+Šiuo metu konsultacijų telefonas laikinai neveikia (rašykite el. paštu [email protected])
370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Naujienos


Antrosios pusės paieškos pažinčių svetainėse gali kainuoti brangiau, nei planavote
Artėjant Valentino dienai pažinčių svetainės ir mobiliosios programėlės vilioja neturinčius antrosios pusės bandomosiomis narystėmis ir nuolaidų pasiūlymais. Tačiau ir čia reikia būti budriems, nes mėgstantys pažintis megzti virtualiai gali pakliūti į spąstus.

Skaityti
Teisė gintis nuo nepagrįsto geografinio blokavimo – jau treji metai vartotojų rankose
Prieš trejus metus vartotojai įgijo teisę reikalauti, kad verslininkai neribotų tarpvalstybinės prekybos, atsižvelgdami į pirkėjo pilietybę, gyvenamąją ar įsisteigimo vietą. Laisvą prekių ir paslaugų judėjimą visoje ES bei vienodą verslo požiūrį į pirkėją gina Reglamentas dėl nepagrįsto geografinio blokavimo.
Skaityti
Vėluojant ar dingus bagažui, svarbu nepraleisti laiko, kai galite kreiptis dėl kompensacijos
Kelionėje vėluojant ar dingus bagažui, svarbu nepamiršti kelių dalykų – jie padės norint gauti kompensaciją iš oro vežėjo už prapuolusius daiktus.
Skaityti
Atsakymai į visus vartotojų klausimus: apsilankykite naujoje ECC-Net svetainėje!
Turite klausimų apie vartotojų teises Europoje? Mes turime atsakymus.  

Ką daryti, jeigu skrydis atšauktas? Kaip išvengti papildomų mokesčių už automobilio nuomą? Kur kreiptis pagalbos, jeigu internetu užsakyta prekė nebuvo pristatyta? Visus atsakymus ir daugiau rasite eccnet.eu.
Skaityti
Juodojo penktadienio šventė nuolaidų medžiotojams - juoda diena aplinkai?
Lapkričio 26 d. vyksiantis juodasis penktadienis žymi kalėdinio apsipirkimo sezono pradžią Europoje. Daugelyje šalių tai - diena, kai pardavimų apimtys tiek fizinėse, tiek el. parduotuvėse būna vienos didžiausių metuose. Bet ar išpardavimų maratono pasiūlymai verti kainos, kurią už pardavėjų mums suteiktą progą pigiau įsigyti prekę sumoka gamta?
Skaityti
Atgavę sugadintą bagažą nenumokite ranka – iš oro vežėjo galite reikalauti atlyginti žalą
Keleivis, kuris po skrydžio atgavo sugadintą bagažą, iš oro vežėjo gali reikalauti atlyginti žalą. Tačiau tam, kad būtų paprasčiau apginti vartotojo teises, reikia atlikti kelis žingsnius.
Skaityti
KALĖDINIŲ DOVANŲ PAIEŠKOS INTERNETE ĮSIBĖGĖJA: Į KĄ ATKREIPTI DĖMESĮ PRIEŠ PERKANT
Dovanų sūnui užsakytas mobilusis telefonas keliavo daugiau nei pusantro mėnesio, nors pardavėjo tinklalapyje žadėta pristatyti per 1–2 darbo dienas. Tokia „dovana“ sūnaus nepradžiugino, o tėčiui teko kreiptis į vartotojų teisių gynimo instituciją.
Skaityti
Juodasis penktadienis jau čia pat: vartotojų teisių specialistai pataria, kaip apsipirkti atsakingai
Juodąjį penktadienį skelbiantys pardavėjai žada solidžias nuolaidas - juk galimybė prekę įsigyti pigiau yra vienas svarbiausių veiksnių renkantis pirkinius. Tačiau vartotojų teisių gynėjai skatina neskubėti ir pirkti atsakingai.
Skaityti
Vartotojų gynėjai pasidalijo patarimais, kad viešnagė viešbutyje neapkarstų
Vartotojas iš Lietuvos užsisakė viešbutį Maltoje 11-ai dienų, tačiau dėl kilusių sveikatos problemų vyras negalėjo atvykti numatytu laiku. Vis dėlto, kelias dienas vėluodamas, į Maltą atskrido. Sužinojęs, kad negalės atvykti laiku, vartotojas apie tai iš karto pranešė viešbučiui. Nors buvo sutarta, kad mokėti reikės tik už gyventas dienas,  viešbutis nuskaičiavo pinigus už visas 11 dienų. Vartotojui buvo paaiškinta, kad viešbutis nenumato nemokamo užsakymų atšaukimo. Skaitykite daugiau...
Skaityti
< 1
2
3 4 ... 18 19 20 >
Pateikti skundą Reikia patarimoApklausa dėl kokybės

Apklausos modulis nėra įdiegtas.