+370 5 265 0368

Sėkmės istorijos


Sėkmės istorijos
Bilietų pardavimo agentūra priversta grąžinti pinigus keleiviui
Keleiviui, ne dėl savo kaltės už lėktuvo bilietą sumokėjusiam 2 kartus, teko ilgokai kovoti, kol pavyko susigrąžinti pinigus. Apginti savo teises vartotojui pavyko tik į pagalbą pasitelkus Europos vartotojų centrų tinklą (ECC-Net).
Skaityti
Nepaprasti lietuvių nuotykiai Italijos Alpėse – su laiminga pabaiga
Kelionė į snieguotas Alpes išsinuomotu automobiliu lietuvių šeimai galėjo baigtis tragiškai. Nemalonumai tęsėsi ir po kelionės: Italijos kompanija, išnuomojusi slidžiais kalnų keliais neparengtą važiuoti automobilį, atsisakė padengti patirtą žalą ir papildomas išlaidas. Problemą pavyko išspręsti tik po to, kai vartotojams į pagalbą atskubėjo Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net).
Skaityti
Kaip „neapsipirkti“ Lenkijoje arba Vieno švarko sėkmės istorija
Tarpininkaujant Europos vartotojų centrų tinklui (ECC-Net), pirkėjui iš Lietuvos pavyko atgauti permokėtą sumą iš pardavėjo Lenkijoje.
Dar šių metų žiemą Lietuvos pilietis nusprendė apsipirkti Lenkijoje. Be kitų ten įsigytų prekių pirkti ir 4 švarkai. 2 iš švarkų turėjo kainuoti po 259,99 zloto (vyko akcija, kad perkant 2 švarkus vienam taikoma 50 proc. nuolaida).
Skaityti
Jungtinės Karalystės universitetui teko grąžinti pinigus už mokslą
Po to, kai jaunuolį iš Lietuvos ėmėsi ginti Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net), Jungtinės Karalystės universitetas buvo priverstas grąžinti užstatą už studijas.
Skaityti
2018 m. rugsėjis – pinigų grąžinimas už atšauktą renginį
Vartotojas iš Lietuvos per bilietų platintoją įsigijo 11 bilietų į renginį, kurį organizavo renginių organizatorius registruotas Latvijoje. Renginys buvo atšauktas ir vartotojas kreipėsi tiek į bilietų platintoją, tiek į renginio organizatorių dėl pinigų grąžinimo.
Skaityti
2018 m. kovas – netinkamos kokybės anglų kalbos kursai
Vartotoja iš Lietuvos internete pamatė skelbimą, kuriame buvo siūloma išbandyti anglų kalbos kursus tik už 79 eurus. Skelbime taip pat buvo nurodyta, kad jeigu kursai netenkins yra galimybė susigrąžinti pinigus.
Skaityti
2017 m. lapkritis - sutarties atsisakymo teisė
Latvijos vartotojas internetu užsisakė skutimosi mašinėlę iš Lietuvoje registruoto pardavėjo. Gavęs skutimosi mašinėlę vartotojas norėjo pasinaudoti sutarties atsisakymo teise - per 14 dienų grąžinti prekę ir atgauti sumokėtus pinigus. Iškilo problema, kadangi pardavėjo interneto svetainėje nerado jokios informacijos kaip galėtų grąžinti prekę.

Skaityti
2017 m. rugpjūtis – keliaujant lėktuvu sugadintas lagaminas
Skrydžio iš Londono į Vilnių metu buvo sugadintas Lietuvos vartotojos lagaminas. Atsiėmusi lagaminą Vilniaus oro uoste, vartotoja nedelsdama užpildė specialios formos dokumentą (ang. Property Irregularity Report), kuriame buvo patvirtinta, kad bagažas sugadintas nepataisomai.
Skaityti
2017 m. gegužė – grąžinti pinigai už nekokybišką lagaminą
Lietuvos vartotojas parduotuvėje Danijoje įsigijo lagaminą. Deja, lagaminas sulūžo jau pirmosios kelionės metu, tempiant jį iš laivo. Vartotojas kreipėsi į Danijoje registruotą pardavėją,  kad būtų grąžinti pinigai už nekokybišką lagaminą, tačiau atsakymo nesulaukė.
Skaityti
2017 m. vasaris – susigrąžintas už automobilį sumokėtas užstatas
Lietuvos vartotojas internetinėje svetainėje rado pardavėjo iš Vokietijos skelbimą apie parduodamą automobilį. Vartotojui automobilis patiko, jis susisiekė su pardavėju ir susitarė dėl kainos bei 300 eurų užstato. Pervedęs užstato sumą vartotojas paprašė pardavėjo atsiųsti automobilio pirkimo-pardavimo sutartį ir sąskaitą, tačiau šis pareiškė, kad visi dokumentai bus pateikti pasiimant automobilį Vokietijoje.
