+Šiuo metu konsultacijų telefonas laikinai neveikia (rašykite el. paštu [email protected])
370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Naujienos


Saugesnio interneto diena - didesniam jaunųjų vartotojų budrumui
2017 m. vasario 7 d. Europoje minima Saugesnio interneto diena, kurios tikslas - paskatinti jaunus žmones saugiau ir atsakingiau naudotis internetu bendraujant, apsiperkant, siunčiantis filmus bei muziką. Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) prisideda prie šios iniciatyvos ir primena - kad naudojantis internetu nekiltų problemų, prisiminkite keletą svarbiausių taisyklių.
Skaityti
Vykstantiems į Pasaulio vyrų rankinio čempionatą
Šiuo metu Prancūzijoje vyksta Pasaulio vyrų rankinio čempionatas 2017. Jei jūs planuojate jį stebėti, perskaitykite Europos vartotojų centro Prancūzijoje paruoštus patarimus.
Skaityti
Pirkdami ES vartotojai vis dar susiduria su nepateisinama diskriminacija dėl pilietybės ir gyvenamosios vietos
ECC-Net tyrimas rodo - pardavėjų naudojama geografinio blokavimo praktika sukuria dirbtines kliūtis ir riboja vartotojų galimybes gauti paslaugas.
Skaityti
Kovoje dėl vartotojų teisių - 63 proc. sėkmės atvejų!
Jei kitoje Europos Sąjungos valstybėje įsigijote nekokybišką prekę ar paslaugą, nedvejodami kreipkitės į Europos vartotojų centrą (EVC) Lietuvoje! Čia teikiama nemokama, bet tikrai efektyvi pagalba - 2016 m. net 63 proc. skundus pateikusių vartotojų padedant Centro specialistams sėkmingai išsprendė savo problemas.
Skaityti
Vartotojų triumfas prieš nesąžiningas automobilių nuomos kompanijas: GOLDCAR paskirta dviejų milijonų eurų bauda
Nemažai žmonių keliaudami kitoje Europos Sąjungos šalyje išsinuomoja automobilį. Tai turėtų būti paprasta, aišku ir nebrangu, tačiau būtent šioje srityje kyla nemažai problemų – dažnai pasiimdami automobilį vietoje vartotojai verčiami mokėti papildomus mokesčius, neaiški žalos apskaičiavimo tvarka ir pan. 2016 m. dėl problemų su automobilių nuomos kompanijomis į Europos vartotojų centrus kreipėsi daugiau nei 2000 vartotojų visoje Europoje.
Skaityti
Dėl Lietuvos turistų, nukentėjusių nuo Portugalijos kelionių organizatoriaus QUALISPRESENCA, LDA.
Pateikiame informaciją dėl Lietuvos turistų, nukentėjusių nuo Portugalijos kelionių organizatoriaus QUALISPRESENCA, LDA.
Skaityti
Būkite atsargūs - Berlyne siautėja nesąžiningi bilietų kontrolieriai
Europos vartotojų centras Vokietijoje perspėja - bilietų kontrolieriai, dirbantys Deutsche Bahn AG kompanijoje, apgaudinėja keleivius, važiuojančius Berlyno miesto geležinkeliu (S-Bahn). Kaip praneša Vokietijos federalinė policija, jie atidžiai stebi keleivius, kurie gerai neišmano bilietų sistemos ir dėl to netyčia įsigyja netinkamus bilietus ar juos neteisingai pažymi.
Skaityti
2016 m. gruodis – kompensacija už vėlavusį ir dingusį bagažą
Lietuvos vartotoja skrido iš Vilniaus į Londoną dalyvauti sesers vestuvėse. Atvykus į Londoną, vartotoja neatgavo registruoto bagažo, kuriame buvo ir sesers vestuvėms skirti drabužiai bei dovanos. Vartotoja oro uoste užpildė specialų dokumentą dėl dingusio bagažo (PIR).
Skaityti
2016 m. lapkritis – kompensacija už papildomai patirtas išlaidas atšaukus skrydį
Lietuvos vartotoja kartu su vyru įsigijo skrydį iš Vilniaus į Veneciją per Briuselį. Briuselyje kelias valandas laukė jungiamojo skrydžio į Veneciją, tačiau dėl blogų oro sąlygų skrydis iš Briuselio į Veneciją galiausiai buvo atšauktas.
Skaityti
< 1 2 3 ... 14 15
16
17 18 19 20 >
Pateikti skundą Reikia patarimoApklausa dėl kokybės

Apklausos modulis nėra įdiegtas.