+370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Pradžia
Jūsų duomenys
Pardavėjo / tiekėjo duomenys
Skundas
Prekė / paslauga
Priedai
Patvirtinti

Prieš pildydami skundą atsakykite į kelis klausimus:

1. Ar gyvenate Lietuvoje?

Europos vartotojų centrų (toliau – EVC) kompetencija skirstoma pagal vartotojų gyvenamąją vietą. EVC Lietuvoje nagrinėja vartotojų, reziduojančių Lietuvoje, skundus dėl pardavėjų / paslaugų teikėjų, veikiančių kitoje ES valstybėje narėje, Islandijoje, Norvegijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Europos vartotojų centrai sudaro bendradarbiavimo tinklą (ECC-Net), kad galėtų tinkamai atstovauti vartotojams ir teikti pagalbą gindami pažeistas jų teises ES.

Prašome kreiptis į EVC pagal Jūsų gyvenamąją vietą ir specialistai atsakys į Jums rūpimus klausimus: https://www.eccnet.eu/contact-your-local-ecc

2. Ar skundžiatės dėl pardavėjo / paslaugų teikėjo, registruoto kitoje ES valstybėje narėje, Islandijoje, Norvegijoje ar Jungtinėje Karalystėje?

Jei reziduojate Lietuvoje ir skundžiatės dėl Lietuvoje registruoto pardavėjo / paslaugų teikėjo, mes negalėsime nagrinėti Jūsų skundo. Tokiu atveju kreipkitės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (vvtat.lt).

Jei skundžiatės dėl ne ES, Islandijoje, Norvegijoje ar Jungtinėje Karalystėje, o trečiosiose šalyse registruoto pardavėjo / paslaugų teikėjo, rekomendacijas rasite čia: ICPEN https://icpen.org/resolve-dispute#cross-border-disputes

3. Ar prekes / paslaugas pirkote savo asmeninėms reikmėms, nesusijusioms su Jūsų verslu ar profesija?

ECC-Net nagrinėjami tik tokio pobūdžio skundai, kurie kyla tarp vartotojo statusą įgyjančio asmens ir verslo subjekto. Jei veikėte kaip juridinis asmuo, negalime priimti Jūsų skundo. Šiuo atveju siūlome kreiptis į Enterprise Europe Network: https://een.ec.europa.eu/local-contact-points/lt

4. Ar manote, kad susidūrėte su sukčiavimu?

EVC skundus nagrinėja taikiu būdu, kompromiso principu, todėl ECC-Net neturi vykdomųjų ar sankcijų taikymo įgaliojimų. Dėl šios priežasties, deja, negalėsime Jums padėti. Siūlome kreiptis į atitinkamos šalies teisėsaugos institucijas: https://www.europol.europa.eu/report-a-crime/report-cybercrime-online

5. Ar pateikėte rašytinę pretenziją pardavėjui / paslaugų teikėjui?

Prieš pateikdami skundą vartotojų teises ginančioms institucijos, būtinai kreipkitės į pardavėją / paslaugų teikėją raštu (el. paštu), norėdami išspręsti iškilusią problemą. Palaukite atsakymo bent dvi savaites (skundų dėl oro vežėjų atveju – du mėnesius). Jei atsakymo negavote arba problemos išspręsti nepavyko – esame pasirengę Jums padėti.

Jūsų duomenys:

Žvaigždute pažymėtus laukus užpildyti būtina.

Įveskite savo vardą

Įveskite savo pavardę

Įveskite savo el. pašto adresą

Europos vartotojų centrų (EVC) kompetencija skirstoma pagal vartotojų gyvenamąją vietą. EVC Lietuvoje nagrinėja vartotojų, reziduojančių Lietuvoje, skundus dėl pardavėjų / paslaugų teikėjų, veikiančių kitoje ES valstybėje narėje, Islandijoje, Norvegijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Europos vartotojų centrai sudaro bendradarbiavimo tinklą (ECC-Net), kad galėtų tinkamai atstovauti vartotojams ir teikti pagalbą gindami pažeistas vartotojų teises ES. Todėl prašome kreiptis į EVC pagal Jūsų gyvenamąją vietą ir specialistai atsakys į Jums rūpimus klausimus: https://www.eccnet.eu/contact-your-local-ecc

Įveskite savo pašto kodą

Verslo duomenys:

Žvaigždute pažymėtus laukus užpildyti būtina.

Įveskite pardavėjo / paslaugų tiekėjo pavadinimą

Įveskite pardavėjo / paslaugų tiekėjo el. pašto adresą

Jei reziduojate Lietuvoje ir skundžiatės dėl Lietuvoje registruoto pardavėjo / paslaugų teikėjo, mes negalėsime nagrinėti Jūsų skundo. Tokiu atveju kreipkitės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (vvtat.lt).

Jei skundžiatės dėl ne ES, Islandijoje, Norvegijoje ar Jungtinėje Karalystėje, o trečiosiose šalyse registruoto pardavėjo / paslaugų teikėjo, rekomendacijas rasite čia: ICPEN https://icpen.org/resolve-dispute#cross-border-disputes.

Jūsų skundo aprašymas

Žvaigždute pažymėtus laukus užpildyti būtina.

Aprašykite kas nutiko.

ECC-Net skundus nagrinėja taikiu būdu, kompromiso principu, sprendimai neturi privalomosios galios. Negalime priversti pardavėjo / paslaugų teikėjo sutikti su mūsų nuomone ar veikti tam tikru būdu, o pardavėjas / paslaugų teikėjas netgi gali nuspręsti neatsakyti į mūsų laiškus. Tačiau dažnai pastebime, kad mūsų įsikišimas skatina verslą iš naujo įvertinti savo poziciją. Stengsimės pasiekti Jus tenkinantį sprendimą.

Aprašykite koks spredimas jus tenkintų.

Pvz., Jūsų banke, draudimo bendrovėje, mokėjimų tarpininko (Paypal ir pan), Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje https://ec.europa.eu/odr/

Jūsų prekė / paslauga

Žvaigždute pažymėtus laukus užpildyti būtina.

Pvz., vartotojo ID, sąskaitos numeris, užsakymo numeris, rezervacijos numeris.

Įveskite užsakymo numerį

Jei mokėjote kita valiuta, parašykite lygiavertę sumą eurais.

Įveskite sumoketą sumą eurais.

Pasirinkite pardavimo būdą

Pasirinkite ekonominį sektorių

Priedai

Pridedami dokumentai turėtų būti PDF arba DOC formatu. Prašome vengti ekrano nuotraukų.

Žvaigždute pažymėtus laukus užpildyti būtina.

Pasirinkite bent vieną failą.

Galite prisegti faila iki 4 MB

Galite prisegti faila iki 4 MB

Pasirinkite bent vieną failą.

Galite prisegti faila iki 4 MB

Galite prisegti faila iki 4 MB

Patvirtinimas

Apie EVC gautą skundą ir jo registracijos numerį sistemoje (ECCLT-XXX) būsite informuotas automatiniu pranešimu.

Atsakingas teisininkas su Jumis susisieks per 10 darbo dienų nuo Jūsų skundo gavimo dienos.

Jūsų skundas siunčiamas.

Ačiū

Jūsų skundas sėkmingai išsiųstas.

Skundo išsiųsti nepavyko

Lauksime Jūsų skundo el. paštu: [email protected]

Nukopijuokite anksčiau užpildytą formą. Nepamirškite prisegti su skundu susijusių dokumentų.

Pateikti skundą Reikia patarimo Apklausa dėl kokybės
zaisk ir suzinok.jpglogotipas your europe