Skaityti
Kaip prancūzas Lietuvoje teisybės ieškojo ir pinigus atgavo
Prancūzijos gyventojas apsipirko lietuviškoje internetinėje svetainėje: už daugiau nei 500 eurų pirko automobiliui skirtų prekių. Prekės taip ir nepasiekė Prancūzijos.
Skaityti
Vartotojas surėmė ietis su Vengrijos skrydžių bendrove ir pasiekė pergalę
150 eurų – daug ar mažai? Lietuvos vartotojas nusprendė, kad tai dideli pinigai, dėl kurių verta suremti ietis su Vengrijoje registruota skrydžių bendrove ir priversti ją vykdyti savo įsipareigojimus. Apginti savo teises vartotojui pavyko tik į pagalbą pasitelkus Europos vartotojų centrų tinklą (ECC-Net).
Skaityti
Kaip Lietuvos medžiotojas apsigynė nuo Prancūzijos verslininko
Įsibėgėjusi internetinė prekyba turi ne tik privalumų, bet ir trūkumų. Lietuvos pirkėjui, apsipirkusiam Prancūzijoje registruotoje internetinėje parduotuvėje, pavyko apginti savo teises tik po to, kai į pagalbą atėjo Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net).
Skaityti
Kova dėl nekokybiškos sofos-lovos baigėsi pirkėjos pergale
Lietuvos vartotojų teisių gynimo objektu gali tapti ir iš užsienyje registruoto pardavėjo internetu įsigyta nekokybiška sofa-lova. Šįkart apginti savo teises pirkėjai pavyko tik po to, kai kreipėsi į Europos vartotojų centrų tinklą (ECC-Net) ir sulaukė nemokamos pagalbos.
Skaityti
2018 m. liepa – viešbučio užsakymas
Vartotojas iš Lietuvos 11 dienų užsisakė viešbučio kambarį Maltoje, tačiau dėl sveikatos problemų negalėjo numatytu laiku atvykti ir tai padarė tik po keleto dienų. Vartotojas iš karto sužinojęs, kad negalės laiku atvykti informavo viešbutį ir sutarė, kad apmokėjimas bus už gyventas dienas.
Skaityti
2018 m. sausis – negrąžinti pinigai už grąžintus nekokybiškus batus
Lietuvos vartotoja internetu iš pardavėjo registruoto Latvijoje užsisakė batus. Gavusi batus vartotoja pastebėjo, kad batų sagtis nekokybiškai pritvirtinta ir kreipėsi į pardavėją dėl prekės grąžinimo. Vartotoja užpildė prekės grąžinimo formą ir kartu su batais išsiuntė atgal pardavėjui.
Skaityti
2017 m. spalis – kompensacija už sugadintą siuntą
Lietuvos vartotoja iš paslaugos teikėjo Nyderlandų Karalystėje užsisakė daiktų siuntimo paslaugą. Siunta turėjo būti pristatyta iš Portugalijos į Lietuvą, tačiau nepasiekė adresato ir buvo grąžinta siuntėjai atgal į Portugaliją Vartotoja pastebėjo, kad siuntoje esantys drabužiai buvo sulieti.
Skaityti
2017 m. liepa – skirtingi batai
Lietuvos vartotoja su vyru keliaudama po Lenkiją parduotuvėje įsigijo 3 poras batų. Pardavėjas išsirinktus batus sudėjo į dėžutes, vartotoja atsiskaitė ir išvažiavo namo. Tik grįžus namo į Lietuvą moteris pastebėjo, kad vienoje batų dėžutėje sudėti skirtingi batai.
Skaityti
2017 m. balandis – kompensacija už Romoje praleistą naktį dėl vėlavusio traukinio
Lietuvos vartotoja kelionės Italijoje metu Perudža traukinių stotyje įsigijo traukinio bilietus Perudža – Roma – Aversa. Traukinys iš Perudža į Romą vėlavo atvykti apie 45 min., o persėdimui į kitą traukinį, vežantį iš Romos į Aversą, buvo skirta tik 20 minučių, todėl vartotoja į jį nespėjo. Moteris buvo priversta nakvoti Romoje, ji išsinuomojo kambarį viešbutyje.
Skaityti
2017 m. sausis – registruotas bagažas
Lietuvos vartotojas internetinėje kelionių agentūros svetainėje užsisakė skrydį iš Amsterdamo į Zagrebą ir atgal bei vieno registruoto bagažo vieneto transportavimo paslaugą abiejų skrydžių metu. Asmuo gavo užsakymo patvirtinimą, kuriame buvo nurodyta, kad užsakymas sėkmingai įvykdytas ir apmokėtas.
