+370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Naujienos


Žaisk ir sužinok kaip saugiai apsipirkti internetu!
Žaisk žaidimą https://brandedshoesoutlet.eu/ ir sužinok kaip saugiai apsipirkti internetu!
Skaityti
DĖL ATŠAUKTŲ RENGINIŲ KOMPENSAVIMO LIETUVOJE
Šalyje įsigaliojus antrajam karantinui ir dėl karantino metu nustatytų apribojimų nevykstant renginiams, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) primena, kokia kompensavimo už atšauktus renginius tvarka galioja vartojimo sutartims, sudarytoms dar iki š. m. kovo 15 d. (įskaitytinai).
Skaityti
Didžiųjų išpardavimų metu tuštinti piniginės neskubėkite
Artėjant didžiųjų išpardavimų laikotarpiui parduotuvių vitrinose bei internete apstu įvairių patrauklių pasiūlymų. Prekės kaina ir galimybė ją įsigyti su nuolaida yra vienas svarbiausių veiksnių renkantis pirkinius, tačiau Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skatina neskubėti ir pirkti atsakingai.
Skaityti
Informacija laukiantiems pinigų grąžinimo už Ryanair atšauktus skrydžius
Pastaruoju metu Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC Lietuvoje) sulaukia užklausų, ką daryti, jeigu airių oro transporto bendrovės „Ryanair Holdings Plc“ (Ryanair) kaip žadėjo iki rugsėjo mėnesio negrąžino pinigų už atšauktus skrydžius.
Skaityti
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) švenčia 15 metų jubiliejų: pagalba suteikta daugiau nei 1 mln. Europos vartotojų
Kaip elgtis, jei skrydis į Lenkiją atšaukiamas? Jei paaiškėja, kad Italijoje pirkta rankinė nekokybiška? Jei pakliuvote į prenumeratos spąstus? Arba jei negaunate internetu užsakytos prekės iš Vokietijos? Nuo pat įkūrimo pradžios panašiais klausimais Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) padėjo daugiau nei milijonui vartotojų. Kilus COVID-19 pandemijai daugiau nei 90 000 vartotojų kreipėsi pagalbos į ECC-Net. Šiandien tinklas švenčia 15 metų jubiliejų.
Skaityti
Grąžinate internetu įsigytą prekę? Nedarykite šios klaidos
Pirkimas internetu tapo neatsiejama daugelio mūsų kasdienybe. Tačiau Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) pastebi, kad grąžindami internetu įsigytas prekes vartotojai neretai painioja dvi skirtingas teises – teisę grąžinti kokybišką prekę per 14 dienų bei teisę kreiptis dėl nekokybiškos prekės trūkumų. Priklausomai nuo to, kuria teise pageidaujate pasinaudoti, tokius prekės grąžinimo motyvus ir turite nurodyti pardavėjui.
Skaityti
Šventiniai pirkiniai internetu: kaip išvengti papildomų išlaidų?
Vėluojantis prekių pristatymas, pasiūlymo neatitikęs pirkinys, kartu su pinigais mistiškai dingęs pardavėjas – pirkdami internetu negalite pilnai apsisaugoti nuo tokių situacijų. Tačiau planuodami šventinius pirkinius iš anksto ir vadovaudamiesi Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) patarimais, šią riziką galite gerokai sumažinti.
Skaityti
„Juodojo penktadienio“ išvakarėse – rekomendacijos atsakingam verslui
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba ragina verslininkus laikytis profesinio atidumo reikalavimų ir teikia rekomendacijas, kaip užtikrinti aiškią ir neklaidinančią informaciją vartotojams apie taikomas akcijas ir nuolaidas.
Skaityti
Kaip spręsti problemą su pardavėju, kilusią apsiperkant internetu? 6 žingsniai
Nors gyvename internetinės prekybos aukso amžiuje, sunku rasti žmogų, kuris nebūtų bent kartą nusivylęs nuotoliniu būdu įsigytomis prekėmis ar paslaugomis. Netinkamas drabužių dydis ar kokybė, aprašymo neatitikusi laisvalaikio paslauga, atšauktas ar atidėtas skrydis, problemos su išsinuomotu automobiliu – tai tik keletas iš daugelio tipinių atvejų, kuomet ES piliečiai priversti kovoti už savo teises.
Skaityti
< 1 2
3
4 5 ... 16 17 18 >
Pateikti skundą Reikia patarimo