Naujienos


Naujienos susijusios su skrydžiais.
KĄ DARYTI, JEI KELIONĖS MALONUMUS APKARTINO SUGADINTAS BAGAŽAS?
Vasaros laikotarpiu Lietuvos gyventojų kelionių skaičius į užsienį gerokai padidėja, o vienas mėgstamiausių keliavimo būdų – kelionės lėktuvu. Tad kiekvienam keliautojui svarbu žinoti, kokios yra oro keleivių teisės, kaip elgtis bei kokios kompensacijos numatomos dingus, sugadinus ar vėluojant bagažui.
Skaityti
Neįgaliųjų teisės: ką reikia žinoti keliaujant lėktuvu
Gruodžio 3-ioji – Tarptautinė žmonių su negalia diena, todėl Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net), veikiantis visose Europos Sąjungos šalyse, Norvegijoje ir Islandijoje, nori atkreipti dėmesį į neįgalių ir ribotos judėsenos asmenų teises keliaujant oru. Nors Europos teisė užtikrina šios vartotojų grupės teises, tačiau jie vis dar susiduria su rimtomis problemomis. 
Skaityti
Kaip gauti kompensaciją, kai Jūsų skrydis atšaukiamas arba atidėtas?
Dažnas vartotojas yra patekęs į tokią situaciją, kai ilgai lauktų atostogų ar verslo kelionės planus sujaukia atšauktas ar ilgam atidėtas skrydis ir oro uoste tenka užtrukti ilgiau nei tikėtasi. Kiekvienas vartotojas tam tikrais atvejais turi teisę reikalauti kompensacijos už patirtus nepatogumus.
Skaityti
Aviakompanijos „Air Berlin“ bankrotas – ko tikėtis vartotojams
Po ilgalaikių finansinių problemų Vokietijos aviakompanija „Air Berlin“ paskelbė esanti nemoki. Kokios pasekmės laukia vartotojų?
Skaityti
1
Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas