+370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Sėkmės istorijos


Sėkmės istorijos
2016 m. lapkritis – kompensacija už papildomai patirtas išlaidas atšaukus skrydį
Lietuvos vartotoja kartu su vyru įsigijo skrydį iš Vilniaus į Veneciją per Briuselį. Briuselyje kelias valandas laukė jungiamojo skrydžio į Veneciją, tačiau dėl blogų oro sąlygų skrydis iš Briuselio į Veneciją galiausiai buvo atšauktas.
Skaityti
2016 m. spalis – sudubliuotas lėktuvo bilietų užsakymas
Lietuvos vartotojas internetu iš Graikijoje registruoto tarpininko pirko lėktuvo bilietus iš Rygos į Delį. Bandant atsiskaityti kreditine kortele buvo pranešta, kad pavedimas neįmanomas dėl neaktyvuotos kortelės. Vartotojas, aktyvavęs kortelę, iš naujo padarė pavedimą ir gavo dvi poras bilietų.
Skaityti
2016 m. rugsėjis – žurnalų prenumerata
Lietuvos vartotoja internetu iš Prancūzijoje registruoto paslaugos teikėjo savo vaikui užsakė dviejų vaikiškų žurnalų prenumeratą metams. Kelis numerius gavo laiku, tačiau vėliau pradėjo negauti.
Skaityti
< 1
2
Pateikti skundą Reikia patarimo