Prieš pildydami skundą atsakykite į kelis klausimus:
Europos vartotojų centrų (toliau – EVC) kompetencija skirstoma pagal vartotojų gyvenamąją vietą. EVC Lietuvoje nagrinėja vartotojų, reziduojančių Lietuvoje, skundus dėl pardavėjų / paslaugų teikėjų, veikiančių kitoje ES valstybėje narėje, Islandijoje, Norvegijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Europos vartotojų centrai sudaro bendradarbiavimo tinklą (ECC-Net), kad galėtų tinkamai atstovauti vartotojams ir teikti pagalbą gindami pažeistas jų teises ES.
Prašome kreiptis į EVC pagal Jūsų gyvenamąją vietą ir specialistai atsakys į Jums rūpimus klausimus:
https://www.eccnet.eu/contact-your-local-ecc
Jei reziduojate Lietuvoje ir skundžiatės dėl Lietuvoje registruoto pardavėjo / paslaugų teikėjo, mes negalėsime nagrinėti Jūsų skundo. Tokiu atveju kreipkitės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (
vvtat.lt).
Jei skundžiatės dėl ne ES, Islandijoje, Norvegijoje ar Jungtinėje Karalystėje, o trečiosiose šalyse registruoto pardavėjo / paslaugų teikėjo, rekomendacijas rasite čia: ICPEN
https://icpen.org/resolve-dispute#cross-border-disputes
ECC-Net nagrinėjami tik tokio pobūdžio skundai, kurie kyla tarp vartotojo statusą įgyjančio asmens ir verslo subjekto. Jei veikėte kaip juridinis asmuo, negalime priimti Jūsų skundo. Šiuo atveju siūlome kreiptis į Enterprise Europe Network:
https://een.ec.europa.eu/local-contact-points/lt
Prieš pateikdami skundą vartotojų teises ginančioms institucijos, būtinai kreipkitės į pardavėją / paslaugų teikėją raštu (el. paštu), norėdami išspręsti iškilusią problemą. Palaukite atsakymo bent dvi savaites (skundų dėl oro vežėjų atveju – du mėnesius). Jei atsakymo negavote arba problemos išspręsti nepavyko – esame pasirengę Jums padėti.
Jūsų skundo aprašymas
Žvaigždute pažymėtus laukus užpildyti būtina.
Aprašykite kas nutiko.
ECC-Net skundus nagrinėja taikiu būdu, kompromiso principu, sprendimai neturi privalomosios galios. Negalime priversti pardavėjo / paslaugų teikėjo sutikti su mūsų nuomone ar veikti tam tikru būdu, o pardavėjas / paslaugų teikėjas netgi gali nuspręsti neatsakyti į mūsų laiškus. Tačiau dažnai pastebime, kad mūsų įsikišimas skatina verslą iš naujo įvertinti savo poziciją. Stengsimės pasiekti Jus tenkinantį sprendimą.
Aprašykite koks spredimas jus tenkintų.
Pvz., Jūsų banke, draudimo bendrovėje, mokėjimų tarpininko (Paypal ir pan), Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje https://ec.europa.eu/odr/
Jūsų prekė / paslauga
Žvaigždute pažymėtus laukus užpildyti būtina.
Pvz., vartotojo ID, sąskaitos numeris, užsakymo numeris, rezervacijos numeris.
Įveskite užsakymo numerį
Jei mokėjote kita valiuta, parašykite lygiavertę sumą eurais.
Įveskite sumoketą sumą eurais.
Pasirinkite pardavimo būdą
Pasirinkite ekonominį sektorių
Priedai
Pridedami dokumentai turėtų būti PDF arba DOC formatu. Prašome vengti ekrano nuotraukų.
Žvaigždute pažymėtus laukus užpildyti būtina.
Pasirinkite bent vieną failą.
Galite prisegti faila iki 4 MB
Galite prisegti faila iki 4 MB
Pasirinkite bent vieną failą.
Galite prisegti faila iki 4 MB
Galite prisegti faila iki 4 MB