Apgyvendinimas


Ką turėčiau žinoti užsakant viešbutį?

  • Užsakydami viešbučio kambarius, visuomet atsispausdinkite ir turėkite užsakymo patvirtinimą;
  • Būtinai perskaitykite užsakymo sąlygas ir reikalavimus, įsidėmėkite terminus bei įsitikinkite, kad viską suprantate, jei nesuprantate tam tikrų dalykų, būtinai juos išsiaiškinkite;
  • Užsakant internetu, savo mokėjimo kortelės duomenis pateikite tik saugiame tinklapyje ir jokiu būdu nesakykite niekam savo mokėjimo kortelės PIN kodo;
  • Įsidėmėkite iki kada galite atšaukti viešbučio kambario rezervaciją, kitu atveju viešbutis Jums gali nebegražinti sumokėtos sumos ir/ar pritaikyti baudą;
  • Jeigu turite ypatingų pageidavimų, pasirūpinkite, kad jie būtų įrašyti užsakymo formoje ar paslaugų teikimo sutartyje;
  • Įsidėmėkite maitinimo tipą: BB – pusryčiai, HB – pusryčiai ir vakarienė, AI – pilnas maitinimas (viskas įskaičiuota), be maitinimo, sausas davinys, - kad vėliau nekiltų problemų;
  • Atkreipkite dėmesį į atvykimo ir išvykimo datas, įsiregistravimo ir išsiregistravimo laiką – jei įsiregistruosite anksčiau ar išsiregistruosite vėliau nustatyto laiko, viešbutis gali Jums pritaikyti papildomą mokestį, paprastai už pusę paros.
  • Informuokite atsakingą viešbučio darbuotoją, jei ketinate atvykti vėliau, taip išvengsite keblių situacijų, jei viešbutis nežinodamas pernuomos Jūsų kambarį.
  • Didžiojoje dalyje viešbučių kambariuose esantis mini-baras yra apmokestintas. Viešbutis yra įsipareigojęs pateikti mini-baro įkainius, tačiau pasitaiko, kad kai kurie viešbučiai pamiršta arba nepateikia mini-baro įkainių. Tokiu atveju, siekiant išvengti papildomų ir neplanuotų išlaidų, būkite protingi vartotojai ir kreipkitės šiuo klausimu į viešbučio administraciją, kuri Jus informuos, ar mini-baras yra mokamas, ar ne.

Nesuteiktas viešbučio kambarys?

  • Nedelsdami kreipkitės į administratorių bei reikalaukite raštiško paaiškinimo dėl iškilusios problemos;
  • Jei neįmanoma suteikti užsakyto kambario, reikalaukite suteikti kitą be papildomų išlaidų;
  • Jei paslaugos teikėjas iš viso nesuteiks kambario, reikalaukite pinigų grąžinimo;
  • Apsistokite kitur, išsisaugokite visus su paslaugomis susijusius dokumentus bei grįžęs reikalaukite padengti kainų skirtumą.

Jei sumokėjote daugiau nei turėjote:

  • Išsisaugokite paslaugos užsakymo patvirtinimą;
  • Nedelsdami kreipkitės į paslaugos teikėją bei reikalaukite raštiško paaiškinimo dėl iškilusios problemos;
  • Jei pinigai nuskaičiuoti nuo Jūsų banko kortelės, kreipkitės į banką bei prašykite taikyti pinigų grąžinimo procedūrą.

Susijusios naujienos


Vartotojų gynėjai pasidalijo patarimais, kad viešnagė viešbutyje neapkarstų
Vartotojas iš Lietuvos užsisakė viešbutį Maltoje 11-ai dienų, tačiau dėl kilusių sveikatos problemų vyras negalėjo atvykti numatytu laiku. Vis dėlto, kelias dienas vėluodamas, į Maltą atskrido. Sužinojęs, kad negalės atvykti laiku, vartotojas apie tai iš karto pranešė viešbučiui. Nors buvo sutarta, kad mokėti reikės tik už gyventas dienas,  viešbutis nuskaičiavo pinigus už visas 11 dienų. Vartotojui buvo paaiškinta, kad viešbutis nenumato nemokamo užsakymų atšaukimo. Skaitykite daugiau...
Skaityti
1
Pateikti skundą Reikia patarimoApklausa dėl kokybės

Apklausos modulis nėra įdiegtas.