+370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Pateikti skundą


Lauksime Jūsų skundo el. paštu: [email protected]

O jeigu norite pateikti skundą dėl "Ryanair" negrąžintų pinigų už atšauktą skrydį, vadovaukitės instrukcijomis čia

Laiške prašau nurodykite:

1.       Jūsų vardas, pavardė;

2.       Jūsų gyvenamosios vietos adresas;

3.       Jūsų telefono numeris;

4.       Jūsų el. pašto adresas;

5.       Pardavėjo/paslaugos teikėjo pavadinimas;

6.       Pardavėjo/paslaugos teikėjo registracijos valstybė bei adresas;

7.       Pardavėjo/paslaugos teikėjo interneto svetainė;

8.       Sutarties sudarymo data;

9.       Prekės/paslaugos pristatymo data;

10.   Sutarties sudarymo būdas (el. prekyba, telefonu, vietoje, aukcione ar kitu būdu);

11.   Prekės/paslaugos kaina;

12.   Atsiskaitymo būdas (banko pavedimu, grynaisiais, kredito kortele ar pan.);

13.   Data, kada dėl iškilusios problemos kreipėtės į pardavėją/paslaugos teikėją;

14.   Iškilusios problemos aprašymas;

15.   Pageidaujamas iškilusios problemos sprendimo būdas;

16.   Prie skundo pridedami su problema susiję dokumentai.

Jei nežinote ir negalite mums pateikti informacijos, kurios prašome aukščiau nurodytais punktais, tą punktą praleiskite.

Teisingai pateikus skundą, per 10 min. gausite automatinį pranešimą apie skundo gavimą.

Su Jumis susisieksime per 5 d.d. nuo Jūsų skundo gavimo dienos.

Pateikti skundą Reikia patarimo Apklausa dėl kokybės
zaisk ir suzinok.jpglogotipas your europe