Naujienos
Naujienos susijusios su skrydžiais.
Penki patarimai keleiviams, kurių skrydis atšauktas
Vieni iš dažniausiai pasitaikančių nusiskundimų oro keleivių teisių srityje yra nusiskundimai dėl skrydžių atšaukimo. Atšauktas skrydis gali sukelti didelių nepatogumų – keleiviai praranda laiką, sujaukiami jų planai. Norėdamas jums padėti, Europos vartotojų centras dalinasi patarimais, kaip reikėtų elgtis situacijoje, kai jūsų skrydis atšaukiamas.
Skaityti
Atgavę sugadintą bagažą nenumokite ranka – iš oro vežėjo galite reikalauti atlyginti žalą
Keleivis, kuris po skrydžio atgavo sugadintą bagažą, iš oro vežėjo gali reikalauti atlyginti žalą. Tačiau tam, kad būtų paprasčiau apginti vartotojo teises, reikia atlikti kelis žingsnius.
Skaityti
Informacija dėl oro vežėjo „Czech Airlines“ nemokumo
2021 m. kovo 10 d. Prahos miesto teismas inicijavo bankroto bylos iškėlimo procedūrą oro vežėjui „Czech Airlines“. Teismas kviečia skolininko kreditorius pateikti savo kreditorinius reikalavimus ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo nutarimo paskelbimo nemokumo registre (nutarimas paskelbtas 2021 m. kovo 10 d.).
Skaityti
Naujienos norintiems susigrąžinti pinigus už atšauktus Ryanair skrydžius
Nors COVID-19 pandemija Europoje bent jau laikinai suvaldyta, jos pasekmės kelionių sektoriuje bus jaučiamos dar ilgą laiką. Dėl uždarytų valstybių sienų bei didelio keleivių stygiaus masiškai skrydžius atšaukinėjusios oro transporto bendrovės šiandien sprendžia iššūkį, kaip grąžinti pinigus kuponų atsisakiusiems klientams.
Skaityti
Aviakompanijos „Germania“ bankrotas – ką reikėtų žinoti vartotojams
Skaityti
Aviakompanijos „Air Berlin“ bankrotas – ko tikėtis vartotojams
Po ilgalaikių finansinių problemų Vokietijos aviakompanija „Air Berlin“ paskelbė esanti nemoki. Kokios pasekmės laukia vartotojų?
Skaityti
Atidėjus skrydį oro vežėjas negali keleivių palikti likimo valiai: ar žinote, kokias turite teises?
Ne kiekvienas keliautojas žino, kad atidėjus skrydį vežėjas privalo juo pasirūpinti, o tam tikrais atvejais – ir išmokėti kompensaciją. Tačiau svarbu suprasti, kad tokios keleivių teisės veikia ne kiekvienu atveju atidėjus skrydį: kas priklauso keleiviui, nustatoma atsižvelgiant į laiką, kiek vėluojama.
Skaityti
Per metus nesulaukė pinigų už atšauktus „Ryanair“ skrydžius – vartotojų gynėjai ragina nenuleisti rankų
Airijoje registruotas oro vežėjas „Ryanair“ iki 2020 metų rugsėjo žadėjo keleiviams grąžinti pinigus už atšauktus skrydžius. Tačiau dar šiandien yra vartotojų, laukiančių, kada paslaugos teikėjas ištesės žodį.
Skaityti
Informacija laukiantiems pinigų grąžinimo už Ryanair atšauktus skrydžius
Pastaruoju metu Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC Lietuvoje) sulaukia užklausų, ką daryti, jeigu airių oro transporto bendrovės „Ryanair Holdings Plc“ (Ryanair) kaip žadėjo iki rugsėjo mėnesio negrąžino pinigų už atšauktus skrydžius.
Skaityti
Ką daryti, jei vietoje skrydžio siūlo kuponą, o norite susigrąžinti pinigus?
Koronaviruso pandemijos sukrėstas turizmo sektorius išgyvena sudėtingą laikotarpį. Masiškai atšaukdamos suplanuotus skrydžius, oro transporto bendrovės savo klientams neskuba grąžinti pinigų už bilietus ir vietoje to primygtinai siūlo juos iškeisti į kuponus būsimiems skrydžiams.
Skaityti
KĄ DARYTI, JEI KELIONĖS MALONUMUS APKARTINO SUGADINTAS BAGAŽAS?
Vasaros laikotarpiu Lietuvos gyventojų kelionių skaičius į užsienį gerokai padidėja, o vienas mėgstamiausių keliavimo būdų – kelionės lėktuvu. Tad kiekvienam keliautojui svarbu žinoti, kokios yra oro keleivių teisės, kaip elgtis bei kokios kompensacijos numatomos dingus, sugadinus ar vėluojant bagažui.
Skaityti
Neįgaliųjų teisės: ką reikia žinoti keliaujant lėktuvu
Gruodžio 3-ioji – Tarptautinė žmonių su negalia diena, todėl Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net), veikiantis visose Europos Sąjungos šalyse, Norvegijoje ir Islandijoje, nori atkreipti dėmesį į neįgalių ir ribotos judėsenos asmenų teises keliaujant oru. Nors Europos teisė užtikrina šios vartotojų grupės teises, tačiau jie vis dar susiduria su rimtomis problemomis.
Skaityti
Vėluojant ar dingus bagažui, svarbu nepraleisti laiko, kai galite kreiptis dėl kompensacijos
Kelionėje vėluojant ar dingus bagažui, svarbu nepamiršti kelių dalykų – jie padės norint gauti kompensaciją iš oro vežėjo už prapuolusius daiktus.
Skaityti
Oro vežėjo „Alitalia“ nebeliks: pataria, kaip elgtis jos bilietus įsigijusiems vartotojams
Oro vežėjų rinka ruošiasi svarbiems pokyčiams: nuo spalio 15 d. Italijos vyriausybei priklausiusią aviakompaniją „Alitalia“ pakeis „Italia Trasporto Aereo“ bendrovė, plačiau žinoma kaip ITA.
Skaityti
Europos Sąjungoje – daugiau dėmesio keliaujančiųjų lėktuvu teisėms
Europos vartotojų centrų tinklui (ECC-Net) sulaukiant tūkstančių nukentėjusių keleivių užklausų, Europos Komisija siūlo atnaujinti ir dar geriau reglamentuoti ES keleivių teises bei įtvirtinti aiškesnį jų užtikrinimo mechanizmą
Skaityti
Jūsų keleivių teisės siaučiant virusui
Kokios vartotojų teisės, jeigu įsigyta kelionė lėktuvu buvo atšaukta?
Kokios vartotojų teisės, jeigu įsigyta kelionė sausuma ar jūra buvo atšaukta?
Kur kreiptis kilus problemoms dėl ES valstybėse, Norvegijoje, Islandijoje ir Jungtinėje Karalystėje įsisteigusių paslaugų teikėjų veiklos?
Kur kreiptis, kilus ginčui dėl Lietuvoje veikiančio paslaugų teikėjo?
Skaityti
Kaip gauti kompensaciją, kai Jūsų skrydis atšaukiamas arba atidėtas?
Dažnas vartotojas yra patekęs į tokią situaciją, kai ilgai lauktų atostogų ar verslo kelionės planus sujaukia atšauktas ar ilgam atidėtas skrydis ir oro uoste tenka užtrukti ilgiau nei tikėtasi. Kiekvienas vartotojas tam tikrais atvejais turi teisę reikalauti kompensacijos už patirtus nepatogumus.
Skaityti
Apklausos modulis nėra įdiegtas.