jai atsiuntė kito asmens, gyvenančio Lietuvoje, užsakymą (ant siuntinio dėžės buvo užklijuoti du adresai).
SkaitytiECC-Net įspėja – internetu įsigytos klastotės gali pakenkti jūsų sveikatai, saugumui ir piniginei
Kovo 15 d., paminėdamas Pasaulinę vartotojų dieną, Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) skelbia ataskaitą „Klastočių poveikis vartotojų teisėms Europoje“. Dokumentas skirtas visoms suinteresuotoms šalims, tačiau pirmiausiai – vartotojams, perkantiems internetu.