Skaityti
Kaip tėtis iš Švedijos plaukė, o dukra gynė jo teises
Vartotojai, pirkusiai savo tėčiui kelto bilietą iš Švedijos į Klaipėdą, teko ilgokai pakovoti dėl kompensacijos už vežėjo atšauktą reisą. Apginti keleivio tėčio teises dukrai pavyko tik į pagalbą pasitelkus Europos vartotojų centrų tinklą (ECC-Net).
Skaityti
Netikėtai išblukęs dviratis privertė kreiptis į vartotojų teisių gynėjus
Vokietijos internetinėje parduotuvėje pirktas dviratis po pusantro mėnesio tapo neatpažįstamas: oranžinis rėmas išbluko, tapo sunkiai nusakomos spalvos, atsirado dėmės.
Skaityti
Dėl nekokybiškos prekės iš Lenkijos – tarptautinės pajėgos apginti pirkėją
Po to, kai pirkėją iš Lietuvos ėmėsi ginti Europos vartotojų centrų tinklo (ECC-Net) centrai Lietuvoje ir Lenkijoje, internetinė parduotuvė buvo priversta atsiimti nekokybiškas prekes bei grąžinti sumokėtus pinigus.
Skaityti
2400 eurų kompensaciją už vėlavusius skrydžius šeima išleis naujoms atostogoms
Po 9 mėnesius trukusio susirašinėjimo su Lenkijos skrydžių bendrove „LOT" vilniečių šeima pagaliau sulaukė kompensacijos už skrydžio nesklandumus. Apginti savo teises kelei-viams pavyko tik sulaukus nemokamos pagalbos iš Europos vartotojų centrų tinklo (ECC-Net).
Skaityti
2018 m. gegužė – nepavykęs prekių grąžinimas
Vartotoja iš Lietuvos internetu iš Pardavėjo registruoto Italijoje užsisakė vaikiškų drabužėlių. Keli užsakyti daiktai netiko ir vartotoja kreipėsi į Pardavėją dėl dalies prekių grąžinimo. Gavusi automatinį atsakymą, kad jūsų grąžinimo prašymas priimtas ir laukite atvykstant kurjerio, kuris paims netikusias prekes.
Skaityti
2017 m. gruodis - dvigubas mokestis už žiemines padangas
Vartotojas iš Lietuvos internetu užsisakė automobilio nuomos paslaugą iš paslaugos teikėjo Italijoje. Į užsakymo kainą, kurią vartotojas sumokėjo, įėjo ir žieminių padangų komplektas automobiliui, tačiau vartotojas pastebėjo, jog iš jo kreditinės kortelės paslaugos teikėjas nuskaitė papildomą mokestį  būtent už žieminių padangų komplektą automobiliui.

Skaityti
2017 m. rugsėjis – neteisėtai nuskaičiuotas administravimo mokestis
Vartotoja iš Lietuvos sudarė automobilio nuomos sutartį su paslaugos teikėju Italijoje. Automobilis buvo grąžintas laiku ir jį priėmęs darbuotojas raštu patvirtino, kad automobilis grąžintas tvarkingas. Praėjus daugiau nei pusmečiui, tikrindama banko sąskaitą vartotoja pastebėjo, kad nuomos paslaugos teikėjas nuskaičiavo 42,70 eurų.
Skaityti
2017 m. birželis – nepagrįstai didelė suma už pavėluotai grąžintą išsinuomotą automobilį
Lietuvos vartotojas internetu užsisakė automobilio nuomos ir papildomo draudimo paslaugas iš nuomos kompanijos Italijoje. Sutartyje buvo nurodyta, kad automobilis turi būti grąžintas po 6 dienų oro uoste 10 val. Kelyje į oro uostą kelyje pasitaikė avarija, kuri sutrikdė eismą, todėl vartotojas pavėlavo grąžinti automobilį apie 1.5 val.
Skaityti
2017 m. kovas – supainioti užsakymai
Lietuvos vartotoja Ispanijoje registruotoje internetinėje parduotuvėje užsisakė 3 poras kelnių ir paltuką. Gavusi siuntinį vartotoja buvo nemaloniai nustebinta – jai atsiuntė kito asmens, gyvenančio Lietuvoje, užsakymą (ant siuntinio dėžės buvo užklijuoti du adresai).
Skaityti
2016 m. gruodis – kompensacija už vėlavusį ir dingusį bagažą
Lietuvos vartotoja skrido iš Vilniaus į Londoną dalyvauti sesers vestuvėse. Atvykus į Londoną, vartotoja neatgavo registruoto bagažo, kuriame buvo ir sesers vestuvėms skirti drabužiai bei dovanos. Vartotoja oro uoste užpildė specialų dokumentą dėl dingusio bagažo (PIR).
Skaityti
1
2 >
Pateikti skundą Reikia patarimo