Prekes internetu perkantys ir mokėjimo kortele atsiskaitantys vartotojai turi galimybę susigrąžinti pinigus, jei prekė taip ir nepasiekė adresato. Jie gali kreiptis į savo banką ir prašyti pritaikyti pinigų susigrąžinimo (angl. charge back) procedūrą – tai įrankis, kurio dėka vartotojo bankas grąžina pinigus iš pardavėjo banko, jei pardavėjas neįrodo, kad prekė vartotojui buvo pristatyta.
SkaitytiMETINĖJE VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS KONFERENCIJOJE – ELEKTRONINĖS PREKYBOS IŠŠŪKIAI
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) kartu su Europos vartotojų centru Lietuvoje organizuoja jau penktus metus tęsiamą vartotojų teisių apsaugos konferenciją, skirtą aptarti reikšmingiausias vartotojų teisių apsaugos aktualijas. Šių metų nuotolinę konferenciją nutarta paskirti elektroninės prekybos erdvei ir joje kylantiems iššūkiams.
SkaitytiInformacija laukiantiems pinigų grąžinimo už Ryanair atšauktus skrydžius
Pastaruoju metu Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC Lietuvoje) sulaukia užklausų, ką daryti, jeigu airių oro transporto bendrovės „Ryanair Holdings Plc“ (Ryanair) kaip žadėjo iki rugsėjo mėnesio negrąžino pinigų už atšauktus skrydžius.
SkaitytiE. PREKYBOS IŠŠŪKIAI IR GALIMYBĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS STIPRINIMUI
Š. m. gruodžio 3 d. įvyko kasmetinė Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) ir Europos vartotojų centro Lietuvoje (EVC) organizuojama konferencija, skirta aptarti reikšmingiausias šių metų vartotojų teisių apsaugos aktualijas. Sparčiai plečiantis elektroninei prekybai, šiemet nuotolinę konferenciją nutarta paskirti elektroninės prekybos erdvei ir joje kylantiems iššūkiams.
SkaitytiŽaisk ir sužinok kaip saugiai apsipirkti internetu!
SkaitytiŠventiniai pirkiniai internetu: kaip išvengti papildomų išlaidų?
Vėluojantis prekių pristatymas, pasiūlymo neatitikęs pirkinys, kartu su pinigais mistiškai dingęs pardavėjas – pirkdami internetu negalite pilnai apsisaugoti nuo tokių situacijų. Tačiau planuodami šventinius pirkinius iš anksto ir vadovaudamiesi Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) patarimais, šią riziką galite gerokai sumažinti.
Lygiai prieš 2 metus įsigaliojo Reglamentas dėl nepagrįsto geografinio blokavimo, kurio tikslas – užtikrinti laisvą prekių ir paslaugų judėjimą visoje ES bei vienodą verslo požiūrį į pirkėją.
SkaitytiSVARBI INFORMACIJA KELIONES IŠ UAB „ORANGE STYLE“ ĮSIGIJUSIEMS VARTOTOJAMS
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) ir Europos vartotojų centras (EVC) pastaruoju metu sulaukia vis daugiau vartotojų prašymų dėl kelionių agentūros UAB „Orange style“ nevykdomų įsipareigojimų ir neteikiamų atsakymų vartotojams.
SkaitytiDĖL ATŠAUKTŲ RENGINIŲ KOMPENSAVIMO LIETUVOJE
Šalyje įsigaliojus antrajam karantinui ir dėl karantino metu nustatytų apribojimų nevykstant renginiams, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) primena, kokia kompensavimo už atšauktus renginius tvarka galioja vartojimo sutartims, sudarytoms dar iki š. m. kovo 15 d. (įskaitytinai).